USA menossa kohti poliisivaltiota

USAn presidentti Barack Obama allekirjoitti 31. joulukuuta 2011 lain, joka vie Yhdysvallat yhä lähemmäksi diktatuurista poliisivaltiota.

Laki on NDAA (National Defence Authorization Act), mikä antaa USAn presidentille laajat valtuudet määrätä terrorismista epäillyt henkilöt vangittaviksi ilman oikeudenkäyntiä määrittelemättömän pitkäksi ajaksi. Lakia on perusteltu Al-Qaidan aiheuttamalla turvallisuusuhalla.

Uusi laki on herättänyt monissa osavaltioissa vastustusta. Eikä ihme.

Kun tällaisia epämääräisiä lakeja säädetään, on aina suuri vaara, että lakeja tullaan jossain vaiheessa tulkitsemaan eri tavalla kuin alkuperäisessä tekstissä sanotaan. Uskon, että juuri näin tulee käymään. Nyt puhutaan Al-Qaidasta ja terrorismin vastustamisesta, mutta huomenna samaa lakia sovelletaankin kaikkiin niihin ihmisiin, jotka ovat eri mieltä kuin hallitus ja vastustavat sen toimia. Eli USAsta tule vankileirien saaristo, pahan valtakuntaa, Neuvostoliittoakin, pahempi diktatuuri ja toisinajattelijoiden vainoaja.

Jos ajatellaan itse lakia, niin minä olen sitä mieltä, että myös terroristit ansaitsevat oikeudenkäynnin mahdollisuuden ja tilaisuuden puolustautua, koska heidän joukossaan voi hyvinkin olla väärin perustein pidätettyjä ihmisiä, jotka eivät ole terroristeja lainkaan. Pidän tämän takia kyseistä lakia epädemokraattisena ja oikeusvaltioon sopimattomana. Vain diktatuurit säätävät tuollaisia lakeja.

USA on olevinaan vapauden ja demokratian valomajakka maailmalle. Ehkä se sitä joskus olikin. Tämän päivän Amerikka on jotakin aivan muuta. Yhdysvallat on vajonnut suureen pahuuden suohon, jossa kunniallisuutta ja lain noudattamista ei enää ole, vaan rahanhimoiset ja pahat ihmiset ovat saaneet lähes kaiken määräysvallan USAssa. Laittomuus, valheellisuus ja väkivalta rehottavat, ja silti yhä kerskaillaan muka vapaudella ja demokratialla.

Itse asiassa tämä uusi laki NDAA mahdollistaisi sen, että suuri osa USAn hallintoa lähtien monista presidenteistä voitaisiin asettaa ilman oikeudenkäyntiä epämääräiseksi ajaksi vankeuteen, koska USA on itse ollut paljon yhteistyössä Al-Qaidan kanssa, kouluttanut heidän taistelijoitaan, antanut aseita ja rahallista tukea. Eli monet USAn hallintoviranomaiset ja poliittiset päättäjät pitäisi teljetä vankilaan yhteistyöstä terroristien kanssa. Erityisen selvää tämä USAn taholta tuleva Al-Qaidan ja talibanien tukeminen oli 1980-luvulla, kun Afganistan ja Neuvostoliitto olivat sodassa. Aikanaan USA tuki myös voimakkaasti Saddam Husseinia Iranin ja Irakin välisen sodan aikana. Mutta myös tänä päivänä USA ja Al-Qaida ovat salaisesti yhteistyössä. Julkisuudessa puhutaan toista, mutta se on teatteria ja ihmisten hämäämistä.

USAn hallitus on vehkeillyt monin tavoin terroristien ja hirmuhallitsijoiden kanssa. Koko USAn hallinto pitäisi laittaa vastuuseen ja oikeuteen viime vuosikymmenien ajalta. Mutta minä en kannata Obaman allekirjoittamaa NDAA-lakia, vaan toivon, että USAn rikolliset ja valehtelevat poliittiset johtajat saavat kuitenkin oikeudenmukaisen oikeudenkäynnin eikä heitä pidetä vankeudessa mielivaltaisen kauan.

Tosin tällainen toive ei voi koskaan toteutua, koska USAn oikeuslaitos on yhtä korruptoitunut kuin poliittinen johtokin. Eli Yhdysvaltain oikeuslaitos ei pystyisi koskaan tuomitsemaan omaa johtoaan NDAA-lain perusteella yhteyksistä terroristeihin, koska tuomarit ovat samassa lahjonnan suossa ja hyvä veli systeemissä mukana.

USAn johdolla on vain yksi jumala.

Sen jumalan nimi on raha eli Mammona. Ihmiset joilla on rahaa, määräävät USAssa kaikesta.

Tällä hetkellä rahavalta haluaa USAn heikkenemistä, jotta sen tilalle voitaisiin rakentaa Uuden maailmanjärjestyksen mukainen yhden maailmanhallituksen alainen uusi diktatuuri.

Se uusi maailmanvalta, jota sekä Sauli Niinistö että Paavo Lipponen, salaisten Bilderberg-kokousten osanottajat, kannattavat. Ja tietysti myös Bilderberg-kokouksessa v. 2010 mukana ollut Jyrki Katainen.

7

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei uutta.

Tämähän jokaisen maan viranomaisten märkäuni ja täydellinen kansalaisten valvontaoikeus .

• k.s.a.

Nimimerkille " ei uutta" : Lue Verkkomedia. org uutisista toimittajan kommentti Europolin oikeuksista. Onkohan se valvontaoikeus enää vain märkäuni ?

• Tosimies.

Upeaa.Suomeenkin tulisi saada yhta selkeita lakeja.
      Ja terroristit eivat ansaitse muuta kuin ns napin otsaan. on turhaa varojen tuhlausta kayda oikeutta heidan kohdallaan.

• .,

Tosi terroristeja ovat vallasstaan kiinnipitävät eliitin edustajat.
        Maailma olisi parempi paikka asua jos listiminen aloitettaisiin rikkaimmasta päästä.
        100 RIKKAINTA NAPITETTAISIIN JOKA VUOSI NIIN KYLLÄ SE SIITÄ!

• Lähteenähän

tuossa oli pohjimmiltaan INFOWARS, joka julkaisee keksittyjä viranomaislausuntoja väitteidensä tueksi.

Sivusto voisi ottaa reilusti ja näkyvästi käyttöön .RU -päätteen.

• ei tuohon

kannata luottaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe