Vladimir Putin - Uuden maailmanjärjestyksen vastustaja vai kannattaja
Olen miettinyt jonkin aikaa, onko Vladimir Putin aito lännen propagoiman Uuden maailmanjärjestyksen vastustaja pannessaan kampoihin nykyiselle yksinapaiselle maailmanjärjestykselle, jossa USA on ainoa supervalta ja yrittäessään kohottaa eri tavoin Venäjän suurvalta-asemaa USAn ja lännen jatkuvien hegemoniapyrkimysten vastapainoksi vai onko Putinkin mukana Uuden maailmanjärjestyksen suunnitelmissa.
Alex Newman kirjoittaa aiheesta Henry Makowin sivuilla ( http://henrymakow.com/ ) otsikoiden juttunsa ”How Putin is Part of the NWO” ( Miten Putin on osa Uutta maailmanjärjestystä ).
Newman on vakuuttunut siitä, että myös Putin on mukana juonimassa Uutta maailmanjärjestystä. Maailman mahtimiehet, kuten Henry Kissinger, ovat nimittäin päättäneet, että yhteen maailmanhallitukseen ei voi päästä suoraan, vaan ensin on luotava eri puolille maailmaa alueellisia valtakeskittymiä. Euroopan unioni on ollut pilottihanke. Tällä hetkellä puuhataan vastaavia talousliittoja esim. Etelä-Amerikassa. Tämän takia myös Putin haluaa saada aikaan Euraasian liiton.
Näissä suunnitelmissa toteutuu Raamatun ennustus kymmenestä valtakeskittymästä, jotka antavat lopunaikana valtansa ja voimansa Pedon eli Antikristuksen käyttöön. Lue Ilmestyskirja 17: 12-13. ”Kymmenen sarvea, jotka näit, tarkoittavat kymmentä kuningasta, jotka eivät ole vielä nousseet valtaan mutta saavat myöhemmin kuninkuuden yhdessä pedon kanssa, kuitenkin vain hetkeksi aikaa. Yksissä tuumin he antavat valtansa ja voimansa pedon palvelukseen.”
Suomikin on nykypolitiikan suuntauksen mukaisesti menossa mukaan tulevan diktaattorin johtamaan yhden maailmanvallan imperiumiin.
Toivon ja toimin sen mukaisesti, että näin ei kävisi. Se edellyttäisi hyppäämistä globaalin Uuden maailmanjärjestyksen vaunuista pois eli ensiaskeleena eroa Euroopan unionista.
Putin - Uuden maailmanjärjestyksen vastustaja vai kannattaja
6
84
Vastaukset
- Ja eikun syömään
- Pakkohan se on
Venäjä sen sortin silimille räpsivässä pajukossa, että gremlissä on pakko totella länsimaiden rahavirtoja, muuten he kieroudestaan huolimatta jäävät kiinni housut kintuissa, ja sitten uunottavat siperiassaan, kuin viime talaven lumiukot.
Nythän viimeinkin tuli julki-venäjän tarjous ryhtyä yhteistyöhön USAN kanssa-Isisiä vastaan, joka on yksi päivänselvä osoitus siitä, että venäjänkin mielestä USA ON isäntä talossa, mutta kuin tavan vuoksi venäläisillä piti esittää jotai syvällisemmin ajateltua,-vaikka he itse EI ole koskaan antaneet BRUTAALIA syvällisempää strategiaa ainoaankaan ongelmaan :))- Tiedejuutaliset puuhaava
Ainakin juutalaisvetoinen Nasa tänään tälläsi Baikonurista avaruuteen venäläisten kanssa porukkaa sulassa sovussa kansainväliselle avaruusasemalle :)! Siitä voitte päätellä ainakin Putinin takaa missä mennään ! Obamahan taas oli lopettamassa tuotakin yhteistyötä jo!
- Rauha Ei natolle VAS
Nobelin rauhanpalkinnon saa naton pommituksilla uhkailemalla (mahtisääri) ja ydinaseiden kilpavarustelun maksimoinnilla. Irvokkain palkinto ikinä.
- VeroparatiisitKiinni
Niin ja Erkki on natottaja, kuten oli Marttikin.
- kkflfkfkfkfkflkfkkfl
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=9662
Uusi maailmanjärjestyshän ei ole uusi, vaan vanha keksintö. Se vain jäi kesken ja nyt tuota "virhettä" ollaan korjaamassa.
Se tehdään käänteispsykologian keinoin. Suomi ajetaan eu:ssa niin ahtaalle jatkuvin uusin kielloin ja talousterrorismin keinoin, että pian suomessa Putinin kannatus on vähintään yhtä kova kuin venäjälläkin. Venäjän jatkuva mustamaalaaminenkin on harkittua. Propaganda tehdään niin naivisti, että se pakostakin kääntyy itseään vastaan. Kun venäjä tulee vapauttamaan suomen, kansa hurraa. Ja toki syytäkin siinä mielessä on, että kyllähän tavallisen matti meikäläisen elämä muuttuu nykyistä vapaammaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716