Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Haluatko auttaa minua eduskuntaan?

Sain tänään 18.9.2010 tietää, että eilisessä KD:n Uudenmaan piirihallituksen kokouksessa minun kansanedustajaehdokkuuten
    Loviisa
    54
    1315
  2. Billy Graham - vapaamuurari

Billy Graham – kuuluisa evankelista, mutta myös vapaamuurari ja Uuden maailmanjärjestyksen agentti Tuntuuko uskomattom
    Yleistä kristinuskosta
    12
    1303
  3. Finlandia-laiva uppoaa

Marko Gustafsson näki 14.11.2021 näyn Jumalasta luopuneen Finlandia-laivan uppoamisesta Titanicin tavoin, mutta täystuho
    Profetiat
    16
    1286
  4. Anna Litzenin profetia Jumalan valitusta aseesta Suomessa

Anna Litzenin profetia Jumalan valitusta aseesta Suomessa "Suomi, sinun keskelläsi asuu minun valittuni ja sinusta nous
    Profetiat
    23
    1277
  5. Seuraava paavi on viimeinen ja väärä profeetta

Nykyinen paavi, Benedictus XVI, on jo 85-vuotias. Jossain vaiheessa tulee tilanne, että katolinen kirkko joutuu valitsem
    Profetiat
    35
    1260
  6. Profetia 2.1.2010

Nimimerkin "Valvokaamme" näky 2.1.2010 "Ottakaamme ketut kiinni, pienet ketut, jotka viinitarhoja turmelevat, sillä vii
    Profetiat
    7
    1210
  7. Venäjä on rangaistusruoska Suomelle

Venäjä on rangaistusruoska Suomelle ”Voi Assyriaa, minun vihani ruoskaa! Suuttumukseni sauva on sen kädessä. Sen minä l
    Profetiat
    55
    1197
  8. Obama ei jatka presidenttinä

Donna Rigneyn näky ja sanoma USAlle syksyllä 2011 Donna Rigney on yhdessä miehensä Jack Rigneyn kanssa kahden seurakunn
    Profetiat
    97
    1195
  9. Suomeen tulee pakolaisia Venäjältä

Tiinan 12.10.2021 näkemä näky Suomeen tulevista pakolaisista Tänään unen ja valveen rajamailla näin näyn, jossa kylpyhu
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    1188
  10. Anna Litzenin profetia Jaavanin antikristillisestä hengestä, jonka Suomen profeetta voittaa

Anna Litzenin profetia Jaavanin antikristillisestä hengestä, jonka Suomen profeetta voittaa Ja liian vähän on sinulle,
    Profetiat
    19
    1185
  11. Pian Jumalan valo loistaa Pohjolassa

Ennen aamunkoittoa on kaikkein pimeintä. Niin nytkin, kun Suomi on synkässä pimeydessä, mutta pian Jumalan valo loistaa
    Profetiat
    12
    1178
  12. Anja Grönforsin profetia Suomelle

Anja Grönforsin profetia Suomelle Minun vihani kiivaus on noussut sinua kohtaan Suomi. Sinun johtajasi ja kirkkosi ovat
    Profetiat
    2
    1177
  13. Veronika Westin toinen uni Trumpin ja Bidenin juoksukilpailusta

Veronika Westin toinen uni Trumpin ja Bidenin juoksukilpailusta, jossa Biden julistettiin voittajaksi, mutta sitten… Ve
    Profetiat
    47
    1153
  14. Suomea koskevien profetioiden yhteenveto

Suomea koskevien profetioiden yhteenveto Kiitos ja ylistys jo etukäteen Jumalalle siitä, että - vaikka hän sallii Suom
    Profetiat
    39
    1136
  15. Henrikin saama sanoma Jouko Piholle ja entisen oppilaan vahvistus

Henrikin saama sanoma Jouko Piholle ja entisen oppilaan vahvistus Henrik lähetti minulle 6.11.2021 seuraavan kehotuksen
    Profetiat
    18
    1136
  16. Gustaf Nyholmin profetia Suur-Suomesta

Gustaf Nyholmin Suur-Suomi –profetia Olen julkaissut netissä ja kirjoissani muutamia Suur-Suomi –profetioita, mutta tän
    Profetiat
    11
    1129
  17. Eroan Itsenäisyyspuolueesta

Liityin Itsenäisyyspuolueeseen 6.12.2010 ja olin IPUn kansanedustajaehdokkaana huhtikuun 2011 eduskuntavaaleissa. Olen
    Itsenäisyyspuolue
    54
    1092
  18. USAn tuho ja Trumpin syrjäyttäminen voiton jälkeen

USAn tuho ja Trumpin syrjäyttäminen voiton jälkeen Suzanne Noel sai syyskuun lopussa 2020 sanoman, jota hän ei aluksi u
    Profetiat
    53
    1090
  19. Uni Vladimir Putinista

Uni Vladimir Putinista Kanadalainen mies Michael Poznekoff näki 21.9.2014 unen Vladimir Putinista. Unessa Vladimir Pu
    Profetiat
    14
    1088
  20. Uni Lahdesta

Jouko Pihon uni 15.12.2010 Näin 15.12.2010 unta, että olin Lahdessa. Yhtäkkiä oikeaan korvaani meni jokin pörräävä ötök
    Profetiat
    38
    1083