Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En janoa julkisuutta, kuten FBDFBDFBRHBD väittää.
Minä en halua julkisuutta. Haluan sanomalleni julkisuutta.
10.12.2015 19:36
Olin tänään Perttu Häkkisen suorassa radio-ohjelmassa YLE Puheessa.
Kiitos Herralle hänen avustaan ja läsnäolostaan!
Ohjelma on kuultavissa Yle Areenassa osoitteessa
http://areena.yle.fi/1-3150899 .
08.12.2015 16:34
Kyseessä on Psalmin 83 sota.
Googin sota tulee myöhemmin siinä vaiheessa, kun Israelissa on rauhallista ja turvallista, kuten Hes. 38:11 sanoo: "Minä hyökkään suojattomaan maahan, käyn ahdistamaan sen asukkaita, jotka elävät rauhassa ja turvallisin mielin..."
Nyt ei ole tuollainen rauhan ja turvallisuuden aika, mikä siis on oleva ennen Googin sotaa.
Joten tuleva sota ei ole Googin sota, vaan sitä edeltävä Psalmissa 83 kuvattu arabikansojen sota Israelia vastaan.
Sen sodan hyökkäävät arabit tulevat häviämään. Sekä Amman että Damaskos pyyhitään pois kaupunkien joukosta, kun ne muuttuvat soraläjiksi. Ammanin tuho on kerrottu kohdassa Jer. 49:2 ja Damaskoksen tuhosta kertoo Jes. 17:1.
31.10.2015 20:54
Kyseessä ei ole minun saamani sanoma tai oman pääni tuotos, vaan erään uskovan miehen saama ilmoitus, jonka minä olen laittanut julkisuuteen.
Uskon, että sanoman kaikki kohdat tulevat toteutumaan, myös ero EU:sta.
30.07.2015 15:06
Sain juuri tietooni erään henkilön talvella 2015 näkemän näyn.
Viime talvena eräs henkilö näki näyn rukousryhmässä rukouksen aikana, että Suomi potkitaan pois EU:sta. Näyssä näytettiin, että oli joitakin asioita, joita Suomi ei hyväksynyt ja sitten sanottiin: "Nyt riittää."
Jouko Pihon kommentti:
Siinä, että Suomi potkitaan ulos EU:sta, tapahtuu Jumalan tahto. Kiitos Herralle! Ei tarvitsekaan itse erota, kun erotetaan!
21.07.2015 23:48
Karttakaa Amightywindiä. Kyseessä on harhaoppinen kultti, jonka johtaja Elisabet Nikosia on väärä profeetta.
21.07.2015 23:45
Nimimerkki "JeesusElää" kirjoitti: "Piho parka aina luulee että kaikki päähänpälkähdykset ovat verrattavat Raamattuun."
En luule. Sinä luulet, että minä luulen.
Kyseessähän oli uni, jota ei voi verrata Raamattuun.
16.07.2015 21:02
Tässä linkki Jarmo Eklundin mainitsemaan kirjoitukseeni "Riittävätkö hedelmät todistamaan, että julistaja on OK?" Artikkeli löytyy nettisivujeni osiosta Ajankohtaista 6 päivämäärän 9.7.2015 kohdalta.
Kirjoitukseni ei käsittele profetioita, joten en laittanut sitä tänne. Tämän takia en oikein ymmärrä Jarmonkaan aloitusta, että hän pani sen juuri tänne Profetiat-palstalle. Laitoin sen sijaan artikkelini Suomi24:n palstalle Yleistä kristinuskosta, jossa siitä ei kylläkään syntynyt keskustelua.
Ja tässä linkki:
http://www.jouko-piho.fi/211357856
12.07.2015 21:59
Olen tehnyt Billy Grahamin vapamuurariudesta artikkelin, joka on luettavissa nettisivuillani osiossa Ajankohtaista 6. http://www.jouko-piho.fi/211357856
09.07.2015 20:39
En tarvitse apua, koska en ole vainoharhainen. Kirjoitan tosiasioihin ja Raamatun totuuteen perustuvaa tekstiä.
07.07.2015 19:08
Yksi posttribulationistinen näkemys, jota itse pidän todennäköisenä, on se, että uskovat ovat maan päällä Antikristuksen aikana, mutta eivät aivan loppuun asti. Vihasta pelastaminen ei viittaa Antikristuksen vaivanaikaan, vaan helvetin vihaan, johon uskovia ei ole määrätty, vaan heidät pelastetaan kadotuksen kohtalolta.
Mutta uskovat eivät ole maan päällä aivan loppuun asti, vaan heidät temmataan ylös taivaan häihin jokin aika ennen loppua, ehkä muutamaa kuukautta aiemmin. Sitten on taivaassa Karitsan häät ja lopulta Jeesus palaa takaisin maan päälle enkeliarmeijan ja vasta vihityn morsiusjoukon kanssa.
20.06.2015 20:04
Sana ei ole "posttribunaatio" eikä "posttribunatiolismi" vaan "posttribulationismi". Samoin ei "pretribunaatio" eikä "pretribulaatio" vaan " pretribulationismi".
20.06.2015 19:57
Vastaan nimimerkille "Jumalankomennus", että nyt ei ole vielä minun maallisen johtajuuteni aika. Nyt on hengellisen työn ja valmistautumisen aika.
Kun on Jumalan aika, silloin hän nostaa ja asettaa tehtävään. Ei ihmiset eivätkä puolueet. Kyseessä tulee olemaan Jumalan suvereeni teko.
17.06.2015 18:40
Kuulun ensimmäiseen joukkoon ja haluan pysyä siinä.
15.06.2015 17:32
Tämä TV7:n ohjelma on nähtävissä myös Youtubessa: https://www.youtube.com/watch?v=Oe2_nGgVlcc
13.06.2015 19:55
Ei ole mainostamista, vaan informaatiota. En saa mistään mitään rahaa.
12.06.2015 22:27
Novumin kreikankielisen tekstin mukaan kyseessä on yksikkö eli kahden todistajan ruumiit lojuvat 3½ päivän ajan suuren kaupungin kadulla. Vielä sanotaan, että kaupunki on se, jossa heidän Herransa ristiinnaulittiin, mikä ei voi viitata mihinkään muuhun kaupunkiin kuin Jerusalemiin.
Kaksi todistajaa ovat kaksi yksilöä, joille Jumala antaa Antikristuksen valtakautena erityisen tehtävän ja voitelun.
10.06.2015 00:57
Tämä uni tulee toteutumaan. Suomi tulee eroamaan EU:sta.
07.06.2015 20:30
Ihmettelen Jarmo Eklundia, joka kirjoittaa poliittisesta urastani, vaikka minä olen luopunut kaikesta poliittisen uran tekemisestä 15.1.2015 ja olen sen jälkeen keskittynyt hengellisiin asioihin esim. kokouksia pitämällä.
Ja mitä tulee Facebook-kavereihin, niin minulla on oikeus kuten kaikilla muillakin valita, ketkä ovat minun kavereitani Facebookissa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
07.06.2015 20:29
Inhottava Realisti, otan kuitenkin huomioon sen mahdollisuuden, että olen voinut erehtyä. Etkö arvosta sitä?
Ja aikahan sen sitten näyttää, toteutuko profetia. Ei nyt tarvitse hötkyillä. Odotetaan rauhassa.
Mitä tulee muuhun toimintaan, niin minulla on kaiken aikaa muutakin toimintaa. Luuletko tosiaan, että elämässäni on vain profetiointia? Pidän hengellisiä kokouksia, joissa puhun perusevankeliumia, taattua veren sanomaa. Minulla on melkoisen paljon sielunhoitotehtäviä sekä netissä (sähköposti ja Facebookin yksityisviestit) että puhelimitse. Kirjoitan monista eri hengellisistä aiheista, jotka eivät liity profetioihin. Vedän Facebookissa erästä uskovien ryhmää, missä onkin paljon työtä. Ja niin edelleen vaikka kuinka paljon. Ja sinä leimaat minut vain profetioihin keskittyneeksi. Et voisi olla enempää väärässä. Mutta toisen yksioikoinen leimaaminen on niin helppoa.
07.06.2015 14:22
7 / 42