Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

346

1. http://www.youtube.com/watch?v=zOBSSs-blZ4

ferry corsten..
  2. On kyllä pakko kommentoida itekin...

Nii, sen kirjoista esimrkkinä ettei se sellaista tekstiä itse pystynyt kirjoittamaan. Hänellä oli niitä haamukirjoittajia... ja sen itsekin monesti sanoi.

Sankaruus määritellään sillä että pääsee eduskuntaan? Ja on siellä pienen hetken soittamassa suuta ja sitten alkaa totaalinen sekoilu.. Kyllä sitä ihminen mokailla saa mutta vastuu siinä on kun mokailee koko kansan kustannuksella. Kenen asioita hän siellä paransi? Käytti huumeita ainakin vapaapainiuran alusta lähtien ja jatkuvasti... käytti hormooneja, koska itsessä ei ole tarpeeksi miestä niitä itse tuottaa. Vapaaotteli yhden ottelun 40kg pienempää miestä vastaan ja senkin hävisi minuutissa kun tämä laittoi hänet selälleen lattiaan kolmessa sekunnissa ja siitä ei sitten enää ylös päässyt. Nyrkkeilynkin nyt tietty aloitti liian myöhään ja sekin ilmeisesti oli vähän vahinko, tai mistäpä sen tietää mihin hänen jutuistaan uskoa mihin ei. saattaa katsos olla että hänellä se mielikuvituskin toimi. Niin ja sen nyrkkeilyn saldokin oli se että tuli tyrmätyksi aloittelevia 35 kg kevyempiä miehiä vastaan, joita itsekin toki muutaman tyrmäsi. Taso oli kuitenkin erittäin heikko.

Miksi kenestäkään tarvitsisi edes tehdä mitään sankaria? Mitä hyötyä siitä on?

En edes ole lukenut itsemurhasta mitään, niinkö hän teki? Ja mitä itsemurhaan tulee niin itse itsensä hän siihen tilaan saattoi. Ei sitten kestänyt itseään eikä valintojaan? Ei siitä ainakaan mallia kannata sitten ottaa.

Ei minulla mitään häntä vastaan sinänsä ollut, paikoitellen ihan viihdyttävä tyyppi ja minut ainakin sai nauramaan tylyillä kommenteilla :-) Mutta eihän hänellä muita lahjoja mielestäni ollutkaan kuin viihteen saralla. Ei häntä urheilijaksi oikein voinut sanoa, varsinkaan kun ei olleet ne puhtaat jauhot edes pussissa :-/ Sehän on huijaamista ja itselleen valehtelua.

Saahan sitä ketä tahansa kenestä tahansa tehdä sankarin. Eipä sitä kukaan estä... siitä vaan sitten mallia ottamaan jos siltä tuntuu.
  3. Niinkö? :-)