niin?
Hähä! :D
Oliko Tony Halme sankari
33
236
Vastaukset
- Hähähä
Säälittävä pelle!
- 3r2r23r32
Ei ollut ainakaan minun sankarini.
Oli tosin
-viikinki tv sarjassa
-vapaapainija
-nyrkkeilijä
-kirjailija
-tv-kasvo (juontaja)
-sivurooli diehard 3 elokuvassa
-kansanedustaja
Vetäkää ite paremmin! - Jazuli
onko susta..?? =o)
must iteltään hengenriistäjä ei ole sankari..se on elämään kyllästynyt taikka arkavarvas..- almasty
Oli sairas ja raihnainen ihmisraunio joka ei kyennyt kunnolla puhumaan eikä kävelemään.Mutta hänen järkensä tiettävävästi pelasi vaikka elämä ei muuten enää sairauksien takia kulkenutkaan.
Halme teki tilanteeseensa nähden ymmärrettävän ratkaisun,mitä olisit itse tehnyt? - Jazuli
almasty kirjoitti:
Oli sairas ja raihnainen ihmisraunio joka ei kyennyt kunnolla puhumaan eikä kävelemään.Mutta hänen järkensä tiettävävästi pelasi vaikka elämä ei muuten enää sairauksien takia kulkenutkaan.
Halme teki tilanteeseensa nähden ymmärrettävän ratkaisun,mitä olisit itse tehnyt?no kuule on niitä paljon ihmisiä yhtä surkeessa kunnossa (surkeemmassakin) ja nuorempiakin..eikä silti ole heittämässä elämänhalusta kirvestä kaivoon..=o)
mä en jostain syystä sääli itsemurhan tekijää oikee ollenkaa..menköö, jos tahtoo kerta mennä..
yks elämä annettu, jos siitä noi herkästi luopuu nii anti mennä..
jaa mää vai..?? olen itekki kärsinny kaikenlaista..enkä aina saanu ees ite kamppeita päälleni kunnolla sairaana..mutta emmä silti elämästäni luovu..oman terveydenki, jos pilaa nii seki on sitte oma vika kyllä.. - almasty
Jazuli kirjoitti:
no kuule on niitä paljon ihmisiä yhtä surkeessa kunnossa (surkeemmassakin) ja nuorempiakin..eikä silti ole heittämässä elämänhalusta kirvestä kaivoon..=o)
mä en jostain syystä sääli itsemurhan tekijää oikee ollenkaa..menköö, jos tahtoo kerta mennä..
yks elämä annettu, jos siitä noi herkästi luopuu nii anti mennä..
jaa mää vai..?? olen itekki kärsinny kaikenlaista..enkä aina saanu ees ite kamppeita päälleni kunnolla sairaana..mutta emmä silti elämästäni luovu..oman terveydenki, jos pilaa nii seki on sitte oma vika kyllä..Ymmärrän sun juttus oikein niin olet tervehtynytkin.Halme ei nähnyt valoa tunnelin päässä.
Sinun terveydestäsi en tiedä mutta ilmeisesti sinä tiesit myös voivasi tervehtyä.
Ja Halmeen arvomaailma oli sellainen että siihen ei sopinut toisten elätettävänä ja passattavana oleminen,varsinkaan lopun elämää.
Kuten hänen sairautensa vuoksi piti olla jo pelkkä eläkkeen nauttiminen aikana jolloin ihmisen pitäisi vielä olla
parhaassa työ iässään oli hänelle varmaan kova pala.
Itsekin sanoit että kukaan meistä ei voi vähätellä toisen helvettiä ja elämän rankkuutta. - Jazuli
almasty kirjoitti:
Ymmärrän sun juttus oikein niin olet tervehtynytkin.Halme ei nähnyt valoa tunnelin päässä.
Sinun terveydestäsi en tiedä mutta ilmeisesti sinä tiesit myös voivasi tervehtyä.
Ja Halmeen arvomaailma oli sellainen että siihen ei sopinut toisten elätettävänä ja passattavana oleminen,varsinkaan lopun elämää.
Kuten hänen sairautensa vuoksi piti olla jo pelkkä eläkkeen nauttiminen aikana jolloin ihmisen pitäisi vielä olla
parhaassa työ iässään oli hänelle varmaan kova pala.
Itsekin sanoit että kukaan meistä ei voi vähätellä toisen helvettiä ja elämän rankkuutta.mulla on kroonisia sairauksia, jotka ei parane ei niistä sen enempää..mutta niiden kanssa pärjää, kun ei vaivu alakuloon ja rupee rypemään itsesäälissä..=o)
kausiluontosta toi terveyskin..
een minäkään vammutuneena jäis kattelee maailmaa..mutta emmä oletaas kyllä et musta itsarin takia sankariakaan tehtäs..se olis vaan päätös et tää loppu nyt..ei sen ihmeempää..=o)
ei voi vähäteläkkään..kyllä en vähätele..en vaan myöskään ihannoi itsarin tehneitä..vaikka kuinka käsittäisin et elämä oli perseestä..ihan ok jos tahtoo pois..miks siitä nyt tarttis kauhee häly pitää..??? - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
mulla on kroonisia sairauksia, jotka ei parane ei niistä sen enempää..mutta niiden kanssa pärjää, kun ei vaivu alakuloon ja rupee rypemään itsesäälissä..=o)
een minäkään vammutuneena jäis kattelee maailmaa..mutta emmä oletaas kyllä et musta itsarin takia sankariakaan tehtäs..se olis vaan päätös et tää loppu nyt..ei sen ihmeempää..=o)
ei voi vähäteläkkään..kyllä en vähätele..en vaan myöskään ihannoi itsarin tehneitä..vaikka kuinka käsittäisin et elämä oli perseestä..ihan ok jos tahtoo pois..miks siitä nyt tarttis kauhee häly pitää..???emmä kuolemaa pelkää..hehe..=o)
se on varmaan helpotus kun se tulee..ei ole enää mitään surtavaa..
=o) - almasty
Jazuli kirjoitti:
mulla on kroonisia sairauksia, jotka ei parane ei niistä sen enempää..mutta niiden kanssa pärjää, kun ei vaivu alakuloon ja rupee rypemään itsesäälissä..=o)
ei voi vähäteläkkään..kyllä en vähätele..en vaan myöskään ihannoi itsarin tehneitä..vaikka kuinka käsittäisin et elämä oli perseestä..ihan ok jos tahtoo pois..miks siitä nyt tarttis kauhee häly pitää..???Tuijottamaan tätä yhtä asiaa mikäli puhutaan Halmeesta,on arvioitava hänen koko elämänsä.Ja kenekään ei tarvitse nokkiinsa ottaa jos sanon hänen olleen sankari enemmän kuin kukaan ketjuun kirjoittaneista.
Olen tähän ketjuun kirjoittanut itsekin:) - Jazuli
almasty kirjoitti:
Tuijottamaan tätä yhtä asiaa mikäli puhutaan Halmeesta,on arvioitava hänen koko elämänsä.Ja kenekään ei tarvitse nokkiinsa ottaa jos sanon hänen olleen sankari enemmän kuin kukaan ketjuun kirjoittaneista.
Olen tähän ketjuun kirjoittanut itsekin:)hehee..en ottanu nokkiini..mä en ole kilpailuhenkinen laisinkaan näissä asioissa..=o)
kyllä mun kilpailuvietti keskittyy puuhtaasti aivan toisenlaisiin juttuihin..
jote nou panic..en ole ottanu itteeni ollenkaan..=o)
noh must hänen elämänsä oli kaukana omastani..joten en voi sanoa olevani Halme aatteen kannattaja..mut eiköhän anneta viimein rauha hänelle..=o)
mua ei oikeestaan ees kiinnosta tästä läpistä..
- -----------------
Eikä ainakaan mikään pelle. R.I.P
Kaksijakoinen persoona. Toisaalta se loi uran Jenkeissä ja Suomessa. Kunnes sortui omaan erinomaisuuteensa ja vajosi pohjalle. Mutta siinähän on kaikki "sankarin" ainekset keskivertosukankuluttajan mielestä. Olisiko huumehörhöstä ammuskelijasta esikuvaksi lapsellesi? Mieti tarkkaan ennen kuin vastaat.
- eqweqweq
No onko George Bush tai Michael Jackson esikuvaksi lapsellesi, tai vaikka Madonna tai Einstein joka kehitteli papaatin?
eqweqweq kirjoitti:
No onko George Bush tai Michael Jackson esikuvaksi lapsellesi, tai vaikka Madonna tai Einstein joka kehitteli papaatin?
Kunhan vain ihmettelen, miksi kuolema tekee luuserista ihmisten mielissä sankarin. Aivan kuin huono muisti, joka unohtaa huonot asiaat ja kultaa hyvät. Tekopyhää mielestäni.
- Toljake
Ei lähelläkään sankaria, sillä tavoin kun itse sankaruuden miellän. En nyt ihan hirveästi sen tohelluksista ole ikinä välittänyt, mutta olihan se aika paljon touhunnut kaikenlaista ja etenkin piti kiinni arvoistaan, vaikken itse niistä kaikista samaa mieltä olekaan. No enpä hirveesti ole sen edesottamuksia seuraillut.
Sankaruuden sijaan itteeni enemmän mietityttää se, että millaiseen umpikujaan Tony koki päätyneensä ettei enää nähnyt kuin sen viimeisen vaihtoehdon. - TARVITAAN JÄMYJÄ JÄT
Kyllä ihan asiallinen tyyppi. Sitten kun heitti riipuvaisuushimot yli niin taas ei. Moni meistä ei kuitenkaan pysty Halmen saavutuksiin jotn eiköhän anneta vainajan levätä rauhassa.
- Sepe323
Mitä ne Tony Halmeen saavutukset olivat?
Sekö, että nyrkkeili jonkun toisen nyrkkeilijän kanssa ja sai siitä ns. "turpiinsa", ja ehkäpä nyrkkeilyn seurauksena jopa aivovamman?
Sekö, että nakkikioskin jonossa tinttasi jonkun tuntemattoman miehen matalaksi ja joutui siitä aikanaan oikeuteen?
Sekö, että oli ns. kansanedustajana, joi ja dokasi ja ampui pistoolilla ja pelotteli vaimoaan samana vuonna, v. 2003, kun oli päässyt kananedustajaksi?
Sekö, että ilmeisesti väärän elämäntavan ja tuhoisan nyrkkeily-harrastuksen takia joutui sairauslomalle eduskunnasta ja oli poissa kansanedustajan työstä muistaakseni peräti 8 kuukautta ja joutui myöhemmin eläkkeelle jo reilusti alle 50-vuotiaana??
Sekö, että kirjoitti 3 tai 4 kirjaa? - No, kieltämättä se on jo jonkinlainen saavutus! Sitä kirjailijanpuolta minä kyllä ihailen Tony Halmeessa, varsinkin, jos niitä kirjoja on myyty ja luettu myös.
Sekö, että riisti (lehtitiedon mukaan) hengen itseltään? No, ei se ole mikään saavutus, vaan elämään kyllästyneen ja sairaan (masentuneen) miehen viimeinen epätoivoinen teko, joka ei ihailua kaipaa...
Koettakaa, ihmiset elää ihmisiksi, Raamatun mukaisesti. Silloin meidän kaikkien on täällä maailmassa parempi olla !
"Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille, sillä tämä on laki ja profeetat." Matt. 7:12.
"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menvät,
mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."
Matt. 7:13 - 14.
oman elämänsä sankari.
- Toljake
Olisi muutoin ehkä jokusen vuoden vielä veivannut...
Toljake kirjoitti:
Olisi muutoin ehkä jokusen vuoden vielä veivannut...
oman elämänsä sankari, vaikka olisi kuinka luuseri.
- muumi-Iäppäri
.
- kukkispukkis
mielestä sellainen henkilö joka tuomitsee erilaiset ihmiset niiden erilaisuuden (tai taustan) takia on aika kaukana sankarista. Ennemmin ne sen mielipiteet oli raukkamaisia kuin se huumehorhöily yms.
Surullista on että maailma on täynnä tuollaisia henkilöitä. En silti mitään pahaa heille toivo, viisastumista ennemmin. Ja kyllä se aina kurjalta tuntuu jos joku päättää oman elämänsä. - MIES:::!!!!!
.
jota stalinisti-femakot saa vapaasti potkia maassa vielä kuollessaan
Mitään tuomioita ei tässä CCCP-Suomessa tulla antamaan suomalaisen miehen häväistyksestä kun sen tekee stalinisti
. - au-liskot
kuitenkin sortui temppuun jonka tekee vaan heikko äijä, ja sitähän hänen nimenomaan ei pitänyt olla.
Oliko hän tietoinen mitä teki?
Sinänsä jos pakenee elämän raadollisuutta huumaaviin aineisiin, on pelkästään oman elämän sankari.- au-liskot
runontaja kirjoitti:
Oliko hän tietoinen mitä teki?
Sinänsä jos pakenee elämän raadollisuutta huumaaviin aineisiin, on pelkästään oman elämän sankari.vinkki:
sarkasmi
on sankari niin sillon jokasesta korson luuserista tulee marttyyri kuoltuaan.
- jarp
Kaikki jotka riistävät väkivalloin itseltään hengen ovat luusereita. Eläessään tämä luuseri oli pelle. Ainoastaan itähelsingin baareissa voisi kuvitella häntä muistettavan.
- almasty
oli sankari enemmän kuin yksikään tähän ketjuun kirjoittaneista,häntä on mahdotonta verrata jokaiseen Korson luuseriin kuten Timanttia teki.
Moniko joka on sanonut menen eduskuntaan on mennyt sinne eivät läheskään kaikki.Lukekaa Halmeen kirjat niistä selviää paljon.Hänen itsemurhansa oli minullekin ensin yllätys mutta tarkemmin ajatellen,juuri sillä tavalla hänen kaltaisensa ihmisen odottaisikin toimivan siinä tilanteessa johon hän oli joutunut fyysisen terveyden tilansa tähden.Tilanteessa johon ei ollut enää parannusta.- Jazuli
ja mihin toi sankari väittees perustuu..?? eiköhän meistä jokanen ole ihan vaan oman elämänsä sankareita..ei kukaan meistä voi tietää toistensa helvettiä maan päällä..ja vähätellä kenekään elämän rankkuutta..juttu o näi..=o)
ihan tyhmää ees yrittää laittaa samalle viivalle kenekään saavutuksia tms..henkilökohtasia juttuja, kun jokasella on omat juttunsa..ja tavoittensa..minusta sankaruutta vois olla mennä läpi helvetin ja selvitä siitä voittajana..=o)
luovuttaminen ei ole sankarillista missään määrin.. On kyllä pakko kommentoida itekin...
Nii, sen kirjoista esimrkkinä ettei se sellaista tekstiä itse pystynyt kirjoittamaan. Hänellä oli niitä haamukirjoittajia... ja sen itsekin monesti sanoi.
Sankaruus määritellään sillä että pääsee eduskuntaan? Ja on siellä pienen hetken soittamassa suuta ja sitten alkaa totaalinen sekoilu.. Kyllä sitä ihminen mokailla saa mutta vastuu siinä on kun mokailee koko kansan kustannuksella. Kenen asioita hän siellä paransi? Käytti huumeita ainakin vapaapainiuran alusta lähtien ja jatkuvasti... käytti hormooneja, koska itsessä ei ole tarpeeksi miestä niitä itse tuottaa. Vapaaotteli yhden ottelun 40kg pienempää miestä vastaan ja senkin hävisi minuutissa kun tämä laittoi hänet selälleen lattiaan kolmessa sekunnissa ja siitä ei sitten enää ylös päässyt. Nyrkkeilynkin nyt tietty aloitti liian myöhään ja sekin ilmeisesti oli vähän vahinko, tai mistäpä sen tietää mihin hänen jutuistaan uskoa mihin ei. saattaa katsos olla että hänellä se mielikuvituskin toimi. Niin ja sen nyrkkeilyn saldokin oli se että tuli tyrmätyksi aloittelevia 35 kg kevyempiä miehiä vastaan, joita itsekin toki muutaman tyrmäsi. Taso oli kuitenkin erittäin heikko.
Miksi kenestäkään tarvitsisi edes tehdä mitään sankaria? Mitä hyötyä siitä on?
En edes ole lukenut itsemurhasta mitään, niinkö hän teki? Ja mitä itsemurhaan tulee niin itse itsensä hän siihen tilaan saattoi. Ei sitten kestänyt itseään eikä valintojaan? Ei siitä ainakaan mallia kannata sitten ottaa.
Ei minulla mitään häntä vastaan sinänsä ollut, paikoitellen ihan viihdyttävä tyyppi ja minut ainakin sai nauramaan tylyillä kommenteilla :-) Mutta eihän hänellä muita lahjoja mielestäni ollutkaan kuin viihteen saralla. Ei häntä urheilijaksi oikein voinut sanoa, varsinkaan kun ei olleet ne puhtaat jauhot edes pussissa :-/ Sehän on huijaamista ja itselleen valehtelua.
Saahan sitä ketä tahansa kenestä tahansa tehdä sankarin. Eipä sitä kukaan estä... siitä vaan sitten mallia ottamaan jos siltä tuntuu.- almasty
laskin..väärin kirjoitti:
On kyllä pakko kommentoida itekin...
Nii, sen kirjoista esimrkkinä ettei se sellaista tekstiä itse pystynyt kirjoittamaan. Hänellä oli niitä haamukirjoittajia... ja sen itsekin monesti sanoi.
Sankaruus määritellään sillä että pääsee eduskuntaan? Ja on siellä pienen hetken soittamassa suuta ja sitten alkaa totaalinen sekoilu.. Kyllä sitä ihminen mokailla saa mutta vastuu siinä on kun mokailee koko kansan kustannuksella. Kenen asioita hän siellä paransi? Käytti huumeita ainakin vapaapainiuran alusta lähtien ja jatkuvasti... käytti hormooneja, koska itsessä ei ole tarpeeksi miestä niitä itse tuottaa. Vapaaotteli yhden ottelun 40kg pienempää miestä vastaan ja senkin hävisi minuutissa kun tämä laittoi hänet selälleen lattiaan kolmessa sekunnissa ja siitä ei sitten enää ylös päässyt. Nyrkkeilynkin nyt tietty aloitti liian myöhään ja sekin ilmeisesti oli vähän vahinko, tai mistäpä sen tietää mihin hänen jutuistaan uskoa mihin ei. saattaa katsos olla että hänellä se mielikuvituskin toimi. Niin ja sen nyrkkeilyn saldokin oli se että tuli tyrmätyksi aloittelevia 35 kg kevyempiä miehiä vastaan, joita itsekin toki muutaman tyrmäsi. Taso oli kuitenkin erittäin heikko.
Miksi kenestäkään tarvitsisi edes tehdä mitään sankaria? Mitä hyötyä siitä on?
En edes ole lukenut itsemurhasta mitään, niinkö hän teki? Ja mitä itsemurhaan tulee niin itse itsensä hän siihen tilaan saattoi. Ei sitten kestänyt itseään eikä valintojaan? Ei siitä ainakaan mallia kannata sitten ottaa.
Ei minulla mitään häntä vastaan sinänsä ollut, paikoitellen ihan viihdyttävä tyyppi ja minut ainakin sai nauramaan tylyillä kommenteilla :-) Mutta eihän hänellä muita lahjoja mielestäni ollutkaan kuin viihteen saralla. Ei häntä urheilijaksi oikein voinut sanoa, varsinkaan kun ei olleet ne puhtaat jauhot edes pussissa :-/ Sehän on huijaamista ja itselleen valehtelua.
Saahan sitä ketä tahansa kenestä tahansa tehdä sankarin. Eipä sitä kukaan estä... siitä vaan sitten mallia ottamaan jos siltä tuntuu.Monellakin elämänkerturilla on joku puhtaaksi kirjoittaja,enkä viitannut kirjallisen ilmaisun tasoon vaan siihen mitä Halmeen elämästä selviää kirjoja lukemalla.
Sillä että Halme pääsi eduskuntaan viittaan siihen että hän myös teki sen mistä puhui monessa muussakin kuin vain tässä asiassa.Ja kenen asioita yleensä ensimmäisellä kaudella ehtii kukaan kansanedustaja parantaa ei Halme mikään diktaattori ollut.Toiseen ketjuun laitettiin näkyville yli viisikymmentä kyselyä ja aloitetta joita Halme kerkesi tehdä lyhyeksi jääneellä kaudellaan.Aika ahkera hän minusta oli.
Eikä vapaapaijaksi pääse vain horkkaa vetämällä,Halmekaan ei noin vain päättänyt ruveta Ludvig Borgaksi.Tie showpainin huipulle on pitkä ja kivinen ja vaatii vuodattamaan hikeä ja kyyneleitä.
Vapaa ottelu ura oli lyhyt ja hävisi joo 40 kg pienemmälle miehelle,koitapa itse pärjätä Randy Couturelle,Jos et tiennyt niin hän on yksi menestyneimpiä vapaaottelijoita maailmassa ei siis mikään häpeä hävitä hänelle.
Tulihan Halme tyrmätyksi kyllä kun vastassa oli Agustin Corpus meksikosta silti voitti Iran Barkleyn joka silloin oli tosin jo aktiivisimman uransa lopettanut.Barkelyllä oli muutoin tuolloinkin hallussaan oman liittonsa Pohjois Amerikan mestaruus.Suomalaisittain Halme pärjäsi nyrkkeilyssä hyvin voittaen valtakunnan kärkinimiä.Esim Mikael Kihlströmin.Huolimatta siitä ettei kuitenkaan ollut mikään teknisesti puhdasoppinen nyrkkeiljä ja melko hidasliikkeinen.Ei tietenkään vedä vertoja vaikka Amin Asikaiselle.
Eikä pärjännyt Sami Elovaarallekaan joka teknisesti on paljon taitavampi.
Ennen kuuluisaksi tuloaan Halme eli vuosia Yhdysvalloissa kituuttaen minimipalkka työssä Meksikolaisten siirtotyöläisten kanssa ja etsien tilaisuuksia menestyä.Ja Yhdysvalloissa minipalkka taitaa olla melkein samaa tasoa kuin oli vuonna 1890.Joten voi kuvitella että se taso saattaa olla pikkuisen pienempi kuin Suomalainen vastaava.Ja kannattaa muistella millaiseen elintasoon laittomalla Meksikolais siirtolaisella Yhdysvalloissa on varaa.Paljon houkuttelevampaa on olla vaikka metallialan koneistaja Suomessa.
Lapsuuden lähtökohdat hänellä olivat sellaiset että niistä taustoista moni on päätynyt vain
vankilakierteeseen.Tai yleensäkin sellaiseksi Korson luuseriksi jollaiseksi Timanttia Halmetta haukkui.
Ja oliko urheilijana hänellä puhtaat jauhot pussissa no ei.Entä monellako huippu urheilijalla ja palvotulla kansallissankarilla on,no ei yhdelläkään uskoakseni
Minkä takia kenestäkään pitäisi sankari tehdä,no ei ehkä minkään takia.Vaan jos tehdään niin keneltä se on pois että se siitä.
Eihän Halme ollut täydellinen ihminen kuka sitten on.Hän sortui lopulta näihin viinaan ja lääkeisiin virheitä me kaikki teemme ja Halmeellakin on oikeus olla inhimillnen vai mitä.
Hän päätti päivänäsä koska hänen kunniakäsityksensä mukaan oli ehkä parempi olla kuollut leijona kuin elävä koira.
Sellaiseksi hän saattoi itsensä kokea joutuessaan toisten avun varaan sairauksiensa tähden.Ja jäämään vielä parhaassa työ iässään eläkkeelle.
Suomalaisessa kulttuurissa itsemurha ei ole mikään kunnia asia.Halmeella oli kai päinvastainen näkemys joka on rivien välistä luettavissa hänen puheistaan.Tässäkin hän oli sanojensa mittainen.
Hänen ratkaisuaan saattoi vielä edesauttaa se että kun oli saavuttanut sen kaiken mistä oli tullut tunnetuksi ei hänellä ollut enää mitään päämääriä.
Ja hänen vaikeaksi mennyt elämänsä vielä siihen lisäksi.
Voin sanoa että minäkään en itsemurhaa tekisi mutta hyväksyn Halmeen ratkaisun.
- fghbngyjgv
vaikka tekopyhät jeesustelevatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155