Tunnetteko tai oletteko koskaan kuulleet miehestä, joka omasta mielestään olisi surkea autokuski?
;-)
Mies ja auto
30
223
Vastaukset
- semmottii
On niitäkin. Eräskin ruotsalainen jätti autonsa niinsanotusti keskelle tietä kun ei saanut autoa taskuparkkiin.
- vänksy
myönsi olevansa huono ratin takana, vai myönsikö muka?
- ilmeisesti
vänksy kirjoitti:
myönsi olevansa huono ratin takana, vai myönsikö muka?
varmaankin syypää.
Totesi ettei osaa tuon paremmin parkkeerata ja lähti kävelemään. - vänksy
ilmeisesti kirjoitti:
varmaankin syypää.
Totesi ettei osaa tuon paremmin parkkeerata ja lähti kävelemään.hyvä ollakin miehessä :D
- jrgdnm
Tunnen sellaisen. Siitä syystä hän kieltäytyy ajamasta, vaikka kortti onkin.
- vänksy
ainuttakaan, enkä ole tällaisesta miehestä tainnut edes kuulla.
Naurattaa ajatuskin omista tuntemistani miehistä, jos joku heistä ajattelisi olevansa huono kuski. Se vaan ei tuntuisi yhtään todelliselta, kun miehet nyt vaan ovat aina omasta mielestään maailman parhaita kuskeja.:D Eikä siinä mitään, kyllä he mun mielestä ovatkin. - jrgdnm
vänksy kirjoitti:
ainuttakaan, enkä ole tällaisesta miehestä tainnut edes kuulla.
Naurattaa ajatuskin omista tuntemistani miehistä, jos joku heistä ajattelisi olevansa huono kuski. Se vaan ei tuntuisi yhtään todelliselta, kun miehet nyt vaan ovat aina omasta mielestään maailman parhaita kuskeja.:D Eikä siinä mitään, kyllä he mun mielestä ovatkin.vai onko sinulla naisen valikoiva tapa huomata? Viittään siis tähän: "enkä ole tällaisesta miehestä tainnut edes kuulla." Ko. kaveri ajeli kolarin kortin saatuaan eikä ole sen jälkeen ajanut. Niin käy joillekin. Epäonnistuttua olisi pitänyt ajaa kuitenkin. Tunnen myös miehiä, joilla ei ole ajokorttia ollenkaan, eivätkä edes aja autoa.
- LOL-666
En, mutta mun kumppani myöntää heti kättelyssä, että mä olen sitä parempi autokuski.
Minulla oli selvästi jotain muun liikenteen hahmotushankaluuksia jo autokoulussa ja ilmeisesti minulta puuttuu suuntavaisto, koska eksyn helposti vieraassa paikassa. Lisäksi ajan nykyisin niin vähän, etten vahingossakaan väitä olevani hyvä kuski.
Onneksi minä tiedostan sen, enkä ota turhia riskejä liikenteessä. Niinpä olen välttynyt omasta syystäni johtuvilta kolareilta. Pari kertaa on joku "omasta mielestään hyvä kuski" ajanut kylkeen, mutta ovat sitten olletkin maksumiehen osassa.- Marjelie
niin harva ainakin sen tunnustaa
Nuoret miehet luulevat testosteronin voimalla olevansa Mikko Hirvosia ja vanhemmat perustelevat ajotaitoaan suurella kilometrimäärällä. Valitettavasti vika harvemmin on varsinaisesti ajotaidossa vaan piittaamattomuudessa.
- Jazuli
heh en ole kyllä koskaan tainnu törmätä semmoseen...joka omasta mielestään olis surkee kuski..=o)
kaikkihan ne on parhaita kuskeja.. x)
antaa niien luulla ja hehkutella hehe...kyllä neki joskus yllättyy..
;o) - kirpela
En :D
- Toljake
Kaveri ainakin oli sitä mieltä ajamisestaan, eikä ehkä ihan väärässäkään ollut, on se siitä sittemmin kehittynyt. Itse pidän itseäni keskinkertaisena kuskina, ne omat vajavuudet liikenteessä on liiankin hyvin tiedossa ja niitä koitan muistaa seurata. Yksi exä oli aivan aukottomasti parempi ajamaan, se oli pakko myöntää het alkumetreillä. Tai ainakaan itse en osaa yhtäaikaa ajella, puhua puhelimeen ilman hf:ää, syödä jogurttia ja laitella ripsaria :)
- AUTOMIÄHET:::!!!!!
.
ajaa paljon kolareita
.- ######????????
*
kolareista ajavat miehet?????????
* - KOVAT:::::!!!!!
######???????? kirjoitti:
*
kolareista ajavat miehet?????????
*.
nikkarit teloo jatkuvasti itsensä sähkötyökaluilla sairaalakuntoon
.
- monte34
mut kaikkien shikaanien keisari kyllä olen
ei ne sitä osaa myöntää. varsinki jos tuntuu että ite hoitais joskus paremmin JA nopeammin mitä mies ja siitä sille mainitsee niin heti on tyyliin ÄLÄ SINÄ AKKA KUULE YHTÄÄN YRITÄ, KYLLÄ MINÄ TÄMÄN HOIJJAN!!! sitte on ite tyyliin okeiokei.. ja hissunkissun.
suuttuu jos ajotyylistä/-taidosta huomauttaa, pitää ruveta piikitteleen tms. ja vinoileen että no hoitaisitko ite paremmin, tuskin.. ja sitte ku sanois että no annan niin kokeilen niin heti ollaan että älä saatana!!! sitte toisena jos meneillään olevasta tilanteesta ohimennen huomauttaaki niin aina on vika jossain muussa; on renkaat huonot, keli on paska, joku kussu muroihin, väärän väriset sukat.. mutta ei ikinä omassa ajotaidossa vikaa. :P ne miehet.
siksi he eivät hanki autoa.
- AVAUTUA::::!!!!
.
olevansa aivan surkea kuski
.- Jazuli
joo eikä ambulanssikuskina..=o)
- #######???????
*
palomiehenä
* - Jazuli
#######??????? kirjoitti:
*
palomiehenä
*eikä lapsia kyytsäävänä taksikuskina..kannata mainostaa ettei osaa ajaa.. ??=o/
vai kannattasko kuiteki..??
- dayum
kyhll'
- scale
ja tietenkin olen ite maailman paras kuski. Tuhat kertaa parempi, kuin naiseni.
- .mies.
"Tunnetteko tai oletteko koskaan kuulleet miehestä, joka omasta mielestään olisi surkea autokuski?"
tunnetteko yhtään naista, joka olisi omasta mielestään huora ja jakorasia? tunnetteko yhtään miestä joka kertoo avoimesti lähipiirilleen ettei seiso?
vaikka mies ajattelisi noin ei se sitä kenellekään kerro.- vänksy
Noinhan se taitaa olla.
Kyllä oon kuullu ja nähny :-) Eikai se sitä tarkoita, että jos joku väittäisikin osaavan ajaa autoa, etteikö nainen osaisi myös ajaa. Miksi se tulee heti kaikille mieleen?
Nii, mutta minkälaista ajotaitoa tarkotat? Liikenteen hallintaa vai auton hallintaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316