Vapaa kuvaus

Aloituksia

11

Kommenttia

18

1. Uusi tatuointi

Hei! Orin olkapaahan tatuoinnin balilla. Paikka oli jo ennestaan tuttu silla muutama kaveri on kaynyt samassa paikassa,
    Kysy terveydestä
    1
    94
  2. WH-viisumi Australiaan ja paljon kysymyksiä

Hei! Oon suunnitellut lähteväni Ausseihin 2013 syyskuussa vuoden ajaksi. Oon lukenut tosi paljon tietoa ja foorumeita, m
    Australia
    13
    1067
  3. Vanhemman mallinen passi

Pääsenkö maahan vaikka minulla ei ole sitä koneella luettavaa passia? Vaan vanhemman mallinen (2006-2016) passi ja ESTA
    Pohjois-Amerikka
    2
    225
  4. Koneen vaihto Lontoossa

Olen menossa USA:han 8.6 tänä kesänä ja takaisin tulen elokuun alussa. Molemmilla lennoilla on koneen vaihto Lontoossa.
    Lentokentät
    14
    3334
  5. American Airlines

Lennän 8.6.12 Helsingistä Washington Dc:hen. Äitini maksoi lennot, koska itselläni on vain Visa Electron. Ongelma on sii
    Yleistä lentämisestä
    11
    434
  6. Kuinka laihduttaa niin etteivät lihakset kasva niin paljon?

Anteeksi tökerö otsikko, mutta en parempaakaan keksinyt. Eli olen 18 vuotias nainen ja mitat 163/60. Haluaisin n. 5 kilo
    Yleistä laihdutuksesta
    3
    205
  7. Oregon Astoria !

Kertoisitteko mulle kyseisestä paikasta :) Sää, shoppailumahdollisuudet, biletysmahdollisuudet, onko esimerkiksi kuntosa
    Yleistä Yhdysvalloista
    5
    185
  8. Oregon tai Indiana

Hei! Olen lähdössä kesäksi luultavasti Oregoniin tai Indianaan Aupairiksi. Toivon että voisitte kertoa mulle kaikkea mah
    Au pair
    5
    123
  9. Oregon tai Indiana

Hei! Olen lähdössä kesäksi luultavasti Oregoniin tai Indianaan Aupairiksi. Toivon että voisitte kertoa mulle kaikkea mah
    Matkakohteet
    11
    222
  10. Zumba ohjaajaksi?

Osaisiko joku sanoa miten voi osallistua ohjaajakoulutukseen ja missä niitä järjestetään? Olen 17 v, joten voiko alaikä
    Tanssi
    1
    872
  11. Voisiko joku kertoa,

että mitä eroa on lestadiolaisuudella ja rauhansanalaisuudella? Miten heidän ''sääntönsä'' ja uskomuksensa eroavat toisi
    Yleistä uskonnosta
    2
    136