janika.tallila

Aloituksia
11
Kommenttia
18
Uusi tatuointi
Hei! Orin olkapaahan tatuoinnin balilla. Paikka oli jo ennestaan tuttu silla muutama kaveri on kaynyt samassa paikassa,194WH-viisumi Australiaan ja paljon kysymyksiä
Hei! Oon suunnitellut lähteväni Ausseihin 2013 syyskuussa vuoden ajaksi. Oon lukenut tosi paljon tietoa ja foorumeita, m131067Vanhemman mallinen passi
Pääsenkö maahan vaikka minulla ei ole sitä koneella luettavaa passia? Vaan vanhemman mallinen (2006-2016) passi ja ESTA2225Koneen vaihto Lontoossa
Olen menossa USA:han 8.6 tänä kesänä ja takaisin tulen elokuun alussa. Molemmilla lennoilla on koneen vaihto Lontoossa.143334American Airlines
Lennän 8.6.12 Helsingistä Washington Dc:hen. Äitini maksoi lennot, koska itselläni on vain Visa Electron. Ongelma on sii11434Kuinka laihduttaa niin etteivät lihakset kasva niin paljon?
Anteeksi tökerö otsikko, mutta en parempaakaan keksinyt. Eli olen 18 vuotias nainen ja mitat 163/60. Haluaisin n. 5 kilo3205Oregon Astoria !
Kertoisitteko mulle kyseisestä paikasta :) Sää, shoppailumahdollisuudet, biletysmahdollisuudet, onko esimerkiksi kuntosa5185Oregon tai Indiana
Hei! Olen lähdössä kesäksi luultavasti Oregoniin tai Indianaan Aupairiksi. Toivon että voisitte kertoa mulle kaikkea mah5123Oregon tai Indiana
Hei! Olen lähdössä kesäksi luultavasti Oregoniin tai Indianaan Aupairiksi. Toivon että voisitte kertoa mulle kaikkea mah11222Zumba ohjaajaksi?
Osaisiko joku sanoa miten voi osallistua ohjaajakoulutukseen ja missä niitä järjestetään? Olen 17 v, joten voiko alaikä1872Voisiko joku kertoa,
että mitä eroa on lestadiolaisuudella ja rauhansanalaisuudella? Miten heidän ''sääntönsä'' ja uskomuksensa eroavat toisi2136