Lennän 8.6.12 Helsingistä Washington Dc:hen. Äitini maksoi lennot, koska itselläni on vain Visa Electron. Ongelma on siinä, kun matkalipuissa lukee matkustajana minä mutta myös äitini mainitaan niissä ja siinä lukee, että luottokortti täydyy olla mukana jonkinlaisena todistuksena. Eli miten tämä menee? Tarvitsenko välttämättä äitini luottokortin mukaan vai kuinka.
Kiitos vastauksista!
American Airlines
11
434
Vastaukset
- sdfasdfgsa
Kyllä sinulla pitää olla luottokortti. Jos ei muuta niin vähintäänkin äitisi kortin rinnakkaiskortti.
Muutenkin kaikki on helpompaa USA:ssa, jos on luottokortti. Siellä kun ei oikein mikään meinaa onnistua käteisellä pelkästään, vaan luottokorttia kysytään monessa paikassa. - matkalainen
Visa elektronilla olen pärjännyt joka kerta matkalla oleessan mutta varmuuden vuoksi kuljetan "riittavasti" kateista mukana jota ei kylla koskaan ole tarvittu.
- Kortinpelaaja
Amerikassa on paljon paikkoja, joissa ei selviä käteisellä. Kannattaa hankkia luottokortti nyt. Ei tarvitse olla suhteettoman kallis vaan tosiaankin esim. äidin Visan rinnakkaiskortti.
Se että sanotaan että pitää olla luottokortti mukana tarkoittaa, että pitäisi olla se kortti, jolla matka on maksettu. Tämä on lähinnä pelottelua, ei sellaista tarkisteta. Tiukan paikan tullen, jos lentoyhtiö epäilee luottokorttipetosta, maksamiseen käytetyn luottokortin esittäminen nopeuttaa asian selvittämistä. Muuten pitää vähän selittää. "Tämä on äitini luottokortilla maksettu" menee varmaan läpi. Sen sijaan "Tämä on kaverini luottokortilla maksettu, ai missä hän asuu no en mä tiedä" toiminee huonommin. - mun kokemukset
Jenkeissä esim. hotelliin kirjautuessa ilman korttia voi joutua maksamaan huomattavan takuusumman käteisellä, jos vaikka laittaisit paikan päreiksi tai häipyisit uloskirjautumatta.
Kortti olis hyvä. Mielellään Mastercard tai Amex. - Maailmaa nähnyt
mun kokemukset kirjoitti:
Jenkeissä esim. hotelliin kirjautuessa ilman korttia voi joutua maksamaan huomattavan takuusumman käteisellä, jos vaikka laittaisit paikan päreiksi tai häipyisit uloskirjautumatta.
Kortti olis hyvä. Mielellään Mastercard tai Amex.Tuo on ihan kansainvälinen käytäntö. Joskus ihmiset ovat ihmetelleet sitä, että kirjauduttaessa hotelliin, jonka jokin kolmas taho maksaa, matkustajalta kuitenkin vaaditaan luottokortti. Siis ikään kuin piikki auki, hotelli saa rahansa jos matkustaja kuitenkin tekee jotain, jota se kolmas taho ei maksakaan. Se on vain varmistus, ja sellaiseen täytyy taipua, jos maailmalla matkustaa.
Vastaavasti vaikka olisi itse maksanut hotellin etukäteen, on syytä varautua siihen, että hotelli vaatii luottokortin. - Hyviä ohjeita täällä
Niin eli et koskaan ole käynyt USA:ssa?
- jhrfgmfgtykty
Luottokortti on Jenkeissä tosiaankin tarpeellinen. Sellaista ei vain silti Suomessakaan helposti hankita.
Kiitos paljon! Joo en ole ennen käynyt USA:ssa. Voisin kyllä luottokortin hommata, jos se kerran on niin tarpeellinen siellä päin :)
- qwdqdfwef
Juu kyllä se on nimenomaan USA:ssa. Matkasi on huoleton ja vaivaton luottokortilla varustettuna. Ilman korttiakin jotenkin onnistuu, mutta monta mutkaa ja ongelmaa tulee vastaan aivan varmasti.
- jaskuli
Tiedoksi kaikille jotka haluavat maksaa American Airlinesin lennon visa electronilla: kokeilimme ensin OP:n electronilla joka ei mennyt läpi, Nordean electron kuitenkin toimi!
- Chapter 11
En paljoo viittis hehkuttaa electronilla maksettua American Airlinesin lentoa. Varsinkin kun AA on chapter 11:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846