Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
perhosen.lento
profiilit
perhosen.lento
perhosen.lento
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hotmailiin ei kulje viestit lukuisista yrityksistä huolimatta.
01.02.2013 22:52
Minulle ainakin tulee vähän painoa enemmän talven myötä, enkä suinkaan ole ainoa kaveripiiristäni. Kesän tullen kyllä lähteekin sitten ihan itsestään. En tiedä mistä johtuu, mutta kun ulkomailla lämpimässä käy lomalla niin hetkeksi nuo "ylimääräiset" kilot kummasti katoaa. Uskoisin että joidenkin ihmisten elimistö reagoi lämpötilojen muutoksiin.
12.12.2010 22:42
tulee niin ne selviää parhaiten joilla kroppa kerää helpoiten ylimääräistä =) Kattoisit vähän tutkimuksia ylipainosta, sen kertymisestä, aineenvaihdunnasta yms... Ei me kaikki samanlaisia olla fyysiseltä toiminnalta, ja ei oo muuten kaikki ylipainoiset hoikkia huonokuntoisempiakaan. Syyt lihomiseen voi myös johtua sairaudesta, tms. Mutta mielestäsi varmaan sairastunutkin on luuseri?
12.12.2010 22:26
Itse myös hymyilin koko ajan. Se että näyttää venäläiseltä ei varmaankaan niin paljon vaikuta, kun omat sukujuureni on osin venäjällä, ja näytän paljonkin venäläiseltä. Minua luullaan usein ulkomailla venäläiseksi. Toisaalta kyselihän ne egyptissä olenko venäläinen, jolloin selväksi kyllä tuli että olen suomesta. Sanoivat kyllä siellä että venäläiset ei hymyile, useammassa paikkaa. Olisiko sitten jotain kulttuurisia eroja siinäkin...?
12.12.2010 17:38
Itse pidin juuri siitä ihmisten ystävällisyydestä ja kohteliaisuudesta. Eräässä toisessa maassa tuli useamman kerran tunne että ystävällisyys loppui juuri siihen kun en mitään ostanutkaan, ja olin todella iloinen egyptissä juuri tästä että he olivat todella ystävällisiä joka tapauksessa, ostit jotain tai et. Koin muutenkin ihmiset hirveän avuliaiksi, ja tuntui että lapsista pidettiin. En tiedä mistä johtuu että kokemukset ovat näin erilaisia, mutta lomani aikana samassa hotellissa oli suomalaisperhe jolla oli samankaltaiset kokemukset sinun kanssasi. Kuitenkin kävin samoissa paikoissa kuin he, ja silti he kokivat epäystävällisyyttä yms. kun minä taas koin ihan toisin. Oliko sinulla ekalla kerralla samoja kokemuksia, vai vasta toisella? Itse kun olin vasta ensimmäistä kertaa, ehkäpä ensi kerralla törmään sitten siihen epäystävällisyyteenkin.
10.12.2010 16:46
ja kyllä siellä niiden ensimmäisten hyökkäysten jälkeenkin oli rannoilla ihan täys meno päällä, uimareita, snorklaajia, liitovarjoja, polkuveneitä ja lainelautoja oli meressä vaikka kuinka. Ja täällä saa lukea uutisia kuinka on ollut kaikki rannat suljettuina... Matkatoimisto ilmoitti kerran että on havaittu hai, mistään hyökkäyksistä ei mitään puhuttu, ja täysin oltiin siinä käsityksessä ettei mitään pelättävää ole kuin ehkä syvissä vesissä. Onneksemme satuimme menemään nettiin josta tietoa löytyi hyökkäyksistä, eipä sen jälkeen harkittukaan enää snorklausta lasten kanssa. Mutta ihan eri kuvan saa tilanteesta täällä uutisista, kuin miltä siellä näytti. Ja niitä snorklausretkiäkin kulkivat kyllä ihan myymässä, vaikka täällä saakin sen kuvan että on kaikki sellaiset peruttu.
10.12.2010 16:17
mutta mieleeni nyt vain tuli että toisinaan nämä huijarit käyttävät tyttöystävänsä tietoja ja tilejä, eli huijaavat heitäkin. Jolloin helposti tyttöystäväkin saa huijarin maineen, vaikka itseasiassa on uhri myös.
16.11.2010 18:57
Minun pidennykset oli tummaa hiusta, ystävälläni vaaleat. Ihan samoin käyttäytyivät, riippumatta väristä.
02.11.2010 16:38
sitten jotenkin erilainen kaksonen, kun itse keskustelen mielelläni vaikeistakin asioista. Olen itse se kuuntelijatyyppi, ja aika usein on ystävät siitä maininneet että kun minulle pystyy ongelmista puhumaan.
Olen mielestäni aikalailla kuitenkin kaksosen kuvauksen mukainen, mutta minä kyllä puhun omista asioistani, ja kuuntelen sekä lohdutan tarvittaessa. Olen toki huomannut että jos elän omassa elämässäni vaikeaa aikaa niin silloin kyllä tuo tuuliviirimäisyys korostuu, ei kai oikein pysy nuo kaksosen puoliskot tasapainossa.
07.07.2010 12:27
Meillä on kestänyt kauris-kaksonen suhde yli 15 vuotta. On ollut niin ylä-kuin alamäkiäkin, mutta kaikesta on rakkaudella selvitty.
03.07.2010 17:53
ihan noinkaan... Olen itse kaksonen ja elellyt jo yli 15 vuotta kauriin kanssa. On ollut paljon erimielisyyksiäkin, mutta kun on opittu puhumaan niin sillähän niistä on selvitty. En nyt sanoisi että meistä kumpikaan kovin kaikkitietävää on, ehkä jollain tasolla pientä "valtataistelua" on aikoinaan käyty, mutta on myös opittu antamaan toinen toisellemme vuoroitellen sitä ns. johtajan paikkaa =)
Ja kyllä meillä ainakin vaikeatkin asiat selvitetään, ja niistä puhutaan. Toisaalta se varmaan on ollutkin se eniten vaikeutta tuottanut asia aikoinaan, että opittiin puhumaan.
Kaurismieheni on rauhoittanut paljon tämän kaksosnaisen menoa, ja toisinpäin toimii myös. Mielestäni tasapainotamme toisiamme, ja tuomme useimmiten toisistamme parhaat puolet esiin. Kummallakin kun on jonkinlaistra ääripää-taipumusta.
Ehkä se hankaluus riidellessä on että kumpikin on erittäin herkkä, ja huomaamattaankin koettaa sen toiselta piilottaa. Tulee helposti väärinkäsityksiä. Onneksi niistäkin on opittu puhumaan.
Mutta kaikenkaikkiaan en voi kyllä yhtyä tuohon mielipiteeseen, ettei kauris ja kaksonen toisilleen sopisi.
03.07.2010 12:40
Sehän siitä varmaan vaikeampaa tekeekin kun toista kuitenkin odottaa kotiin, etenkin jos ei tiedä aikaa kuinka toinen on tulossa. Itselläni on myös yrittäjämies, ja päivät saattavat välillä olla yli 12-tuntisia, meillä vain ympäri vuoden =( Helppoa se ei ole. Silloin harvoin kun on mahdollista sopia edes jonkinlaisista ajoista koska toinen tulee, on helpompi olla, ei mene koko ilta odotteluun. Meillä on toki jo lapsia, jotka tietysti helpottavat vähän yksinäisyyttä, mutta toisaalta myös rajoittavat omia meno mahdollisuuksia. Ja sitten taas se aika mitä jää on perheaikaa, parisuhteelle siis jää aikaa hyvin minimaalisesti. On koitettu sitten välillä lomailla kahdestaan, mutta sitä yhteistä arkea minäkin kaipaisin.
21.05.2010 15:48
olen itsekin, mutta en kyllä tuollainen. Ehkäpä kyse ei ole horoskooppimerkistä, vaan enemmänkin siitä että olette vaan törmänneet ihmisiin joilla ei ihan kaikki ole kohdallaan. Samantyyppisiä ihmisiä tulee aina välillä vastaan, horoskooppimerkistä riippumatta.
04.05.2010 14:39
että se himo samanlainen kaikilla olis. Juuri samaisesta asiasta tuli dokumentti, jossa oli tutkittu sitä miksi toiset lihovat ja toiset eivät. Samaisessa dokumentissa tuli asiaa myös siitä kuinka joidenkin on paljon helpompi vastustaa herkkuja, koska heillä ei tosiaan ole samanlaista himoa niihin. Lisäksi on myös niitä ihmisiä jotka eivät tosiaan edes kykene syömään enmpää kuin keho tarvitsee, vaikka mieli tekisikin, mutta kun vaan ei laske.
En menisi väittämään että heikosta luonteesta välttämättä johtuu, tuntematta edes ihmistä.
Totta on että keho/makuaisti(?) tottuu melko nopeasti, eli jos välttää kokonaan rasvaisia tai makeita ruokia, ei niitä enää tee niin mielikään. Mutta kun niitä sitten alkaa syömään, niin palaa se mielitekokin.
Itse sanoisin että kannattanee kokeilla vaihtaa terveellisempään makeaan, esim. vesimeloni, ananas... tms. saattaa helpottaa makeanhimoa.
25.04.2010 12:47
1 / 1