Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

16

1. Kotikylmiö

Suunnitteilla keittiön kalusteiden uusiminen ja mietinnässä nykyisen 60cm leveän jääkaappipakastimen tilalle hankkia 75c
    Keittiö
    3
    115
  2. Aven vikakoodi

Käytössä Toyota Avensis 2,0 vm. 2006 autossa syttyy moottorin keltainen ja trc valo päivällä muutama tunti auton pesun j
    Avensis
    17
    2556
  3. Kadonnut kuksa

Syyskuun alussa 2016 olin UKK-puistossa vaeltamassa kun vyöltä putosi Sarvioja-Aittajärvi väliselle alueelle kuksa, joss
    Luonto ja retkeily
    7
    95
  4. Veneen pohjan kunnostus

Omistan n. 15 vuotta vanhan Lami 490sx vihreän lasikuituisen soutuveneen, jonka pohjassa (köli) pintamaali paikoin kulun
    Veneily
    0
    79
  5. Kattolämmitys + ilmalämpöpumppu

Olen hankkimassa v. 1989 valmistuneesta rivitalosta asuntoa, jossa on kattolämmitys ja vuonna 2012 asennettu ilmalämpöpu
    2
    2197
  6. Aukko keittiön väliseinään

Teemme alustavaa suunnitelmaa keittiön remontin osalta, jonka aikana on mietitty eri ratkaisuja ongelmaan. Keittiön ja
    Keittiö
    7
    1467
  7. Sthil 450 ruohonleikkuri

Tarkoitus on vaihtaa ruohonleikkurissa ollut siimaleikkuri raivaussahan terään. Otin irti tuon siimaleikkurin mutta ohje
    Puutarha
    2
    127
  8. autotalli kynnyksen valu

Vanhan autotallin kippioven poistovaiheessa irrotettaessa oven alaosan rautaa murtui betonia ja siihen liityvä kynnys (b
    Talon perustukset
    0
    577
  9. IPAD OSTO

Kohta matkalle Cran Canarialle Maspalomakseen ja tarkoitus käydä mm. Las Palmasissa ym. kaupungeissa mutta kiinnostaa ti
    Kanariansaaret
    4
    244
  10. Sarjalippu

Kohta matkalle Cran Canarialle ja kiinnostaa kokemuksia seuraavasti: Majoitus Vistaflor hotellissa Inglesin vieressä ja
    Kanariansaaret
    7
    225
  11. Sisäoven säätö

Asunnon sisäovi avautuu itsestään avoimeksi ja ajattelin sen johtuvan oven asennuksesta tai voiko sen laittaa kuntoon sa
    Ikkunat ja ovet
    3
    10626
  12. Puhallusvilla

Asun 1988 valmistuneessa talossa, jossa on yläpohjassa 35c villa (20 10 5) ja nyt on kaupattu puhallusvillaa, koska nyky
    3
    209
  13. Sokkelin pinnan korjaus

Olen maalannut omakotitalon sokkelin ruskeaksi ja maali on pysynyt suhteellisen hyvin sokkelissa kiinni useita vuosia. N
    Talon perustukset
    1
    347
  14. Lomamatka Pärnuun elokuussa

Ajatuksena lähteä vaimon kanssa lomamatkalle Pärnuun Kemistä elokuussa 2013 ja kiinnostaa seuraavat asiat: Mistä voi va
    Yleistä Virosta
    11
    908
  15. Los Cristianos/Americas, Villa Mandi

Tammikuun lopulla 2013 tarkoitus lähteä 1vk matkalle Teneriffalle ko. hotelliin. Matkalla kaksi aikuista henkilöä, jotka
    Kanariansaaret
    10
    1133
  16. ilmankierto

Keittiössä olohuoneen välinen seinä umpinainen, jossa korkeat 100cm kaapit kattoon saakka. Tarkoitus laittaa n. 85cm kor
    17
    272
  17. Teneriffa hotelli

Olen menossa ensimmäistä kertaa tammikuussa Teneriffalle Play de los Americas alueelle ja etsin hyvää ja sopivan edullis
    Eurooppa
    6
    474
  18. Pahoinvointi

Juoksin puolimaraton Levillä ja nautin aamulla puuron, sekoitettua dexal juomaa matkalla, banaani 1 h ennen lähtöä klo 1
    Juoksu
    15
    716
  19. MUH-Ilmava

1988 valmistuneessa talossa ollut MUH-Ilmava koneellinen ilmanvaihto, josta on noin 4 vuotta sitten vaihdettu tuulettime
    2
    1084
  20. Eläke-Optimi

Olen ottanut aikanaan Sampo yhtiön nyk. Mandatum Life eläkevakuutuksen. Olen maksanut tällä hetkellä sitä yli 30 000 eur
    Eläkesäästäminen
    12
    3936