Olen hankkimassa v. 1989 valmistuneesta rivitalosta asuntoa, jossa on kattolämmitys ja vuonna 2012 asennettu ilmalämpöpumppu.
Minulla ei ole mitään kokemusta tuon kattolämmityksen edullisuudesta tai toimivuudesta. Olisin halukas kuulemaan mielipiteitä voiko kattolämmityksellä varustetussa asunnossa olla lämpöä myös lattiapinnassa kun yleensä lämpö nousee ylöspäin. Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota tuollaisessa asunnossa kun on ns. ensiasunnon hankkija. Asunto olisi muuten remontoitu ja vaikuttaa mieleiseltä mutta nuo asiat ovat mielessä kun puhutaan sähkön hinnan voimakkaasta noususta. Kuinka kestävä on tuo kattolämmitys.
Kattolämmitys + ilmalämpöpumppu
2
2304
Vastaukset
- Osa-aikaeläkeläinen
Kestävän kattolämmitys on, ja perustuu säteilylämpöön. Hyvä ilp lämmittää niin hyvin että et paljon kattolämmitystä tarvitse. Kirjoitin jutun tästä toisaalle, joten selaa vaikka nimimerkilläni se esiin, jos on tarpeen.
Vähän kyseenalaistan kattolämmityksen yksikerroksisessa talossa. Itselläni myös se on muiden lämmitysmuotojen lisäksi , mutta taloni on 2 kerroksinen
Tosin jos on ILP, se levittää lämpöä ympäriinsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764