Syyskuun alussa 2016 olin UKK-puistossa vaeltamassa kun vyöltä putosi Sarvioja-Aittajärvi väliselle alueelle kuksa, jossa nahkainen naru sekä pohjassa TR-merkintä.
Mikäli joku on löytänyt tuollaisen kuksan pyytäisin ilmoittamaan siitä minulle.
Kadonnut kuksa
7
113
Vastaukset
- Patikkatyttö
Kävelin tuon välin viime viikonloppuna eikä näkynyt kuksaa reitillä eikä tuvassa. Menen mahdollisesti uudestaan tuonne ensi viikonloppuna ja olen yhteydessä, jos kuksa löytyy.
Tarkistin asian valokuvista, jossa vyöllä ollut kuksa on vielä tallessa. Maantiekurua Aittajärven suuntaan Kuotmuttipää - Poroaita välisellä alueella. Polulla oli runsaasti vettä ja joutui kiertämään polun sivulta.
- Patikkatyttö
Kävelin tuon välin uudestaan ja kyselin parilta vastaantulijaltakin, mutta kuksaa ei valitettavasti löytynyt. En myöskään nähnyt Sarviojan tuvalla.
Kiitos tiedosta!
Tuollainen kuksa häviää helposti maastoon kun siellä joutui kiertämään runsaan veden johdosta metsien kautta.
Pitää ostaa uusi kuksa lapista kun on siellä käyntiä.- 5893798378969784
Tee itse niin saat enemmän tunnetta siihen kuksaan. Onnistuu tumpeloltakin (ml. minä itse) pelkällä puukolla, kun laittaa tarpeeksi aikaa. Porakone, tuli/ hiilestäminen, kovertamiseen sopiva taltta, pihdit, tms. avut toki helpottavat valmistusprosessia. Itse kantelen tätä nykyä pihlajan pahkasta väkertämääni kuksaa. Pahkoja voi varastaa mm. valtion mailta.
- taskin
Osta muovikippo niin paljon käytännöllisempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764