Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jjeeves
profiilit
jjeeves
jjeeves
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
7086
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Bidenin+etu+tosiaankin+on+se,+että+hänellä+on+vahva+kokemus+valtiollisesta+järjestelmästä+ja+käytännön+lähituntuma+presidentinvirkaan.+Ehkä+hän+on+yksi+niistä+monista+"vanhan+liiton"+poliitikoista,+jotka+kunnioittavat+Yhdysvaltojen+perustuslakia+ja+vallan+kolmijako-oppia.
26.08.2020 10:38
Sittenhän+vaalikausia+ei+voisi+rajoittaa+kahteen.+
Luultavasti+en+yhdysvaltalaisena+äänestäisi+kumpaakaan.+Toinen+on+luonnevikainen+ja+toiseen+ovat+hänen+kannattajansa+asettaneet+liiallisia+odotuksia.
26.08.2020 10:07
Puhe+näyttää+olevan+Yle+Areenassakin.+Presidentin+puhe+on+saanut+hyvää+huomiota+eri+medioissa.+Eri+asia+on,+kuka+sitä+puhetta+kuuteli+tai+kuka+siitä+luki.+Tasavallan+presidentti+ei+ole+vain+kuva.+Hänen+lausuntojensa+sisältöjä+voidaan+seurata+ilman+että+on+minkäänlaisia+kuvia.+Toisille+riittää+vain+kuva+ja+sanat++"Sauli+Niinistö".
26.08.2020 09:57
En+saa+rahaa+mistään.+
Koska+koronan+aiheuttamat+kulut+ja+kärsimykset+kaikille+maailman+yhteiskunnille+ovat+sitä+luokkaa+mitä+ovat,+ja+koska+mikään+vapaa+tai+vähemmän+vapaa+maa+Pohjois-Koreaa+lukuunottamatta+ei+ole+säästynyt+covidin+aiheuttamilta+ongelmilta+eikä+niitä+kieltänyt,+niin+olen+silmät+avoimina.+Elämme+tositilanteessa,+jota+en+ole+keksinyt,+jossa+en+ole+yhtäkään+lakia+säätänyt+enkä+yhtäkään+hoitotoimenpidettä+määrännyt.+
Tässä+tositilanteessa+pyrin+olemaan+kohtuullisen+vastuullinen+ainakin+itseni+ja+läheisteni+terveydestä.+Vähemmän+läheiset+näyttävät+olevan+vain+ärtyneitä,+jos+esimerkiksi+maskia+julkisessa+liikenteessä+käyttämällä+herätän+huomiota.+Itsehän+ne+maskit+olen+ostanut.
26.08.2020 09:39
Pidä+sinä+mielipiteesi,+minä+pidän+omani.+
Pahasti+koronaan+sairastuneiden+kokemukset+lienevät+valtamedian+valheita.
26.08.2020 09:24
Aika+yksinkertainen+on+ratkaisun+esittäjäkin.
26.08.2020 09:19
Lasit+eivät+höyrysty,+jos+saat+muovattua+suht+tiiviisti+maskin+nenätuen.+Lasit+sitten+niin,+että+lasien+alareuna+on+hiukan+maskin+yläreunan+päällä.++Ei+höyrysty.
26.08.2020 09:19
Valtmedia+vaikenee+asiasta.
26.08.2020 09:04
Eikö?+Minä+kun+olin+näkevinäni+niin.+On+tuo+valtamedia+härskiä+ja+välinpitämätöntä.+Onko+ollenkaan+oikean+median+uutisia?
26.08.2020 09:02
Uutisissa+kerrotaan,+että+huomattava+osa+covid-tartunnoista+on+tullut+ulkomailta.+Tuskin+tartunnat+ovat+lentäneet+tuulen+mukana,+ulkomailta+tulevien+ihmisten+mukana+ne+ovat+tulleet.+Tuleeko+Helsinki-Vantaalle+lentoja+vain+Latviasta,+joka+vaikuttaa+aika+"puhtaalta"+maalta?
26.08.2020 09:00
Mikä+Helsingissä+viittaa+Malmööhön?
26.08.2020 08:57
Kaikki+tietävät,+etteivät+huonoimmat+maskit+suojaa+käyttäjäänsä.+Kaikkien+pitäisi+myös+tietää,+että+ne+suojaavat+muita+käyttäjänsä+mahdollisilta+tarttuvilta+taudeilta.
Sekavuuteen+on+yleisen+havainnon+mukaan+erittäin+monia+muita+syitä+kuin+laadukas+tehomaski.+Olen+tavannut+sekavia+ihmisiä+jo+vuosi+sitten,+maskittomia.
26.08.2020 08:29
Seuraa+ainoastaan+maikkarin+ohjelmia.+Heikäläisillä+on+maskit.
26.08.2020 08:25
Niin,+kyllähän+noihin+hylättyihin+potkulautoihin+meinaa+kompastua.
26.08.2020 08:24
Vaikuttaa+oudolta.+Testausresurssit+käyttämättöminä+Suomen+suurimmalla+lentoasemalla.+Monissa+lentoaseman+ulkopuolisissa+testauspaikoissa+taas+ruuhkaa+ja+jonotusta.+Missä+tieto+ei+tällä+kertaa+kulje?
26.08.2020 08:23
Deuteronomium+on+tarkoitettu+juutalaisille,+Israelille.+Jumala+teki+liiton+kansan+kanssa+ja++antoi+sille+Mooseksen+välityksellä+käskyt.+Toki+näitä+käskyjä+pidetään+elämänohjeina+kristittyjen+keskuudessa,+mutta+ei+niitä+ole+annettu+kristityille,+joita+ei+tuona+aikana+ollut+olemassakaan!
25.08.2020 08:32
Vilkaisin+paperilehdestä+artikkelia,+joka+on+maksumuurin+takana.+Rattijuopumuksia+oli,+ja+kavalluksiakin.+Rattiuoppouden+voi+katsoa+olevan+ihmisten+teologisestikin+kallisarvoisen+hengen+ylenkatsomista.+Papin+auktoriteettia+kunnioittavien+kavaltaminen+on+hävytöntä+ja+yksiselitteisen+rikollista.
Kumma+kun+tuomiokapitulit+eivät+kysele+kirkon+viranhaltijoiden+rikostapausten+perään.
24.08.2020 11:48
Latviassa+koronatilanne+on++vielä+parempi.+Latvialaiset+eivät+ole+indoeurooppalainen+kansa.
24.08.2020 11:09
Tulit+maininneeksi+Jeesuksen.+Nyt+kun+hartaalla+palstalla+ollaan,+niin+mitä+luulet,+että+Jeesus+olisi+sanonut+Donald+Trumpista,+jos+hänet+olisi+tavannut?
23.08.2020 09:27
Kun+on+suuri+velka,+on+myös+haavoittuvainen+velanmyöntäjien+edessä.+Velan+osamaksuna+ja+korkona+velanantaja+voi+vaatia+politiikkaa.
23.08.2020 09:19
5 / 355