Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
heidimaatta
profiilit
heidimaatta
heidimaatta
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
LA 12.8, harjotussuppareita tulee päivittäin ja vauva liikkuu aika paljon. Painoa tullut 6kg. Luultavasti aika pieni tyttö tulee, itse olin syntyessäni 2,5kg. Vauvanvaatteita on kertynyt paljon ja eilen sain viimeiset pyykättyä. Jotain pitäis vielä hankkiakin, turvakaukalo, kylvetysamme, joitain pieniä juttuja... Kävelyillä olen pystynyt käymään ja pyörällä ajanut noin kilometrin matkan neuvolaan. Nukkuminen on yhtä pyörimistä, vessassa joutuu käymään pahimmillaan parikymmentä kertaa päivässä.
20.06.2012 11:40
En ole uskaltanut värjätä, ajattelen vauvan parasta :)
20.06.2012 11:16
Miehellä pelkästään veljiä ja minulla siskoja, jännä nähdä kumpi tulee... :)
20.06.2012 11:05
Ollaan tunnettu kolme vuotta, seurustella alettiin vuosi sitten. Neljän kuukauden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen, kuukauden päästä muutosta tulin raskaaksi (molempien tahdosta), noin yhdeksän kuukautta seurusteltuamme menimme kihloihin. Lapsi syntyy parin kuukauden sisällä ja on todella odotettu :) Rakastamme toisiamme ja parisuhde voi hyvin - nyt ja tulevaisuudessa, sillä ollaan todellakin oikeat ihmiset toisillemme, ei ikinä riitoja tai mitään, ollaan useimmista asioista samaa mieltä ja makuuhuoneen puolellakin menee hyvin. Tulevaisuuden suunnitelmat on myös samankaltaiset, ehkä parin vuoden päästä sitten avioliittoon...
20.06.2012 10:56
1 / 1