Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sakari.s
profiilit
sakari.s
sakari.s
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
113
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri näin. muualta tulleena voin sanoa, että todella pienet piirit ja voi kuinka pieni sieluista väkeä! Noh onneksi pääsen lähiaikoina muuttamaan pois täältä:)
14.04.2013 13:26
Enhän ole mitään itkenyt? Vai? Perinteinen peräänkuulutus. Lukisitte tekstin, niin ymmärtäisitte mitä tarkoitan. Ihminen on täysin vieras minulle ja jos muutaman kerran nähnyt Esim. kauppakeskuksessa vilaukselta, tekeekö se minusta munattoman?
14.04.2013 12:51
"voiteitä", tuosta aiheesta kerran työkaverini heitti hyvän vitsin, kun tuli puhetta itänaisten kauneudesta. Kun sota alkoi niin itärajan puolelta kinkkas suomeen kaikki paksujalkaiset ja venäjälle jäi ne sirot naiset, kun eivät viitsineet kävellä:)
14.04.2013 00:43
Minulla hakukriteerinä on se ettei olisi niitä lapsia jo valmiina niin voisimme sitten yhdessä päättää ja suunnitella sen lapsien kasvatuksen.
13.04.2013 21:45
Tuohon en haluaisi uskoa, mutta aikoinaan kun olin menestyvä yrittäjä ja pinnalliset jutut kuosissaan niin naisia pörräsi ympärilläni.
13.04.2013 21:36
Valitettavasti tämä on totta, ei kai kukaan ryhdy suhteeseen jos toinen ei miellytä seksuaalisesti! vai?
13.04.2013 16:18
Kiitos äidinkielen opetuksesta, olen todella huojentunut:)
Kysymyksiin kaipailin vastauksia, en kielioppiin.
13.04.2013 16:16
Pitää lisätä Aakkosiin kohta E: Tuleva kumppani olisi lapseton. ( ei ole mitään YH-äitejä vastaan)
13.04.2013 16:01
Niin siis juuri niin grammarnazi, ymmärsit kuitenkin pointin:) Eikö ja erota lauseen osat toisistaan?
13.04.2013 15:44
sen verran lisäystä tekstiin, että en ole mikään pyhimys, käytän alkoholia kohtuudella. Nuuskaa kuluu myös, baarissa käyn ehkä noin. 2-4krt. vuodessa. Aika kuluukin pääasiassa työn ja harrastusten parissa.
13.04.2013 15:18
Ei muutakun saha heilumaan jos mettätöihin on. itse kaadoin puut pihapiiristä ja hyvin riittänyt saunan ja uunin lämmitykseen jo kolmatta vuotta. tein yhtenä kesänä pari tuntia päivässä ihan sähkösahalla ja kirveellä hommia, nyt on puita riittämiin! jos intoa riittää nii mettään vaan! ei kannata laskea tuntipalkkaa..
19.03.2013 16:19
Kuin olisin lukenut oman luonteeni kuvauksen, tuo on täysin totta etteivät naiset ymmärrä sinua tai pidä sitten vahvana, kuten näitä turhan pullistejoita.
03.03.2013 02:58
Taas on luulopuheet huipussaan! siihen energiatodistuksen tekemiseen vaaditaan joko sähkö tai lvi insin pätevyydet ja suoritettu todistus pätevyydestä ymmärtää energia asioita ja toisekseen kiinteistön luokitus tulee kustannuksien mukaan jotka saadaan reaaliaikaisista tiedoista! ottakaa asioista selvää ennenkuin sormianne näppäimille viette..
03.03.2013 02:53
Riippuu paljon suuntautumisestasi? Tuotanto? Rakennesuunnittelu? Infra?
Jos intoa riittää kannattaa opetella tasapuolisesti kaikkia suuntauksia, koska tukevat toisiaan ja liittyvät olennaiseti toisiinsa. Jos opiskelet vain yhden suuntauksen niin nykyaikana kaventuu työtehtävät melkoisesti.
19.02.2013 16:00
Kaikki argumentit ovat osaltaan oikeassa. Joka teknisluonnontieteellismatemaattisella alalla on pakko osata Matematiikka, Fysiikka ja Kemia. mie axa:n kommenttiin en vauvaudu edes vastaamaan. Niinpä niille, olet asian ytimessä, jos sieltä koulusta jää käteen vain se lappu niin ei paljoa rintaa röyhistellä. 2+2:lle amk:ssa opiskellut ja tekniseen yliopistoon jatkamassa koska, olen huomannut kuinka helposti loppujen lopuksi on saada tuo paperi pätevyys, todellisuus ja työelämä onkin sitten toinen juttu. Kaikki tuttuni jotka, ovat opiskelleet siellä yliopiston puolella kertovat ihan samaa kuin minäkin, hukkaan menee.
11.02.2013 14:49
Niin sinullekko? oletko itse opiskellut jonkun asteen korkeakoulussa? lääkäri opiskelijatkin ovat sanoneet ihan samaa kuin minäkin, vaikea päästä sisään mutta koulun sisältö onkin sitten aivan jotain muuta.
10.02.2013 23:18
Helsingisssä asut, kaukosuhteet ei toimi ja sinne en aio muuttaa. Toivotan onnea kumppanin etsintään..
10.02.2013 23:15
Minulla ei kyse ole pelkästään niistä "toisen" lapsista vaan nimenomaan siitä kokonaisuudesta. olen seurustellut ja tapaillut yksinhuoltajia, valitettavasti jokaisessa on ollut kyse työttömyydestä, ajattelemattomuudesta tai mielenterveys ongelmista. Arvostan että joku lopettaa suhteen jos se ei toimi mutta miksi sitä toimivuutta ei huomaa ennen niitä lapsia!? jos suhde ei toimi ilman lapsia niin todennäköisesti se ei toimi niiden kanssakaan, tämä koskee tasapuolisesti niin miehiä kuin naisiakin. Liian monet tuttavani ja ventovieraatkin lähtevät liian heppaisin perustein suhteeseen, lapsen tekoon kuin avioliittoonkin. ei voi herättää näin kovaa keskustelua tälläinen aihe, jokaisella on kriteerinsä ja jokainen voi valita miten haluaa. joten eikö anneta jokaisen elää kuten haluaa ja kenen kanssa haluaa?
10.02.2013 23:07
Minkäikäinen olet? missä kaupungissa asut?
10.02.2013 21:48
Eihän tuossa ole ketään syytetty mistään. omasta puolestani voin sanoa kun olin helsingissä keikkahommissa, tutustuin aktiiviseti asuinalueisiin ja työtarjouksiin.( olin tällöin 25vuotias). Minulla homma kaatui siihen että en halunnut muuttaa mihinkää itä-helsingin slummi/betonihelvettiin, kaikki tietää mistä paikoista on kyse nimeä mainitsematta ja toinen pointti oli palkan pienuus kun sitä vertasi tuleviin elinkustannusten nousuun, että näin tein päätökseni. Palasin sitten takaisin silloin kirjoilla olevaan kaupunkiin, elämä on valintoja. Väärä aika tai väärä paikka, ei se sen ihmeellisempää tarvitse olla että joku mahdollinen suhde jää toteutumatta.
10.02.2013 21:45
5 / 6