kesalaatu

Aloituksia
7
Kommenttia
0
Subaru Foresterin sisäilmanpuhallin puhaltaa vain täysillä
Neuvoisiko joku tietävä minulle ystävällisesti mistä vanhassa Foresterissa (vm. 1999) löytyy sisäpuhaltimen säädin (säät068Subaru Foresterin puhaltimen säätö ei toimi
Neuvoisiko joku tietävä minulle ystävällisesti mistä vanhassa Foresterissa (vm. 1999) löytyy sisäpuhaltimen säädin (säät050Subaru Foresterin alennusvaihteesta...
Ostin mehtäautoksi Foresterin (vm. 1999, 2,0 bensa). Tuntuu ihan hyvältä peliltä, mutta alennusvaihde herättää kysymuksi036Uudempia kokemuksia vesitakoista ja -kiukaista?
Tervehdys, Pähkäilen käyttöveden lämmitystä sellaisella hybridi-systeemillä, jossa käyttövesi ja ehkä lattialämitystäki042Uudempia kokemuksia vesitakoista ja -kiukaista?
Tervehdys, Pähkäilen käyttöveden lämmitystä sellaisella hybridi-systeemillä, jossa käyttövesi ja ehkä lattialämitystäki052Kotiverkon DNLA(?) kautta yhetys tv (Panasonic) - PC windows 7
Olen yrittänyt käyttöohjeiden perusteella liittää telkkaria, Panasonic (TX-P42ST60Y) langattomasto yhteen kotiverkkoon H2141videoleikkeet DVD:llä katsottavaksi levyksi
Etsin ohjelmaa, jolla itse digikameralla koneelle tallennetut videot voisi tallentaa DVD:lle sellaisessa muodossa, että588