kesalaatu

Aloituksia
7
Kommenttia
0
Kotiverkon DNLA(?) kautta yhetys tv (Panasonic) - PC windows 7
Olen yrittänyt käyttöohjeiden perusteella liittää telkkaria, Panasonic (TX-P42ST60Y) langattomasto yhteen kotiverkkoon H2141videoleikkeet DVD:llä katsottavaksi levyksi
Etsin ohjelmaa, jolla itse digikameralla koneelle tallennetut videot voisi tallentaa DVD:lle sellaisessa muodossa, että588Subaru Foresterin sisäilmanpuhallin puhaltaa vain täysillä
Neuvoisiko joku tietävä minulle ystävällisesti mistä vanhassa Foresterissa (vm. 1999) löytyy sisäpuhaltimen säädin (säät068Uudempia kokemuksia vesitakoista ja -kiukaista?
Tervehdys, Pähkäilen käyttöveden lämmitystä sellaisella hybridi-systeemillä, jossa käyttövesi ja ehkä lattialämitystäki052Subaru Foresterin puhaltimen säätö ei toimi
Neuvoisiko joku tietävä minulle ystävällisesti mistä vanhassa Foresterissa (vm. 1999) löytyy sisäpuhaltimen säädin (säät050Uudempia kokemuksia vesitakoista ja -kiukaista?
Tervehdys, Pähkäilen käyttöveden lämmitystä sellaisella hybridi-systeemillä, jossa käyttövesi ja ehkä lattialämitystäki042Subaru Foresterin alennusvaihteesta...
Ostin mehtäautoksi Foresterin (vm. 1999, 2,0 bensa). Tuntuu ihan hyvältä peliltä, mutta alennusvaihde herättää kysymuksi036