Vapaa kuvaus

Aloituksia

56

Kommenttia

769

1. Silloin+tekivät+kuulentoja+ja+päättivät+että+ne+lopetetaan.+Se+kuollut+karu+pallo+on+tutkittu+ja+ei+sinne+ole+mitään+järkeä+tehdä+kalliita+reissuja.+Turistimatkatkaan+eivät+olisi+kannattavia.+Nasa+haaveilee+miehitetystä+lennosta+Marsiin.+Se+on+haastava+unelma.+Pitkäkestoinen+oleskelu+painottomassa+tilassa+ei+ole+keholle+terveellistä+ja+aiheuttaa+mm.++luukatoa.+Jos+sinä+käyt+autiolla+luodolla+kymmenen+kertaa,+tuskin+olet+sinne+menossa+innolla+yhtätoista+kertaa.++Nykyisilläkään+välineillä+ja+tekniikalla+ei+miehitetyt+kuulennot+ole+halpoja.+Jo+lennolle+lähtö+vaatii+kuukausien+sopeutumisen+painottomuuteen+ja+koulutuksen.+Avaruustutkimus+on+päämäärätietousta+ja+ei+sitä+ihan+huvin+vuoksi+tehdä.++Mielestäni+Maassakin+riittäisi+tarpeeksi+ongelmia+tutkittavaksi+ja+ratkaistavaksi.
  2. Tämän+aloutuisen+tarkoutus+ei+ole+arvostella+vaan+saada+porukka+rukoilemaan+Mattilan+puolesta.+No+siinä+mielessä+aloitus+on+väärässä+paikassa,+sillä+ei+tätä+moni+aidosti+uskossa+oleva+lue.++Tämä+on+enemmän+ateistien+ja+pilkkaajien+temmellyskenttä.+Mauno+itse+tekee+täällä+julkaisujaan+ja+voi+häntä+koskevat+ketjut+lukea.++En+minä+Kirjoituksia+väheksy+mutta+ilman+Pyhää+Henkeä+Raamattu+on+suljettu+kirja.+Fariseukset+osasivat+Kirjoitukset+ulkoa+mutta+eivät+ymmärtäneet++niiden+julistavan+että+Jeesus+Kristus+oli+profeettojen+lupaama+Messias.+Joku+ateisti+voi+tuntea+Raamatun+paremmin+kuin+uskova+mutta+ei+tunne+niiden+kautta+Jumalaa.+Te+eksytte+kun+ette+tunns+Kirjoituksia+ja+Jumalan+voimaa!+Tasapaino+näiden+kahden+välillä.++Ja+mitä+ihmisuhteisiin+tulee+niin+minulla+ei+ole+katkeruutta+Mattilaa+kohtaan+henkilönä.+En+tunne+häntä,+en+ole+sanonut+edes+käsipäivää+ja+livenä+tavannut.+On+vain+niin+etten+ole+yhtä+mieltä+hänen+tavastaan+toimia.++Sitä+olen+joskus+ihmetellyt+että+rienaaja+Pekukin+on+joskus+ollut+puolustavinaan+Mattilan+tapaa+toimia?+Tekeytyykö+vihollinen+muka+yhteistyökuppaniksi+niin+kuin+sen+noitatytön+kautta+yritti+tolkuttaa+"+nämä+ovat+Korkeimman+Jumalan+palvelijoita+ja+he+julistavat+teille+pelastuksen+tien.++Apt.+16:17+Yksi+lähetystyöntekijä+oli+kokenut+samaa,+että+demonit+tarjosivat+apua+muka+evankeliumin+työssä.++No+Mattila+ei+pidä+meikäläistä+edes+uskossa+olevana+niin+kuin+ei+täällä+moni+rienaajakaan.+++No+minun+tuomitsijani+on+onneksi+Herra!
  3. Jumala+on+vastannut+ja+ilmestynyt+monille+viime+aikoina.+Olen+facebook-ryhmissä.+Ja+olen+myös+itse+saanut+kokea+että+rukouksiin+vastataan.+Rukoillaan+herätystä+Suomeen+ja+saavuttamattomien+kanskojen+ja+Israelin+puolesta.+Juutalaisia+on+alkanut+tulemaan+uskoon.