Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

192

1. No+on,+samassa+mielessä+kuin+on+mahdollista+että+maailman+pieraisi+olemaan+kirjava+möhköfantti+jolla+on+17+kärsää+eri+puolilla+kehoaan,+tulen+voittamaan+seuraavan+Euro-jackpotin+vaikken+koskaan+ole+edes+pelannut+sitä+(jokuhan+on+voinut+täyttää+kupongin+nimissäni+ja+postittaa+siitä+minulle+tositteen)+tai+maailma+luotiin+eilen+klo+19:17+vanhan+näköiseksi+valemuistoin+vanhemmista+asioista+ajattelevilla+olioilla.+Teoretisoivan+filosofisoinnin+ulkopuolella+ei+ole+yhtään+syytä+uskoa+semmoiseen.+Jotka+semmoista+väittävät,+valehtelevat+-+ennen+kaikkea+itselleen.
  2. Jos+jotain+olen+oppinut+pitkäaikaisesta+netin+keskustelupalstojen+lukemisesta,+niin+trollille+on+täysin+yhdentekevää+uskooko+hän+"puolustamaansa"+asiaan.+Se,+että+onnistuu+käymään+jonkun+viestin+lukijan+hermoille+on+itseisarvo.+Itse+asiassa+pitäisin+todennäköisimpänä,+että+trollin+todellinen+suhde+on+aiheeseensa+apaattinen,+ja+hän+hihittelee+sille+miten+saa+ihmiset+hiiltymään+mielestään+turhanpäiväisestä+aiheesta,+josta+ei+kannattaisi+hiileentyä.Tämä+oli+sitten+amatöörinojatuolipsykologisointia+täysin+mutu-pohjalta.+Ehkä+palstaa+aktiivisemmin+seuranneilla+on+parempaa+tietoa+nimenomaisesta+nimimerkistä+tai+ko.+tyyliä+käyttävästä+vaihtonikistä.