Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Katuvankka
profiilit
Katuvankka
Katuvankka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
618
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Erittäin+oikeaan+osuva+aloitus.+Otsikko+on+toivottavasti+ilmeistä+asiaan+liittyvää+satiiria.+Kiitos+siitä.+Siis,+sekä+aloituksesta,+että+otsikosta+kiitos+annettakoon+myös.+Ottakaa+miten+tahdotte+tai+ymmärrätte,+ken+nyt+sitten+mitenkin;)
Olen+lukenut+ja+tallentanut+kansioihini+parikin+täältä+tänään+poistettua+hyvää,+asiallista+ja+puhtaasti+sääntöjen+mukaista+aloitusta.+Jotenkin+aavistin,+että+tavat+ja+tyyli+on+nyt+sellainen,+että+aiheetta+poistetaan.
Tämäkin+todennäköisesti+lentää+kuin+leppäkeihäs+olemattomaan+bittiavaruuteen.+Paitsi+että,+sille+eivät+palstaterroristit+mahda+mitään,+että+se+on+minulla+tallennettuna;)+Taistoko+tästä+syntyhevi,+väärä+vääntö+turhan+taetta.
Vandalismia+sanon+minä.
Tässä+on+hieman+luettavaa+Lieksa-palstalisille+loppiaisillan+ratoksi.+Lieksa+palstallahan+tuo+ongelma+myös+havaittiin+jo+viimeistään+viime+kevättalvella.+Ongelma+tuntuu+olevan+suomi24+keskustelussa+aivan+yleinen.+Ei+ole+Lieksa+palsta+ainoa+jossa+tätä+vandalismia+harjoitetaan.+Pahinta+tässä+on+se,+että+tämän+ilkivallan+ja+vahingonteon+sallitaan+jatkuvan.
Tähtitieteitä+myöten+saamme+kärsiä+näistä+häirikköpoistajista.+Suomi24:n+pitäisi+myös+tasonsa+parantamiseksi+ottaa+käytäntö,+että+määritellyn+välityspalvelimien+kautta+lähetetyt+viestit+hylättäisiin+automaattisesti.+Anonyymillä+ja+inkognito+henkilöllä+on+valitettavan+usein+epäpuhtaat+jauhot+pussissaan.+Pseudonyymi,+eli+täällä+rekisteröity+nimimerkki,+on+eri+asia,+koska+suomi24+rekisteristä+löytyy+henkilön+nimi+ja+hänet+on+tarvittaessa+helppo+jäljittää.
Ja+sitä+luettavaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14785391/trollit-poistaa-ketjuja
PS.+Minäkin+hetken+luulin+tulleeni+bannatuksi.+Palvelimet+ovat+nyt+jostain+syystä+vaan+todella+hitaalla+päällä,+tai+tukossa.+Ja+tuskin+aito+kamuttaja+keskeneräisiä+täällä+huutelee.+Epäilen+suuresti.
06.01.2018 22:05
Ja+tämä+on,+hieman+minua.+Mutta+vain+hieman.+Oma+on+elomme+ja+heittomme+ja+muu.
Kamuttajalle+ja+Wanhalle+Hyvää+Uuutta+vuotta.+Muikulalle+myös;)+Huhtikuu+se+on+2018+vuonnakin.
Rotesti+on+hyvä+metsässä,+niin+minäkin;)+kaikkea+hyvää+pitää+muistella+ensi+vuonna.
https://www.youtube.com/watch?v=-PDy8v8_z2g&list=PLW_mi9UEGaYxFM9qJfrBFYJSfiI3bxd4D&index=3
31.12.2017 09:13
Mikä+on+niin+sääntöjen+vastaista,+että++hyvät+toivotukset+poistetaan.+Ovatko+sääntötulkit+tosi+rikki,+sieluiltaan?
https://www.youtube.com/watch?v=_sB0O_t4BCo&list=PLW_mi9UEGaYxFM9qJfrBFYJSfiI3bxd4D
31.12.2017 09:06
Hyvää+ammun+avausta+teille+kaikille.+
Ei+pidä+paikkaansa,+että+nainen+on+heikompi.+Jos+näin+olisi,+vierelläni+ei+olisi+naista,+joka,+sama,+on+kestänyt+minua,+yli+neljäkymmentä+vuotta.+
Sielu+on+sekä+naisella,+että+miehellä.+Toki+eritehtävän+eri+sielun+on.+Molemmilla+yksi+ääni+toisilleen+huutaa,+tai+toistaan+rakastaa.+Puolitiehen+ehtineiden+kera+on+helppoa+taisto+ottaa+sanoin.+Kypsemmän+kera+se+on+mielenkiintoista+ja+oikean+haastetta.+Patti+aina+hävettää.+Poisto+on+kuin+patti.+Täällä.+Ei+saa+häväistä+sääntöjä,+minkään+hyvän+pelin.+Toisaalla+patti+on+kasvua+monin+tavoin.
Patittomilla+on+kyky+tunnustaa+häviönsä.+Matit+kumppanin+kera+aiheuttavat+keskinkertaista+kasvun+henkistä+hyminää.+Kuningattarissamme+on+aina+suurin+apu.
https://www.youtube.com/watch?v=wp8tn9l8rz4
31.12.2017 08:32
Nyt+tuntuu,+kuin+tupsussani+olisi+yllytyshupsuutta.
Ei+joustaan+kenenkään+kannata+löysästi+jännittää.+Nuoli+on+kuin+virta.+Osuma+nuolen+kuin+energian+tuotto.+Ei+pesu+lumella,+ei+luonnon+tykkylumella,+tykilläkään,+meitä+lumin+nujerra.+Harmi+jos+on+heikkoja.+Puita+tai+muita+olkoon.+Olkoon+vahva+meidän+runkomme.
Kaikella+kunnioituksella+heitä+kohtaan+jotka+nytkin+sähköä+yrittävät+talouksiin+Karjalaan+saada+parhaansa+mukaan.+Ymmärtäkää,+auttakaa.+Myös+uusavuttomia,+mistä+tahansa+heitä+havaitsettekin.
PS.+Uusavuttomuutta+on+havaittavissa+nykyisin+vakavasti,+vakavissa+paikoissa;)+Jopa+kaiken+maailman+palstoilla.
31.12.2017 00:12
Herra+Jumala.++Aina+ei+toivokaan+riitä+elämän+koukeroihin.+Huvittuneena+totesin,+että+hieman+eritavalla+muotoiltu+toivotukseni+vuodelle+2018+poistettiin.+Nyt+viimein+uskon,+mitä+tämä+höpsötys+ja+hassuttelu+ovat+tällä+palstalla.+Minäkin+olen+lukenut+säännöt.+Väitän+tietäväni+miten+prosessi+etenee,+jos+ryhdyn+pahalle+päälle,+yltiömäisen+vaikeaksi.+En,+sitä+en+toki+tee.
Lakiasioissa+olen+sen+verran+valveutunut,+että+osaan+hoidattaa+ne+hyvällä+toimistolla,+itse+aktiivisesti+kaiken+totuuden+kertoen,+siitä+mitään+poisjättämäkättä,+tai+lisäämättä.+Puhekielen+ja+kirjoituksen+osittainen+koukeroisuus+on+keskinkertaisessa+hallussani.+Olen+suomalainen.
No,+säännöissä+on+kohta,+”muille+vahingollista+materiaalia”,+ja+loukkaavaa...jne.++Pärkkele.+Vapiskaa+jos+ei+joutuin+löydy+perusteita+tälle+paskamaiselle,+puistattavalle+poistattelulle.+
Olen+käynyt+oikeutta+kalliisti+yli+vuodenkin.+Käräjille+en+helpolla+lähde.+Joku+tolkku+kuitenkin.+Voitin+sen+pitkän+vedon.+
Sen+verran+vielä,+että+täällä+on+asiaakin.+Joku+tätä+palstaa+nyt+kuitenkin+pissittää.+
Poistettu+toivotus+on+tallessa.+Voin+sen+laittaa+uudestaan+heti+tähän+ketjuun+sen+havaittuani,+jos+joku+toivoo.+En+ole+tonttu,+ennen+2018+joulukuuta.
• Markkinoida+tai+mainostaa+tuotteita+tai+palveluita+ilman+Suomi24:n+lupaa
Tuohon+tietenkin+voisi+aina+tarttua+You+Tube++videossa.+Hyvä+on.
Hyvät+Naiset+ja+Herrat.+Ylänappi+kiinni!+Eipäs+aiheuteta+siten+seksuaalista+häirintää!+Älä+kohta+katso+oikealle,+älä+vasemmalle.+Siellähän+on+kohta+jotain+häirintää;)+Saattaa+joku+tulla+päälle.+Vaikka+karhu;)+Tiekarhu,+verokarhu,+oikea+karhu;)+Voi+meitä.+Ja+voidelkaa+vaan+lisää+tätä+aikaa.+Huvittaa+ja+mietityttää.
Sähkömiehiä+jumala+varjelkoon+nyt.
PS.+https://keskustelu.suomi24.fi/t/14790309/lieksa-palstan-sisalto
Tempasin+sinne.+Kohta+punnerran+muualle;)
30.12.2017 21:07
Ja+todella+harmittaa+se,+että+murresanojen+runsas+valtakunta+on+em.+syistä+kadonnut!+
Joillakin+väärämielisillä+on+se+käsite+väärä,+että+ei+kuuluisi+Lieksan+palstalle.+Totta+kai+kuuluu.
Yksi+nuorikin+muistaakseni+oli+ihastunutmurresanoista.+Voi+olla,+että+olen+hartaissani+suurissa,+mutta+en+tuskinkaan+ihan+väärässä.+Minun+kanssani+toki+saa,+kerallani+voi,+keskustella+s+a+n+a+l+l+a.+Nyt+en+ole+siitä+kovin+pahoillani.+Paholaiseksi+en+ryhdy,+vaikka+osaankin+nyt+kirjoittaa+jo+neljällä+sormella+kahden+sijasta.+Ja+nopeuskin+on+muuttunut.+Enää+ei+pätkän+kirjoitteluun+mene+kuin+vartti;)+Ei+ehkä+sitäkään.+Olisin+todella+pahoillani,+jos+antaisitte+sarvet,+pirun,+päähäni+kasvaa.
Ensi+vuosi+olkoon+kuin+Seijan.
https://www.youtube.com/watch?v=eTElyWaFJ4E
28.12.2017 00:08
Nyt+ei+ole+kenelläkään+enää+varaa+epäviisaasti+poistaa.
Sen+jälkeen+olisi+vain+epäuskottavuutta+suurempaa.
Toisaalta+ei+tässä+siitä+ole+kyse.+Uskottavuus+ei+ole+poistoissa,+ei+niiden+määrässä,+vaan+meidän+kaikkien+ymmärryksen+tahdossa.+Se+on+uskottavampaa.+Uskottavampaa+olisi+antaa+kaiken+olla.+Se+olisi+todellista+sananvapautta.
Minä+kestän+sen+kyllä,+siis+jos+kaiken+antaisi+olla,+poistattamatta.+Herkkähipiät+haluavat+poistaa+tutkivan+rehellisenkin.+Luonnossa+raatokin+jää+mätänemään.+Löytää+joskus+jonkun+raadon,+aito+kulkija.+Paha,+mutta+ei+ymmärrykselle+liian+paha.
27.12.2017 23:38
Kiitos+vastauksestasi.+Aina+kannattaa+toivoa+hyviä+ja+oikeamielisiä+asioita+tapahtuvaksi.
26.12.2017 17:02
Sitä+samaa+toivotan+minäkin+Teille+kaikille.+
Kovin+tekee+mieleni+kommentoida+tuota+Uuninpankkon+wastausta.++Siitä+kun+tuli+hieman+ns.+palauteetta.+Mielestäni+sen+voi+ymmärtää+ainakin+kolmella+eri+tavalla.+Kaikissa+kolmessa+tavassa+ymmärtää+se,+on+yhteistä,+että+ei+se+ole+ainakaan+pahansuopa.+Ei+ainakaan+sellaiseksi+tarkoitettu.
Ensin+voisin+ajatella,+että+”ja+tätä+aloitusta+ei+nyt+poisteta+täältä”+on+epäsuora+t+o+i+v+o+m+u+s+palstan+ylläpidolle.+Tällöin+hän+ei+täysin+tiedä+vielä+poistetaanko+vai+ei.
Toiseksi+se+voisi+olla+suora+l+u+p+a+u+s,+jolloin+tietyt+väittämät+pitäisivät+paikkansa.+Myös+se,+että+ei+poisteta.
Kolmanneksi+tuon+esille+että+hän+u+s+k+o+o,+tai+tietää+palstavalvojien+olevan+sen+verran+viisastuneita+ja+erheistään+oppineita,+että+ottavat+asiansa+ja+tekonsa+tarkempaan+harkintaan.+
Miten+vain,+toivottavasti+tällä+keskustelun+tyylilajilla+saavuttaisimme+myös+tällä+palstalla+miellyttävämmän+ilmapiirin+tulevana+vuonna+2018.+Muistaen+myös+että+2018+on+100+vuotta+siitä+kun+sodittiin+verisesti+keskenämme.+Ei+ole+syytä+toistaa+virheitään,+edes+pienimmässä+mittakaavassa.+
Onnea+myös+tälle+palstalle,+ajatuksillenne+ja+mitä+täällä+kirjoitatte+ensi+vuonna.
26.12.2017 14:57
Kaukana+siitä.+Pensseli+on+paras+minulle,+ja+vesivärit.
Jos+tuohon+ryhtyisin,+lisään,+käpäläni+sormien+kera+toivottavan+ja+toivon+näennäisen+tuntevan+vain+elossamme+häkellyttäisivät.+Hyvä+otsa+ja+avara+on+sen+myötä.
Oksa,+jolla+olemme+osapaatuneina,+on+ajassamme.+Oksan+tähden+on+oltava.+Katsova.+Ei+osoittavasta+sormesta+jähmettyä.
Alistumatta+oikea+katsoo+oikean+suuntaan.+Ymmärretyksi+on+tuleva+joku+joskus.+Unelma,+tärkeä+on+se.
Tunteista+ja+ajastamme+on+tuo+toki+syystä+täällä+kertoa.+Emme+me+hukkaan+vaivu.
Työn+onni+on+loppukevennystä+täynnä;)+
Joulu+olkoon+myös+oikein+hyvä,+Teille+kaikille.
24.12.2017 23:41
Osaatteko+kuunnella+rauhaisaa+lumisadetta+kysymättä+sateelta+yhtään+mitään,+kyselemättä.
Hetki+sitten+tuuli+tuiversi.+Ei+hiutaleen+rauhaa+niskaan+tunkeutuvilta.
Minulta+puutui+huppu.
Lumi+on+kuitenkin+osa+enkelten+sadetta.
Enkeli+on+koko+maa,+ja+sen+ymmärrys.
Tuska.+Se+on+muuta+kuin+tuomaasi.
24.12.2017 00:14
Ohoh.+VPN+ei+pysy+tahdissani!
23.12.2017 23:52
Kokeilen.+Kuinka+kauan+pysyy+tämä+kommenttini+nyt+täällä+kaikkine+heittopisaroineen.+Lumisade+on+Lieksassa+nyt+tuttu+juttu.+Löysäksi+en+ilman+toteennäyttöä+väitä+mitään.+Viimeaikaiset+hötkyilyt+ihmetyttävät+vain.+Ei+ole+taholla,+toivottavalla+väittämällä,+puistattavan+poistattelijalla,+sanassaan+sanottua+särmän+pienintä+munaa.+Itse+ahtaalle+ei+itseään+kannata+viedä.
Muistakaa+kaikkialla+vastuunne.+Sananvapauttakin+pitää+rajoittaa,+jos+ei+ole+sanassa+vastuuta.+Mutta+vastuullinen+ja+täysin+kohteliaisuudella+luotu,+ja+sen+poisto,+on+RIKOS.+Täysin+ajatellen,+joskus+rajoitukset+on+täällä+koettu,+vastuuttomaksi.
Joku+sivusto+on+oleellinen.+Kannattaa+tutustua.
PS.+Ja+kuvat+ovat+tarjolla.+Olemme+me+suomalaiset+raataneet+ja+työtä+tehneet,+tämän+eteen.+https://www.youtube.com/watch?v=1IFkPcsRbKs
23.12.2017 23:39
Harmi+että+näitä+asiattomia+poistoja+tapahtuu+joulun+alla.+Sain+minäkin+osani+"lystistä"+Hyvä+mieli+joulun+älköön+kuitenkaan+näin+pienistä+asioista+kadotko.+Elossa+on+muutakin,+ja+parannettavaa.+Tosimieli+on+myös+ymmärtävä+palstan+heikko-osaisia+kohtaan.+Joskus+se+kyllä+koettelee+tällä+palstalla;)+
Taisinpa+ehtiä+minäkin.
Hyvää+joulua+kaikille.
22.12.2017 23:08
Harmi+että+näitä+asiattomia+poistoja+tapahtuu+joulun+alla.+Sain+minäkin+osani+"lystistä"+Hyvä+mieli+joulun+älköön+kuitenkaan+näin+pienistä+asioista+kadotko.+Elossa+on+muutakin,+ja+parannettavaa.+Tosimieli+on+myös+ymmärtävä+palstan+heikko-osaisia+kohtaan.+Joskus+se+kyllä+koettelee+tällä+palstalla;)+
Taisinpa+ehtiä+minäkin.
Hyvää+joulua+kaikille.
22.12.2017 23:03
Aikoinaan+koulussakin,+kansakoulussa,+oli+välitunti.+Paljain+jaloin+oli+mukava+kirmaista+silloin.+-+Näin+oli+hyvin.+Avojalkaa+vaikka+kuvainnollinen+lasinsiru+hieman+viilsi,+oli+se+vain+pikku+viilto.+Se+parani.++Nyt+nettisuutareitten+suutarin+kengätkään+eivät+jalkojamme+suojaa+enää+niin+hyvin;)
Niin+mä+kerran+tieni+aloin+niin+mä+kuljen:+paljain+jaloin.+
Muistelen+nyt+lainanneeli+Uuno+Kailasta.
18.12.2017 23:57
Eli+kaikki+hyvin.+Nettimäisyys+ja+asioiden+ajattelu+tasokkaasti+on+joskus+vaikeaa.+Olen+joskus+itsekin+ns.+hätkähtänyt+asioita+näitä+tällä.+Mutta+kuten+sanottu,+on+sääntöjä+ja+säännöissä+vain+harvojen+laatimia+poikkeuksia.+Poikkeukset+kaikista+hyvistä+opituista+säännöistä+ovat+harvojen+hallussa.+Elämän+säännöt+ovat+muuta+kuin+lakitekstin+ymmärrystä+tai+tulkinnan+sen+myötäkuomaa,+huomaa+tuomaa.+
Ei+huolta+suurta,+pientä+harkintaa+vain.+Kyllä+laidalla+kapeallakin+on+tietomme+pysyvä.+Joskus+on+laitaa,+ennänkin+kuin+kapeaa+pientä+bittiä+olisi.+
Olet+yhtä+ihmeellinen+kuin+aava.+Vertauksena+olkoon+se+meille+ymmärtämättömille,+ja+varsinkin+ymmärtäville.
Olen+vanha+virheellinen,+päivän+töitä+tehnyt,+väsynyt+mies.+Mutta+teille+ikivirheettömille,+annan+tunnin,+kolmetoista+minuuttia,+neljäkymmentäneljä+sekuntia+viihdettä.
ttps://www.youtube.com/watch?v=De6rb9uGL-U
18.12.2017 23:34
Supo+valvoo,+ja+moni+muu.+Nettiä+käyttävien+yksityisyys+on+mennyttä.+Meitä+ryhmitellään+jo+moneen+kategoriaan+ja+pisteytetään+kuten+Kiinassa.+Mieliemme+saloja+ristiin+ajetaan+ja+meistä+tehdään+monenmoisia+profiileja+eri+tarkoituksiin.+Kaupallisiin,+poliittisiin+ja+turvallisuuteen+liittyvät+lähinnä+nämä+”utelut”.
Nykyisin+rekisteröityneenä+kirjoittelu+on+vain+osittain+a+fiksua.+Siinä+on+liian+rehellisyyden+riskit+olemassa.+Voit+tulla+herkemmin+paljastetuksi.+Mikä+pahinta,+täysin+väärin+ymmärretyksi+voit+tulla.+Tarvitaan+vai+yksi+ajattelematon+amatööri,+joka+hallitsee+huomenna+ammattimaiset+niksit.
Minäkin+nyt+kirjoitan+rekisteröityneenä,+tämän+esimerkiksi.+Siksi,+että+pääsääntöisesti+ei+haittaa+vaikka+paljastuisin.+Väärinymmärryksen+suhteen+olen+ajat+sitten+hyvin+paatunut;)+On+vain+kirjoitettava+niin,+että+kestää+sitten+seuraamukset,+mikäli+niitä+tulee.
Nämä+kaikki+täällä+tekemisemme+ovat+olleet+vuotavia+ja+tulevat+olemaan.+Ei+paljoa+edes+auta+jos+käytät+VPN+palvelimia,+nekin+on+tökittävissä+vuotaviksi,+freedomit+ja+muut+maksulliset,+tai+ilmaiset,+yksityisyyden+suojaohjelmat+lohduttavat+ehkä+omaa+mieltä,+jonkun+verran+rajoittavat+amatöörejä,+mutta+eipä+kovin+ammattilaista;)
Olkaa+vain+kohteliaita+täällä.+Hyvää+joulun+odotusta+toivotan+vaan+kaikille.
18.12.2017 19:29
Ja+ala-alkeiskoulu?+1847?
Hyvää++aamuöytä.+Poistun+toivottamaan+kaikille+tätä+merkittävää!
06.12.2017 03:11
15 / 31