Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

618

1. Erittäin+oikeaan+osuva+aloitus.+Otsikko+on+toivottavasti+ilmeistä+asiaan+liittyvää+satiiria.+Kiitos+siitä.+Siis,+sekä+aloituksesta,+että+otsikosta+kiitos+annettakoon+myös.+Ottakaa+miten+tahdotte+tai+ymmärrätte,+ken+nyt+sitten+mitenkin;)Olen+lukenut+ja+tallentanut+kansioihini+parikin+täältä+tänään+poistettua+hyvää,+asiallista+ja+puhtaasti+sääntöjen+mukaista+aloitusta.+Jotenkin+aavistin,+että+tavat+ja+tyyli+on+nyt+sellainen,+että+aiheetta+poistetaan.Tämäkin+todennäköisesti+lentää+kuin+leppäkeihäs+olemattomaan+bittiavaruuteen.+Paitsi+että,+sille+eivät+palstaterroristit+mahda+mitään,+että+se+on+minulla+tallennettuna;)+Taistoko+tästä+syntyhevi,+väärä+vääntö+turhan+taetta.Vandalismia+sanon+minä.Tässä+on+hieman+luettavaa+Lieksa-palstalisille+loppiaisillan+ratoksi.+Lieksa+palstallahan+tuo+ongelma+myös+havaittiin+jo+viimeistään+viime+kevättalvella.+Ongelma+tuntuu+olevan+suomi24+keskustelussa+aivan+yleinen.+Ei+ole+Lieksa+palsta+ainoa+jossa+tätä+vandalismia+harjoitetaan.+Pahinta+tässä+on+se,+että+tämän+ilkivallan+ja+vahingonteon+sallitaan+jatkuvan.Tähtitieteitä+myöten+saamme+kärsiä+näistä+häirikköpoistajista.+Suomi24:n+pitäisi+myös+tasonsa+parantamiseksi+ottaa+käytäntö,+että+määritellyn+välityspalvelimien+kautta+lähetetyt+viestit+hylättäisiin+automaattisesti.+Anonyymillä+ja+inkognito+henkilöllä+on+valitettavan+usein+epäpuhtaat+jauhot+pussissaan.+Pseudonyymi,+eli+täällä+rekisteröity+nimimerkki,+on+eri+asia,+koska+suomi24+rekisteristä+löytyy+henkilön+nimi+ja+hänet+on+tarvittaessa+helppo+jäljittää.Ja+sitä+luettavaa:https://keskustelu.suomi24.fi/t/14785391/trollit-poistaa-ketjujaPS.+Minäkin+hetken+luulin+tulleeni+bannatuksi.+Palvelimet+ovat+nyt+jostain+syystä+vaan+todella+hitaalla+päällä,+tai+tukossa.+Ja+tuskin+aito+kamuttaja+keskeneräisiä+täällä+huutelee.+Epäilen+suuresti.
  2. Herra+Jumala.++Aina+ei+toivokaan+riitä+elämän+koukeroihin.+Huvittuneena+totesin,+että+hieman+eritavalla+muotoiltu+toivotukseni+vuodelle+2018+poistettiin.+Nyt+viimein+uskon,+mitä+tämä+höpsötys+ja+hassuttelu+ovat+tällä+palstalla.+Minäkin+olen+lukenut+säännöt.+Väitän+tietäväni+miten+prosessi+etenee,+jos+ryhdyn+pahalle+päälle,+yltiömäisen+vaikeaksi.+En,+sitä+en+toki+tee.Lakiasioissa+olen+sen+verran+valveutunut,+että+osaan+hoidattaa+ne+hyvällä+toimistolla,+itse+aktiivisesti+kaiken+totuuden+kertoen,+siitä+mitään+poisjättämäkättä,+tai+lisäämättä.+Puhekielen+ja+kirjoituksen+osittainen+koukeroisuus+on+keskinkertaisessa+hallussani.+Olen+suomalainen.No,+säännöissä+on+kohta,+”muille+vahingollista+materiaalia”,+ja+loukkaavaa...jne.++Pärkkele.+Vapiskaa+jos+ei+joutuin+löydy+perusteita+tälle+paskamaiselle,+puistattavalle+poistattelulle.+Olen+käynyt+oikeutta+kalliisti+yli+vuodenkin.+Käräjille+en+helpolla+lähde.+Joku+tolkku+kuitenkin.+Voitin+sen+pitkän+vedon.+Sen+verran+vielä,+että+täällä+on+asiaakin.+Joku+tätä+palstaa+nyt+kuitenkin+pissittää.+Poistettu+toivotus+on+tallessa.+Voin+sen+laittaa+uudestaan+heti+tähän+ketjuun+sen+havaittuani,+jos+joku+toivoo.+En+ole+tonttu,+ennen+2018+joulukuuta.• Markkinoida+tai+mainostaa+tuotteita+tai+palveluita+ilman+Suomi24:n+lupaaTuohon+tietenkin+voisi+aina+tarttua+You+Tube++videossa.+Hyvä+on.Hyvät+Naiset+ja+Herrat.+Ylänappi+kiinni!+Eipäs+aiheuteta+siten+seksuaalista+häirintää!+Älä+kohta+katso+oikealle,+älä+vasemmalle.+Siellähän+on+kohta+jotain+häirintää;)+Saattaa+joku+tulla+päälle.+Vaikka+karhu;)+Tiekarhu,+verokarhu,+oikea+karhu;)+Voi+meitä.+Ja+voidelkaa+vaan+lisää+tätä+aikaa.+Huvittaa+ja+mietityttää.Sähkömiehiä+jumala+varjelkoon+nyt.PS.+https://keskustelu.suomi24.fi/t/14790309/lieksa-palstan-sisaltoTempasin+sinne.+Kohta+punnerran+muualle;)
  3. Harmi+että+näitä+asiattomia+poistoja+tapahtuu+joulun+alla.+Sain+minäkin+osani+"lystistä"+Hyvä+mieli+joulun+älköön+kuitenkaan+näin+pienistä+asioista+kadotko.+Elossa+on+muutakin,+ja+parannettavaa.+Tosimieli+on+myös+ymmärtävä+palstan+heikko-osaisia+kohtaan.+Joskus+se+kyllä+koettelee+tällä+palstalla;)+Taisinpa+ehtiä+minäkin.Hyvää+joulua+kaikille.