Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Katuvankka
profiilit
Katuvankka
Katuvankka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
618
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+on+lähellä+tilastotieteellistä+totuutta.+Toisin+sanoen,+91%+on+niin+sanottua+”tolkun+massaa”,+jotka+maksavat+tämän+laskentakaavan+mukaan+vain+52%+veroista.+Toki+on+ymmärrettävä,+että+on+tapoja+poliittisten+intressien+myötä+liuta+luoda+uskottavia,+tai+uskomattomia,+kaavoja+laskea+rahan+siirtoa+näin+ollen+tavoilleen+uskollisena.
Tunnen+tilastotieteilijöitä,+kaksi,+sopivan+hyvin.+Olkoot+vitsin+vitsit+nyt+vähissä.+Elämä+on.+Tilastotiede+jotenkin+suuntaa+antava+päättäjille.+Eri+asia,+osaavatko+tilanteisiin+sitä+mitenkään+tulkita?
Menkää+gradublogiin+seuraavaksi;)
Edelleen.+Lippu+nostetaan+korkeimpaan+nuppiin!
17.11.2017 22:36
Aloituksesta+löydän+yhden+hyvän+puolen.+Se+on+keskustelun+synnyttäjänä+hyvin+kätilöivä.+Suomi+on+nyt+satavuotias+ja+itsenäisenä+iältään+Maan+tai+Telluksen+valtioihin+verrattuna+korkeintaan+imetysiässä.+Kiina+saattaisi+olla+kaikkein+vanhin,+ja+Euroopan+valtioista+Ranska+ja+Tanska+ehkä+hyviä+ehdokkaita+näin+ajatellen.+Kommentoikaa+jos+olen+hyvin+väärässä.
Siniristilippumme+on+mielestäni+sen+verran+arvoa+ansaitseva,+että+ei+itsenäisyyspäivä+ole+suruliputuksen+aika,+ei+päättäjien+erheistä+huolimatta,+ei+muutenkaan.+Täyteen+korkeuteen+lipun+nostan+ja+se+on+siellä+osoittamassa+tunteitani.+Tunteet+ja+tuntemuskin+ovat+keskustelun+aihe.+Totta+on,+että+elämme+ristiriitaisia+aikoja+monin+eri+tavoin.+Tunne+ihminen+hairahtaa+helposti+väärille+poluille.+Vahvasti+tunteva,+ja+varsinkin+asiantuntija,+osaa+pitää+ruoristaan+kiinni+myös+pahassa+myrskyssä.+Uljaasti,+ymmärtäen,+ja+monen+kokin+suolaistakin+soppaa+syöden,+parhaansa+yrittäen,+on+meidän+eteenpäin+käytävä.+Ei+lippu+ole+mielenosoitusta+varten.+Rotestihan+tuon+jo+ytimekkäästi+totesi.
Eliitti+juhlikoon,+en+ole+kateellinen.+Heillä+on+pätemisen+ja+näyttämisen+tarve.+Suotakoon+se+heille.+Hyväntahtoisesti+hymyilen+partaiseen+poskeeni.
Itsenäisyyspäivän+tunnelmia+lämmitellen
https://www.youtube.com/watch?v=9lhn3MJt7hE
17.11.2017 20:33
Tulithan+kuorestasi+esille.+Yllättävän+arvattavaa,+että+uskot+jo+kamuttajan+olevan+jotakin+intiaaniheimoa.+
Hullllisiiou+heimo+on+minulle+hieman+tuntematon,+enemmän+tunnen+siuxien+heimoa.+Mutta+yhtä+kaikki,+kirjoitat+erinomaisesti+myös+nakotan+kieltä.+Olet+varsinainen+asiantuntija,+ja+lisäksi+vielä+ansiokkaasti+palstalla.+Sinä+olet.+Niin+minäkin.
Pyydän+anteeksi+kaikella+vilpittömyydellä+ivani,+jos+sinua+aidosti,+hyvä+hissanmaikk,+vaivaa+joku+sairaus.+Mutta+jos+hassuttelet,+niin+kestä+se+kuin+mies.+Ja+sanaile+vaan+mukavasti+lisää+lausahduksiasi.
Kamuttajalta+pyydän+anteeksi+etuiluani.+En+vain+malttanut,+kun+satuin+oleman+palstalla+ja+näppäimistö+sormilleni+niin+alttiina;)
15.11.2017 20:35
Aloittajan+pohdiskelu+on+mielestäni+hyvin+kuvainnollista.+Ehkäpä+häneltä+onkin+joen+sijasta+kadonnut+elämän+virta+tai+elämän+tuli.+Ainakin+hetkeksi.+Ihan+mukava+ja+vaihteleva+on+aloitus.+Ei+tällaisia+pitäisi+ottaa+vastaa+niin+otsa+kurtussa+ja+hönttinä.+Jos+sanotaan+tai+kirjoitetaan+esim.+Höntönjoki,+on+se+ainakin+olemassa+silloin+sanana+tai+tekstinä.+Jokin+joki+kuitenkin+se+on.+Ajatuksen+virta+on+ainakin.
Tässä+teille+jotain+kadottaneille+pientä+kevennystä,+tai+voihan+joku+ottaa+tuon+ihan+vakavastikin,+jos+on+jokin+kadonnut;)
https://www.youtube.com/watch?v=16hdjyP4Zjc
15.11.2017 17:51
Hyvä+kamuttaja.+Olen+täysin+samaa+mieltä.+Jari+Sinkkonen+on+viisas+mies.+Kyllä+hän+on+tuossa+tyttöjen+ja+poikien+asiassa+hyvinkin+oikeassa.+Olisin+erittäin+mielelläni+ollut+Risto+Ryti+–salissa+hänen+luennollaan.
Wanhan+kertoma+aika+-62+pitää+täysin+paikkansa+omissakin+muisteloissani.
+Mutta+jos+pohdiskelemme,+olemmeko+nähneet+oikein+viisasta+miestä,+tähän+pohdiskeluun+sopii+hyvin+Simo+Puupposen+(Aapelin)+kirjoittamaan+tekstiin+perustuva+pätkä+Siunatusta+hulluudesta.+Tämän+olen+joskus+aiemminkin+tänne+linkittänyt,+mutta+niinhän+sitä+sanotaan,+että+kertaus+on+opintojen+äiti.+Vai+pitäisikö+siitäkin+todeta,+että+”opintojen+henkilö;)”+Opettaja+Vilhelm+Horsmaa+voisi+pitää+likipitäen+viisaana+miehenä.
https://www.youtube.com/watch?v=v8Qsn_PAtdY
Ja+veljekset+pohtivat+edelleen.
https://www.youtube.com/watch?v=jFP5yzR36iI
14.11.2017 19:19
Minun+mielestäni+on+täysin+mahdollista+että+aika+ajoin+sattuu+jokin+luonnonoikku+tapahtumaan.+Jotenkin+tuntuu,+että+tuo+wanhan+mainitsema+henkilö+opetti+minua+Moisionkadulla.+Pidetty+ja+hyvä+opettaja+oli,+jos+nyt+hän+jota+tarkoitetaan.+Se+sitten,+pitäisikö+oikkuja+pitää+aivan+normaalina,+aiheuttaakin+mielipiteitä+puolesta+ja+vastaan.+Elämme+aikoja,+jolloin+kommunikointi+ja+mielipiteiden+vaihto+tapahtuu+valon+ja+sähkön+nopeudella.+Minkä+tähän+kirjoitan,+on+heti+kohta+lähetettyäni+sen,+luettavissa+näytöiltänne.+Se+mahdollistaa+laajan+mielipidespektrin+ja+korostaa+monin+eri+tavoin+näitä+mielipiteitten+vivahteikkaita+eroja.+Uskon+että+mielipide-eroja+oli+ennenkin,+ja+ehkä+vahvemmin.+Nyt+ne+korostuvat+eritavoin+nopean+tiedonsiirron+ja+mahdollisuuksien+myötä.
Mielipidevaikuttamisessa+on+menossa+nyt+kiihkeä+kilpajuoksu.+Jotenkin+tuntuu,+että+osa+poliitikoistakin+uskoo+edelleen+painetun+sanan+uskottavuuteen.+Valitettava+tosiasia+kuitenkin+on,+että+se+on+kaikkialla+kärsinyt+pahan+inflaation.
Minunkin+tekstini+on+tulkittu+tällä+palstalla+”harmittomaksi+höpötykseksi”.+Hyvä+niin.+Pääsääntöisesti+olenkin+pyrkinyt+siihen,+että+pysyisin+sääntöjen+sallimissa+rajoissa+ja+kutakuinkin+kohteliaana+keskusteluosapuolia+kohtaan.++Onhan+noita+lipsahduksiakin+voinut+tulla,+kaiken+maailman+elon+tuoksinoissa;)
Tuohon+aloituksen+aiheeseen+palataksemme,+mielestäni+on+kaikkein+luonnollisinta,+että+pojat+ovat+poikia+ja+tytöt+tekevät+lisää.+Kiihkeimmät+feministit+puhuvat+vastakkainasettelun+poistamisesta.+Luin+eilen+Karjalaisesta+ehdokas+Merja+Kyllösen+kommentteja+sanonnan+”tolkun+ihmiset”+käytöstä.+Siinä+Kyllänen+moittii+ehdokas+Sauli+Niinistön+olevan+liian+vastakkaisasetteleva.+No,+jos+ei+ole+vastakkainasettelua,+voisimmeko+kieltää+sitten+tolkuttomuuden?+Kyllösen+mielestä+ihmisen+kunnioittamisella+ei+pidä+tehdä+kauppaa.+Mitä+hän+itse+tekee+mielipiteillään,+onko+moraaliltaan+ja+ehdokas+toimintansa+kannalta+puhtain+pulmunen,+täysin+etiikan+ja+parhaimpien+tapojen+vartijan+esikuva?++Mielestäni+ei+kannata+edes+tuohon+lähteä.+Ilman+vastakkainasettelua+elomme+olisi+aivan+liian+neutraalia.+Se+johtaisi+luonnottomaan+tilaan+maapallolla.+Jos+yhtään+tuntee+ja+ymmärtää+elämän+syvimpiä+rakenteita,+vastakohdat+eivät+ole+mikään+paha+asia,+ne+ovat+suorastaan+elämän+jatkuvuudelle+välttämättömiä.+Eikö+olisikin+aika+tylsää,+jos+ei+olisi+punaista+ja+sinistä.+Pelkkä+harmaa+ei+olisi+yhtään+mitään.+Ilman+hyvyyttä+ei+olisi+pahuutta+ja+päinvastoin.+Tolkutonta+on+mielestäni+yrittää+parantaa+maailmaa+liikaa,+silloin+tekee+vahingossa,+ymmärtämättömyyttään+ja+tarkoituksettomasti+pelkkää+pahaa.+Mielenkiintoista+olisi+nyt+kuulla+ne+keinot,+miten+Kyllönen+hoitaa+vastakkainasettelun+poishoitamisen+kantaväestön+ja+maahanmuuttajien+välillä.+Uuninpankkokin+saa+tähän+vastata,+koska+oletan+vahvasti,+että+olet+hengenheimolaisia+Kyllösen+kanssa.+Pelkkä+suvaitsevaisuus+ja+toistensa+ymmärtäminen+ei+riitä.+Lukisin+mieluusti+jotain+todellista+ja+toteuttamiskelpoista,+harmittoman+höpötyksen+sijaan.+Ja+nämä+sotilaspoliittiset+jutut+ovat+sitten+aivan+eri+kirjoittamisen+aihe.+Siihen+tarvittaisiin+kohdallani+melkein+valovuosi.
No+niin.+Olipa+taas+mukava+kommentoida.+Ei+edes+tarvitse+ravistaa.+Kyllä+helpotti;)
13.11.2017 19:57
Taitaa+kato+tulla+minullekin+hetkeksi.
Itsenäisyyspäiväkin+lähestyy.+Mielenkiinnolla+odotellen+kaikenmoisia+kommentteja,+kaikkialta;).
Tieteellinen+tutkimustyökin+asetetaan+kohta+kyseenalaiseksi?+Vai+olenko+täysin+”ulalla”+Yle+ykkösellä?
No,+en+sentään.+Uskokoon+uskossaan+kukin+mihin+uskoo.+Omatuntonne,+kuin+minun,+on+mitä+on.+Saa+olla.
Helpointa+on+usein+olla+rehellinen.+Ei+siitä+kuliksi+tule+eikä+kuolo+sen+takia+nouda;)
Edessäni+on+työ+haasteita+kadon.+Joudun+poistumaan+seurastanne+kotvaksi.+Palataan+asiaan.
PS.+Ja+voi+Puu,+jos+et+Kunnasta+osaa.
https://www.youtube.com/watch?v=XFmbJKTyZzg
08.11.2017 23:14
Taisi+jäädä+tarjoamatta,+taisi+jäädä+tulematta.+Kyseinen+”ristorantte”+on+ajat+sitten+lopettanut+toimintansa.+Ei+taida+hissanmaikkalla+olla+historia+ensinkään+hanskassa,+saati+nämä+nimimerkit.
Ja+en+todellakaan+välitä+hänen+kommenteistaa.+Kevyen+huumorin+kera+koitan+mahdolllisimman+kohteliasti+hänen+kommenteihinsa+vastailla.+Tosin+kohta+tuntuu,+että+on+turhaa.+Menetetty+tapaus+taitaa+olla+ymmärryksen+suhteen.
05.11.2017 18:23
Niinhän+sitä+olen+joskus+kuullut+sanottavan,+että+kertaus+on+opintojen+äiti.+Senkin,+että+historia+toistaa+itseään.+On+tietty,+monta+muutakin+mielissämme.+Siitä+kuitenkin+tulisi+niin+pitkä+luettelo,+että+antaa+olla.+Kyllästyisitte+ennen+kuin+ehtisitte+edes+aloittaa.+Alku+on+sellainen+juuri,+että+ei+kaikki+siitä+loppuun+kasva.+Säät+sallisivat+jotain+kasvuakin.+On+myös+olemassa+kasvua,+johon+ei+säätä+tarvita.+Henkistä+katovuotta+en+kenellekään+toivo.+Oi+satavuotias+Suomi,+sinulta+Suomi+sallitko,+kysyn,+missä+on+metsien+reilu+humina+ja+muu?
https://www.youtube.com/watch?v=k0v2i3d5z-U
https://www.youtube.com/watch?v=nz3D42GAwbU
Hyvää+tätä+päivää+kaikille+lieksalaisille.
04.11.2017 11:01
Noh,+ilman+nöffiä;)+Kerron+sinulle+hyvä+pullonkorkki+seuraavaa.+Toki+olen+ajatellut.+Tunnen+nuo+ja+varsinkin+tuon+parantolan+aika+hyvin.+Tutustuin+siihen+jo+Pohjanmaa-aikoinani.
Ja+edelleen.+Niin+hyvää+konjakkia+ei+maapallolta+löydy,+että+haluaisin+olla,+epärehellinen.
Kysymyksiä+saa+tulla.+Aivan+eri+asia+vastaanko.+Jos+vastaan,+vastaan+omantuntoni+mukaan.
Olen+valmis+heti.+Aikani+psykologiaa+heti+käsittelen+noin+viikossa.+Minä+nauran+sinulle.+Toisaalta+toivon,+että+on+sallittua+nauraa+myös+minulle,+itselleni.+Kestän+sen+kyllä..+Olkaa+vahvoja.+Heikot+sortuu+elon+tiellä.
Minä+olen+minä.+Joskus+juoppo+olen+hieman,+liika+ajatteleva.+Turha+on+epäillä+minua+Wanhaksi+tai+kamuttajaksi.+En+ole+kumpikaan.+Minulla+on+omat+kampeni.+Höljäkän+pojat+ja+muut+ei+uusia+ole.++Ei+Lonkkakaan+kivistä+linnavan+suuresti.+Kamuttajan+tiedän,+melkein.
Kerran+kirjoitin+tällä+palstalla,+että+en+ilman+lupaansa+edes+vihjaa+yhtään+lisää+hänestä.
Hän+on+joko+Musta+naamio,+tai++Wix+Teller;)
Uteliaisuus+on+luova+hyve.+Liika+uteliaisuus+tietyissä+asioissa,+pahe.
03.11.2017 22:02
Tuosta+nyt+ei+muuta+tullut+rytmityksen+takia+mieleen+kuin:
https://www.youtube.com/watch?v=vl-6O9i95Hk
;)
03.11.2017 19:10
Onkohan+tuo+nyt+mikään+Lieksalainen+uusi+keksintö?
Täysin+puhdas+tueton+ja+tuettu+yrittäminen+työllistämispolitiikan+kera+eivät+ole+mielestäni+koskaan+sopusoinnussa.+
Onhan+se+hyvä,+että+jotain+yritetään+tehdä+työttömyyden+ja+yhteiskunnan+rakennetyöttömyyden+hyväksi,+mutta+valitettavan+usein+siinä+kärsii+rajakannattavuuden+tueton+saman+alan+yrittäjä.+Se+on+koettu+ja+nähty.+Minulle+on+turha+satuja+kertoa.
Itse+aikoinaan+maksoin+muutaman+prosentin+parempaa+palkkaa+työntekijöilleni,+mitä+TES+olisi+edellyttänyt.+Se+ei+kaduta.+Se+kaduttaa,+että+en+ollut+tarpeeksi+taitava+”pelimies”+!+Ilmeisesti+liian+rehellinen?
03.11.2017 18:52
No+ei+ole+kohteliasta+hukkapätkäksi+haukkua,+vaikka+pullonkorkki+on+hieman+tietämätön.
Kerrotaanpa+hänelle,+miten+asian+laita+on.
Eihän+kiljun+tekoon+ohraa+tarvita.+Vesi+sokeri+ja+hiiva+siihen+riittävät.+Ja+sopiva+lämpö+tarvitaan.+Kannattaa+sekaan+heittää+myös+hieman+marjoja,+että+juomasta+saadaan+lain+kirjaimen+täyttämä.+Että+aivan+turhaan+olet+huolissasi+hukkapät..+eikun+pullonkorkki.
https://www.youtube.com/watch?v=wrYzkxiHSfo
03.11.2017 00:12
No,+ei+tietenkään+sitten+täällä.;)
31.10.2017 00:15
Toisaalta.+Ajatuksissamme.+Onko+hyvä+vai+paha+jos+paljastumme.+Sinä,+tai+minä+toteen+näyttäisimme+asioita+oikein.+Sinä+suuri,+minä+pieni,+tai+ainakin+joku+välissämme+sopivan+keskinkertainen+tutkija.+Osallistuja.+Edes+aikeissaan+olkoon+hyvä.+Aie+on.+Meillä+ei+ole+enempää+kannettavaa+kuin+on+annettu.+Vastaajat+sitten+vastaavat.+Täällä.
31.10.2017 00:12
Hissanmaikk+vaihtoi+taas+kieltään+ja+tyylitajuaan.
Elämässä+on+asioita.+Meillä+ihmisillä.+Viljaa+on+joskus+korjattavana.+Joskus+sen+korjuu+on+vaikeaa.+Luova+lapsikin+osaa+joskus+ajatella+paremmin,+kuin+aikuinen,+josta+ei+luovuutta+saa+enää+irti+syvästä+kyntämälläkään.+Meille+jokaiselle+on+annettu+jotakin.+Minulle,+koska+olen+Suomeen+syntynyt,+suomen+kieli.
En+täällä+ole+korjaamassa,+en,+olen+täällä+kylvämässä+kulminaatioita.+Kulminaatiot+ovat+ikuisen+elon+ajatuksen+käännöksen+ja+erkanevan+ajan+poistuman+vieroitus+pisteitä.+Mitä+vieroitusta,+tai+ymmärryksen+sadon+korjuu+sitten+onkaan+siinä?+Ei+tarvitse+vastata.
Sama+se+on,+kuin+uudestaan+tehdyssä.+Vaikkapa+sadossa.+Talvenkin+jälkeen+on+kevät,+jos+ei+kaikkea+suurempi+aika+voita,+tai+säädä.
Karhu+menee+talviunille+Suomessa.+Leijona+jossakin+metsästää.+Varsinkin+naaras;)
Minullakin+oli+joskus+aivan+erikoisia+kissoja;)
Hyväntahtoinenhan+tuo+hissanmaikk+loppujen+lopuksi+on.+Ikuinen+on,+kuin+pontikkasaaviin+pudonnut.
Itselleen+pitäisi+kohteliaisuussäännösten+mukaan+ensikäännöskerta+antaa.+Mutta+olen+joskus+kohtelias+etuilija;)
Hän+kirjoitteli+edellisessään+tässä:+”Kamuttajas+on+niiitä+joootkasxa<+pitäää+viieeddcaä+saunnnaanana+taaksxedde+ja+azszampöpöuuvaaa”
Suomen+kielelle+käännettynä:+Kamuttajassa+on+niitä+hoksaavia+piirteitä,+joiden+suhteen+on+hyvin+tarkkana+oltava+löylyn+suhteen,+ettei+ihoa+kuumottaisi+niin+paljon,+ettei+lähtisi+vilvoittelemaan+saunan+taakse+tosimaikan+kera+lampeen.
Ei.+Käännös+ei+ollut+suoraan+mistään+kielestä,+eli+on+hieman+syytä+valaista.
taaksxedde=+olalle+vie!+Tai+iho+ja+kuuma;)
azszampöpöuuvaaa=+epäjärjestyksestä,+ojennus,+lepo!+Tai,+lammen+aava+ja+vilennys;)
Varsinkin+tuo+uuvaaa+voisi+kielitieteellisesti+viitata+suomen+kielen+sanaan+uupumus?+Mutta+eihän+ojennus+voi+koskaan+olla+uupumusta?
Ei+noin+hissanmaikk!+Kerro+se+sanakirja+mitä+käytät;)
30.10.2017 23:39
Sinä+se+vasta+olet+oikein+päättelyn+Holmes.+Doyleakin+parempi.+Turhaa+on+tuonkaltaiselta+nimimerkkipohjalta+olettaa+yhtään+mitään.+Mielestäni+armeijan+miehissä+ei+ole+mitään+vikaa.+Sen+verran+ymmärrän+jo+sivareitakin,+että+en+heistä+ihmisinä+vikaa+löydä,+mutta+heidän+katsontakantansa+ja+tapansa+parantaa+maailmaa+on+pääsääntöisesti+erilainen+kuin+minulla.+Siitä+tietty+syntyisi+loputon+väittely,+mutta+nyt+en+siihen+ryhdy.
Asiaan+ja+teemaan+palataksemme,+Lieksan+Lehtikin+tämän+päivän+numerossaan+heräsi+oikein+etusivun+jutulla+toteamaan+sadon+noin+puoliksi+menetetyksi.+Korvaukset+riittämättömiä.+Hallitus+on+monessa+suhteessa+kykenemätön+hoitamaan+todellisia+ongelmia.+Omien+asioiden+hoito+ja+kulissien+pito+jotenkuten+pystyssä+tuntuu+olevan+pääasia,+keinolla+millä+hyvänsä.+Poliitikkojen+ammattitaidon+(jos+se+nyt+mikään+ammatti+on,+paremmin+veronmaksajien+kalliita+lemmikkejä+ja+hupiukkoja/akkoja+taitavat+olla;)+olen+ajat+sitten+kyseenalaistanut,+saati+heidän+eettiset+arvonsa.+
Tuosta+lentämisestä+sen+verran+vielä,+että+onko+sana+pulja+kovin+tuttu,+ja+missä+yhteydessä+sitä+olette+kuulleet+käytettävän?+Ensi+kerran+kuulin+sanaa+käytettävän+Joensuun+lentonäytöksessä+noin+20+vuotta+sitten.
PS.+En+oikein+tiedä,+itkisinkö+vai+nauraisinko+koko+globaalin+maailman+asioiden+hoitajille.+Kaikkialla+tuntuu+olevan+saamattomuutta,+eripuraa+ja+terveen+kokeman+puutetta.+Emme+me,+ihmissuku,+tunnu+millään+oppivan+tehdyistä+virheistämme.+Ilmeisesti+on+parempi+vain+hymähtää+yksilötasolla+koko+touhulle.+Siksi,+koska+en+ole+mikään+maailmantietäjä.+Taitaa+joillakuilla+jäädä+ajoittain+historian+ja+kokemuksen+satokin+korjaamatta.
28.10.2017 21:01
Niinpä.+Eräs+metsästyskaverini+pui+viljaa+viime+yön.+Saadakseen+jotain,+näin+tehden+pelastettua.+Joksikin+rehuksi.
Saapas+nähdä,+missä+hiihdetään+ennen+joulua+aidosti+oikeilla+suksilla+ensin.+Siellä+syvässä+etelässäkö+hiihdellään,+vai+Lieksassa.+
Everstiluutnantti+Siilinjärveltä+on+nykyisin+mielestäni+edelleen+toiminnassa+mukana.
Harvinainen+sattuma+yhdisti+huomiseksi+työpäivän+minulle.+Hyviä+lentoja.+Viljavainioita+katsellen.+Ne+ovat+vihreitä+kesällä.+Näen+unia+myös+Horneteista,+en+ainoastaan+FM170:+Hyvää+kaksin+aluksilla+lentoa+keskenänne;)
Kauhava+mielessäkin.+Ja+PP.
https://www.youtube.com/watch?v=It_MrUxVa9A
27.10.2017 22:03
Ylä-Karjalassa+oli+juttu+jonka+mukaan+noin+puolet+sadosta+on+menetetty.+Osa+viljasta+on+joutanut+suoraan+polttouuniin+ja+osa+on+litistetty+tuorerehuksi.+Lieksan+Lehti+ei+ole+mielestäni+paljon+asiasta+kirjoitellut.
Huomenaamu+on+ilmeisesti+se+ensilumiaamu+Lieksassakin.+Lunta+tuskin+on+niin+paljon+vielä,+että+Surpeenvaaralta+Kankaalan+kautta+ja+takaisin+hiihtämällä+pääsisi;)+
Tuon+Hornet+kouluttajan+uskon+tietäväni.+Porosaari+sai+joskus+tietynlaista+huomiota+ko.+lennoilla.
27.10.2017 18:35
https://www.youtube.com/watch?v=WsEt7NEF0Dw
Aika+on+aina+muuta.+Huolittelu+on+avaruutta.+Minusta+joskus+tuntuu,+että,+olisi+syytä+kuunella.ika+on+aina+muuta.+Huolittelu+on+avaruutta.
24.10.2017 02:10
17 / 31