Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oviauki
profiilit
oviauki
oviauki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikeesti+paska+äijä++kuten+minullakin.+Minun+mieheni+juo+ja+huutaa.+Eroa+olen+hakenut+en+vaan+tiedä+selvitäänkö+siitä+kaikki+hengissä,+sen+verran+uhkailee.+Vika+ei+ole+sinussa+eikä+minussa+vaan+hänessä.
10.09.2019 20:31
Kivalta+tuntuu.+Kauniita+unia
23.01.2019 23:11
Hah+haa.+Ei+näin+köyhää+ole+avustuksia+saa.
24.12.2017 22:43
Minäkin+elän+väkivaltaisessa+suhteessa+aviomieheni+kanssa.+Alkoholi+tuo+kaiken+pahan+elämäämme+ja+muuttaa+selvänä+mukavassa+miehenssä++pirun+irti.+Elämästäni+on+ilo+kadonnut,+elän+jatkuvassa+pelossa+koska+viinaa+taas+tulee+taloon+ja+koska+juominen+alkaa.+Pisin+aika+vuosiin+on+kuukauden+juomattomuus+kos+työpaikkalla+huomattiin+alkoholiongelma+ja+siitä+oli+alkanut+tulla+poissaolopäiviä.+Uskoin+kontrollissa+elämisen+auttavan+ongelman+ratkaisussa+A-kliniikka+ja+työterveyshuolto+on+mukana+mutta+ei+tilanne+ole+helpottanut.+Tänään+sain+nauttia+kuristuksesta+ja+olkapäähän+on+hyvä+paukuttaa+nyrkillä.+Saattaa+olla+että+eräänä+päivänä+tulee+kuristettua+henki+pois.+Tämä+on+minuun+kohdistuvaa+väkivaltaa,+suoraa+huutoa+ulko-ovella+naapureiden+iloksi.+Poliisi+on+meille+hälyytetty+muutamaan+otteeseen,+kerran+hakemaan+minua+koska+känninen+mieheni+väitti+minun+häntä+kiusaavan,+tästä+muistona+mustelmia+kehossa+kun+hän+piti+minua+aloillaan+pystyssä+olevien+levyjen+päällä.+Välillä+tuntuu+ettei+tästä+kerrasta+selviä+hengissä,+minua+on+kannateltu+myös+portaikossa+ja+olisin+voinut+vahingossakin+kännisen+otteesta+tippua.
Miksikö+olen+tässä?+Eroa+hän+ei+anna.+Kännissä+ajaa+minut+tyhjin+käsin+kadulle.+Jos+lähden+koirani+kanssa+hän+tulee+taksilla+hakemaan.+Yhteistä+lainaa+meillä+on+ja+uskon+sen+kaatuvan+yksin+päälleni+jos+lähden.+Tiedän+että+minun+pitäsi+pelastaa+itseni+tästä+mutta+en+usko+tästä+helvetistä+pääseväni+kuin+kuoleman+kautta.+Ihmissuhdehelvetistä+pääseminen+ei+ole+helppoa,+tiedämme+että+tästä+täytyy+päästä+pois.+Uuden+elämän+aloittaminen+ja+kaiken+jättäminen+taakseen+olisi+parasta+mutta+ainakin+minulla+mies+pitää+niin+tiukasti+otteessaan+että+pelottaa.+Toivottavasti+sinulla+Tohvelisankari+ei+elämä+ole+näin+helvetillistä.
25.05.2017 11:06
Itse tein siivoustöitä sekä henkilökohtaisen avustajan töitä, koska puuteknikon koulutuksella ei töitä ollut. Kahdella huonolla palkalla tuli toimeen, vaikka nykyisin sairaanhoitajana vuorolisineen saan enemmän palkkaa kuin ennen kahdesta. Keikkoja on vielä hoitoalallakin, siivouskeikkoja en ole enää tehnyt huonon palkan ja kiireisen sekä raskaankin työn takia. Ei siivoustöihin ole laskettu tauoille aikaa. Siivoustyö ei todellakaan ole pölyjen pyyhkimistä. Voit miettiä kuka ne kaikki jätteet toimistoistakin ulos kuljettaa.
05.12.2013 12:19
Kuin olisin itse viestisi kirjoittanut. Koulussa tuli henkistä-ja fyysistä pahoinpitelyä lähes koko peruskoulun ajan, viimeisellö luokalla hieman rauhoittui. Tämä ajanjakso jolloin kasvetaan lapsuudesta nuoruuteen ei paljon kavereita antanut ja aikuisuudessa kuky ystävyyssuhteiden solmimiseen on jäänyt hieman puutteelliseksi. Usein ystävystyy henkilön kanssa joka tarvitsee tukemaan omaa selviämistään tai miehet ovat kiinnostuneet ainoastaan seksuaalisesti. Tuntui että kolmenkymmenen iässä oli kaikkein kiivain vaihe miesmaailmassa kun lähes jokainen ukkomies olisi ollut itseään tarjoamassa. Naimisissa oln tässä vaiheessa joten seikkailut eivät kiinnostaneet.
Kyky ystävien saamiseen on heikko. Tuntee itsensä vieraaksi ja yksinäiseksi ihmisjoukossa ja tulossa olevat juhlat eivät vaan kiinnosta. Miehen sukulaisissa sama juttu; olet siellä yksin tai joku saattaa muutaman sanan ohimennen vaihtaa tai talon koiraa rapsutellen ilta kuluu. Kaikki tuntevat toisensa, he ovat kiinnostuneita toisistaan mutta itsellä on se tunne ettei minun seuraani siellä kukaan kaipaa.
Ajattelin kuinka onnetonta olisi jos minulle olisi polttareita pidetty, keitä siellä olisi ollut: äiti, sisko, serkku? Keitä olisin sinne ystävinä saanut? ? Tuntuu että "bestikset" puuttuvat on vain hyvänpäivän tuttuja ja kolmantena olemista jos pareja jossain muodostetaan.
03.01.2011 08:58
Osaa 8-vuotias jos vain haluaa. Kun siivoamisen palkintona meillä on ollut esim uusi peli odottamassa niin pölyimuri ja siivousliina ovat löytyneet, tavarat on laitettu paikallaan. Herätessään tämä 8-vuotias poika alkoi kiskoa lakanaa paikalleen ja kykynsä mukaan laittoi peittoa päälle, enempi tämä tahdon asia on. Leluja huone ei ole pullollaan joten tämä auttaa järjestyksen ylläpidossa, perjantaisin katsotaan aina että huone on kunnossa kun viikonloppu alkaa. Tämän ikäiset ovat nopeita oppimaan, rakennetaan legoista, pelataan pelejä ja tehdään kaikkea mikä tuntuu kivalta. Ei pidä mennä lankaan että "en mä osaa" ja joutuu tekemään itse aina kaiken.
12.08.2010 07:06
Salassapitovelvollisuus koskee sosiaalitoimiston henkilöstöä. Et varmasti antanut oikeutta antaa henkilökohtaista tietoa itsestäsi (sairauksista ym) vuokranantajalle, tarkoitus oli saada vuokratakuu hoidettua.
Ota yhteyttä oikeusaputoimistoon asian viemiseksi eteenpäin. Itse en ainakaan haluaisi koskaan olla näiden sosiaalitoimistonhenkilöiden kanssa asioitani hoitamassa.
05.08.2010 10:01
että opiskelijatytöt myyvät itseään, palkka tulee heti käteen. Varteenotettava vaihtoehto rahahuoliin niille kellä kantti ja paikat kestää.
30.07.2010 12:46
Vaan ei niitä hyväpalkkaisia töitä kaikille piisaa. Suhteita pitää käyttää, jos otat töitä kuin töitä vastaan tuppaa menemään ne hyvä palkkaiset sivu suun toisaalta ei ne pitkäaikaistyöttömiäkään palkkaa. Täytyy vaan käyttää kaikkia suhteita ja mielistellä saadakseen töitä, moniko oikea suomalainen siihen pystyy?
30.07.2010 12:43
Itse olen tehnyt kahta työtä kun yhdellä ei elä. Toimeentulotukeen taloudessa liian isot tulot mutta Suomessa kun haluaa asunnon maksaa kohtuu ajassa niin maksamista piisaa.
Henkilökohtaisen avustajan palkka n. 1500 e brutto ei paljon elätä niin siivouskeikkoja a 8-9 e/tunti päälle. Viime kesänä arkipäivät ensin lähihoitajan töissä ja viikonloput henkilökohtaisena avustajana niin tuli toimeen. Asumiseen minulla menee jo 1000 e/kk ja muut eläminen päälle, töitä vaan on tehtävä ja Helsingissä töitä tekevälle löytyy kun niitä on Päijät-Hämeessäkin.
30.07.2010 12:39
ottaisin koiran syliini ja kävelisin omaan kotiini. lasten/hirviöiden vanhemmille sanoisin että pitävät jälkikasvunsa kurissa, koirasi kulkee sylissä pihan halki, ei pure eikä kakkaa.
27.07.2010 23:47
Olisi ollut synnytykseen ja äidiksi mutta mieheni teki steriloinnin juuri suhteemme alkupäivinä saatuaan edellisessä liitossaan tarpeeksi lapsia. Kalliis hedelmöityskokeilu on takana uuteen ei varaa. Mieli saattaa sinullakin muuttua vuosien mittaa ja onhan sinulla aikaa se 9 vuotta mutta edelleen tee se abortti näiden uskovaisten höpinöistä huolimatta. Lasta ei kannata tehdä jos tietää ettei sitä halua ja se jää hoitamatta. Lapsia syntyy maailmassa riittävästi jos vain adoptointi olsi yksinkertaisempaa saisivat suomalaisetkin perheet näitä lapsia joita ei maailmassa ole saatu abortoitua vaan on ollut pakko synnyttää oloihin joissa lapsi on jäänyt huonolle hoidolle.
14.07.2010 12:59
Että itse tiedostat tilanteesi. Suosittelen sinulle lämpimästi aborttia ja jos et saa anna lapsesi välittömästi adobtioon. Turha kuunnella toisten saarnoja jos sinusta ei äidiksi ole niin on parempi jättää lasten hankkiminen niiden huoleksi jotka niitä ovat myös valmiit hoitamaan. Jatkuvasti on juttuja että äidit jättävät lapsen kotiin lähtiessään baariin ja lapsi harhailee yöllä äitiään etsimässä. Älkää siis tuomitko jos äitikandidaatti tietää itse rajansa ja tekee abortin. Huolehtikaa ihan itse lapsistanne jotta ne eivät ole lastenkodeissa ja sijaikasvattajilla ja kaikkein pahinta kotona vailla huolenpitoa.
ps. paras lapsenkasvattaja on aina se jolla ei ole lapsia lainkaan.
14.07.2010 12:45
Ruoka ja asuminen maksaa jokaiselle, yhteiskunta vaan tukee sosiaalisin avustuksin yksinhuoltaja äitejä eli ilman miestä asuminen olisi käytännössä sinulle yhteiskunnan kustantamaa, lisäksi lapsilisä, äitiysraha ja mahdollinen toimeentulotuki. Näitä kustannuksia maksetaan meiltä kerättävistä verorahoista.
Työn vieroksuminen ei ole jrkevää. Jos CV on tyhjä ota sitten oikeita töitä, (jos huolitaan ilman kokemusta) siivoustyötä, hampurilaisravintolatöitä tai aamulehden jakoa jonka voisit tehdä ennen miesystäväsi töihin lähtöä.
Kouluttaneelle miehelle olet vain aivoton blondi jolla tyydyttää itsensä jos et kehitä ja vaadi itsestäsi paljon. On yritettävä ja aina vain yritettävä rakentaa elämänsä raiteilleen. Miehen rahoilla eläminen ei maksullisen huoran roolista paljon poikkea, onpa vaan vähemmän töitä.
27.06.2010 18:08
1 / 1