Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

1218

1. mää+en+oo+enää+moneen+päivään+yrittäny+ees+mennä+siihen+ketjuunturhan+pitkä+liian+kauan+kestää+vierittää+palkkia+alasja+kai+se+on+jo+tullu+selville+käykö+ne+minihameet+vanhemmille+naisille+vai+eimahdetaankohan+siinä+yrittää+maailman+ennätystä+pitkästä+ketjustasiihen+asti+mielenkiinto+säilyi+kun+itse+siihen+osallistuhuomenna+kaupunkiin+hankinnoille+multaa+taimia+ja+sen+sellaista+olis+tarkoitus+hakeeennen+kun+alkaa+sateet+ja+ukkosetsillon+viitti+viherlandiassa+käyskennellä+taivasalla+kun+sataaoliskohan+laitettava+minihame+päälle+ai+niin+eihän+mulla+ole+minihametta+eikä+muitakaan+hameitamutta+jos+pukeutus+lyhyeen+tunikaan+eikös+se+ajais+saman+asiankatotaan+millä+mielellä+aamutuimaannyt+aikainen+aamuherääminen+rupee+verottamaanpainun+sänkyyn+kattoon+salkkaritja+sen+jälkeen+vaivun+uneen+saa+nähdä+minkälaisia+kokoyönelokuvia+mun+uni+mulle+tällä+kertaa+näyttäänään+nimittäin+ihan+hirveesti+unia+hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+kaikille.
  2. en+halua+riitakaveria+mutta+en+myöskään+halua+lukea+vihjailuja+kirjoituksistanivarsinkaan+kun+niissä+syytöksissä+ei+ole+totuuden+häivääkäänjatkan+niin+kauan+kun+sää+jatkatheti+kun+lopetat+vihjailun+kirjoituksissasi+niin+en+varmaan+kirjoita+sulle+enää+sanan+sanaa+kyseisestä+asiasta.