Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Persut on Palanneet juurilleen dokumentti !

Euroopan unionin Liittovaltossa esitettiin Dokumentti, että Persut on palanneet Juurilleen ... Asiasta uutisoitiin Avar
    Euroopan unioni
    6
    48
  2. Kysymys Miksi ruikutat tällä palstalla ?

Miksi ruikutat ja vihaat tällä palstalla... Onko EU vienyt äitisi vai naisesi ? Älä Viddu puhu mistään valtiosta, koska
    Euroopan unioni
    10
    48
  3. Euroopan unionin hyödyt minulle olen suomalainen.

Minä olen suomalainen ja minä saan Euroopan unionista seuraavat hyödyt. Paras on tietenkin, että olen eläkkeellä ja saan
    Euroopan unioni
    18
    48
  4. Kahteen kysymykseen Persut ei vastaa !

Onko jumala korkeammalla, kuin valtio: ON VAI EI ? Persujen valtion ja uskonnon välisestä linjauksesta ei saa mitään s
    Euroopan unioni
    4
    48
  5. Köyhyys ja Nationalismi kulkee käsikädessä ... Myös Saksassa.

Juttelin eilen saksalaisten kanssa ja he olivat sitä mieltä, että köyhyys ja nationalismi kulkee käsikädessä. Ihan yks
    Euroopan unioni
    8
    48
  6. Suomalaisen Eläkeläisen on hyvä asua Espanjassa !

Niin tuohon peruskysymykseen ei tule vastausta tällä palstalla... mutta olen kuitenkin kuullut, että Persut haluavat mar
    Euroopan unioni
    7
    47
  7. Olenko minä ainut, joka on tiennyt tämän ? ?

Millaisia Ihmisiä tälläkin palstalla on ollut... Ja Persu-kommunisti voi tauti, kuinka tyhmiä ne on olleet ja Väyryset
    Euroopan unioni
    0
    47
  8. Tänään oli suomeen perustettu uusi jumalan vastainen puolue.

Minun on pakko kirjoittaa Teille rakkaat " kristityt " ihmiset ja kertoa Teille, että Te ette tule näkemään maallista
    Euroopan unioni
    2
    47
  9. Suomalainen voittaa varmasti !

Tässä ohje: Kannata Euroopan unionia on yksi! Se takaa tulevaisuutesi. Älä Pelaa RAY:n pelejä tai mitään veikkauksen p
    Euroopan unioni
    6
    47
  10. Perussuomalaiset jämerästi suomen asialla: Burka myös miehille !

Perussuomalaiset pukeutuu Burkaan ja malleja suunnittee ja suomen ja valtion pukutehdas. Musta voi olla myös fasistin
    Euroopan unioni
    5
    47
  11. Onko Euro Devalvoitu

Onko Euro devalvoitu perhana ? Asun ulkomailla.
    Euroopan unioni
    16
    47
  12. KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA !

NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA ! Yksikään eläkeläinen ja yksikään eläkkeelle 10 vuoden kuluessa siirtyvä ja yksik
    Euroopan unioni
    19
    46
  13. Liittovaltio tarkoittaa yhteisvastuuta !

Liittovaltio tarkoittaa, että Euroopan unionissa sinä voit silloin maksaa verosi minne haluat. Autot voit rekisteröidä
    Euroopan unioni
    1
    46
  14. Jänniä asioita lista:

Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajille tuli avustajat ? Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajilla
    Euroopan unioni
    0
    46
  15. Muistan, kun yksikin poliittinen jätkä sano, että Internet

Loppuu ja se lopetetaan kohta kokonaan ... Olisko ollut joku juntti kansanedustaja ! No täytyy sano, että miten kävi hei
    Euroopan unioni
    8
    46
  16. MIKÄ OLISI PERSUKOMMARIN TALOUSOHJELMA ?

EKP: EKP piti ohjauskorkonsa odotetusti nollassa – uusi pitkäaikaisen rahoituksen ohjelma ! Persukommari: Suomi Irti E
    Euroopan unioni
    4
    46
  17. Tiedättkö, että minä arvostan maahanmuuttajia todella paljon.

Tiedättekö, että maahanmuuttaja joutuu opiskelemaan kielen ja kasvattamaan lapset ja kohtaamaan syrjintää ja silti hän
    Euroopan unioni
    0
    46
  18. Suomen kommunistit ei kerro tehohoidossa olevin määrää WAU !

Ei taida olla ihan EU lainsäädännöllinen asia Coronan hoidossa WAU !! Eli käytännössä He päättävät, ketkä saa elää ja ke
    Euroopan unioni
    0
    46
  19. Minä päättäisin suomen kohtalosta... Näin !

Tietenkin vetäisin ensimmäisenä ammattiliikkeet matalaksi ja laskisin palkkoja ihan kunnolla ja siinä olisi se devalvaa
    Euroopan unioni
    2
    46
  20. Persu talousalan ammattilaisena ?? Paras nauru ohjelma !

Persu talousalan ammattilaisena Makkara tehtaan vastaavana johtajana, markkina-alueena koko maailma ..... Persu kertoo
    Euroopan unioni
    4
    46