Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajille tuli avustajat ?
Olettako koskaan ajatelleet miksi kansanedustajilla on ryhmäkuri ?
Olettako koskaan miettineet missä päätökset tehdään eduskunnassa. Tätä asiaa
on ihmetelleet monet kansanedustajat, samoin kuin Hjallis ym ym.
Ensimmäinen asia ja varsinkin EU asioissa ja kaupassa ja politiikassa ja Finanssi
maailmassa on missä on suomalainen tietämys ja kertokaa rehellisesti ne poliitikot
kenestä olisi oikeasti yksin johtamaan maan taloutta vastaavasti, kuin Nokia johtaja
kuin Suri ?
Onko kenellekään tullut mieleen, että kansanedustajista aika monet on yksinkertaisia ?
Eikö avustajat ole juuri tätä varten heille palkittuja, että he eivät saattaisi koko
kansanedustuslaitosta häpeään puheillaan, varsinkin nyt vapaan median tultua yhä
enemmän esille. Media oli aikaisemmin hyvin valtion ohjauksessa eri tuki- ja lupamuotojen
kanssa. Internet ja Iltapäivälehdet ja euroopan unioniin liittyminen olisi vuotanut aivan
kauheita asioita julkisuuteen suomalaisesta kansanedustajasta.
Tämän vuoksi on eduskunnassa myös päädytty ryhmäkuriin ja poliittisten liikeiden
mukaanottamiseen kansanedustustyöhön. Suomi ei ole aikaisemmin joutunut valtiotasolla
neuvottelemaan ulkomaankaupasta, koska suomi oli Neuvostoliiton etupiiriä ja oli YYA aika.
Varsinkin Persu-kommunisitien ongelma on ollut Globalisaatio ja se tarkoittaa juuri kieliä
ja osaamista kaupan ja pankkitoimintojen alalla. Hassua eikö ?
Missä sitten päätökset tehdään eduskunnassa ? Eduskunnassa päätökset tehdään pitkälti
puolueiden sisällä, johon on valittu asioita osaavimmat poliitikot ja monet heistä ei
edes keskustele toistensa kanssa, vaikka ovat samassa puolueessa, koska toiset eivät edes
tajua mistä he keskustelevat ja näin osa poliitikoista onkin saanut ihmetellä eduskunnassa,
että missä niitä päätöksiä tehdään.
Hjallis toi saman asian esille ja taisi olla muunmuassa joku curling-pelaaja myös joka ihmetteli.
Kun ajatellaan tätä kokonaisuutta ja mitä olemme saaneet lukea EU-vastaisuudesta ja siitä
tiedosta ja taidosta mitä he ovat kerskuneet, kuin 5 vuotiaat lapset konsanaan. Oliko joku
Painonnostaja vai nyrkkeilijä joka kysyi sotaveteraaneista eduskunnassa ja kysyi kirkon
roolista myös... ja se taisi olla hänen ainut asia mitä kyseli ja hän oli kansanedustaja ja saman
kysymyksen hän olisi voinut laittaa sähköpostilla.
Nyt ne kysyy, että mitä minä tuon esille tällä kirjoituksella ... Koska ne on ääliöitä jo siinä
suhteessa myös. Tämä tarkoittaa, että millä tasolla ja miten pystytään arvioimaan ja
kartoittamaan koko suomen hallintojärjestelmää ja talousjärjestelmää ja tämäkö on
täydellinen hallintomalli ja persu-kommunistit hallitukseen ja valtaan ?
Kannattaa miettiä, että onko heidän puheensa ihan viisaita jos he haluavat erota EU:sta
ja sanovat, että se on EU:n vika... Kun elintaso laskee vai olisiko vika muualla ?
Jänniä asioita lista:
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029