Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Kerro+mikä+on+se+sinun+väärä+mielipiteesi+?+Sekö+on+se+väärä+mielipide,+kun+sinä+junkutat+ja+jurnut,+kuin+mielisairas+sitä+sunkansaasi+ja+rotuasi+ja+vaadit+ihmisiä+alistumaan+jonkun+valtion+orjaksi+ja+Poistamaaneuron+ja+vakaan+valutan,+mihin+ihmiset+ja+maailma+luottaa...++Ai+uskonto+vai+mikä..Olisit+edes+uskovainen+sen+mielipiteesi+kanssa...+Kun+et+voi,+koska+Raamattu+käskeerakastamaan+jumalaa+ensimmäisenä+ja+rakastamaan+muita,+kuin+itseäsi+ja+sekö+sekö+jurnuttaa,+kun+et+voi+olla+edes+kristitty+sen+valtiosi+ja+kommunismisi+kanssa+vai?Onko+se+lippu+vai+junalippu+tai+pääkallolippu+vai+tajuatko,+että+ne+ei+ole+yhtään+mitään.+Luuletko+sinä,+että+me+muut+halutaan+olemalla+olla+jotakin+ja+sitten+tapellaan+ja+vihataan+ja+panetellaan+toisia+vai+?+Mitä+muuta+sinä+jurnuta+kerro+kerro+tuliko+siinäkaikki+...+Mitä+vielä+kerro+...+tuoko+on+se+väärä+mielipide+vai+?Ei+taida+löytyä+lisättävää+enään+vai+....+Kerro,+kyllä+minä+yksinkertaistan+sen+mitä+sinäväännät+kuin+paskaa.
  2. Minä+katsoin+tuon+videon,+mutta+viisaana+ihmisenä+taas+ymmärsin,+että+kaikista+maista+voidaan+tehdä+vastaava+video.++Mutta+mielenkiintoni+oli,+että+mistä+syystä+Britti+kertoi+tuollaista,+vaikka+ei+ole+Neuvostoliittoa+kokenut?Mutta+se+lähtökohta+mitä+sinä+et+ymmärrä+taikka+poliittisesti+et+halua+edes+ymmärtää+on,+että+ihmisen+lähtökohdasta+jokainen+ihminen+pyrkii+parantamaanomaa+elämäänsä.+Se,+että+jokainen+ihminen+haluaa+itselleen+enemmän+vapauksion+luonnollisesti+se+ihmiskeskeinen+lähtökohta+ja+syy+miksi+ihmiset+kannattaa+Euroopan+unionia.+Minä+katson+myös+ihan+mielenkiinnolla+Persujen+videoita,+kun+tiedän+siitäkinjotakin,+olen+myös+harrastanut+valokuvausta+ja+monesti+ärsyttää,+kun+näkee+mitä+on+kuvattu+ja+miten+käsitelty.++Terve+ihminen+kuitenkin+ajattelee+omaa+vapautta+eikä+voi+missään+olosuhteessa+ajatella+valtion+vapautta+jos+itsellä+onmahdollisuus+elää+täysillä+tasapainoinen+elämä.+Tuntemattomassa+sotilaassakinRokka+menetti+kotinsa+ja+omaisuutensa+ja+taisteli+sen+vuoksi.+Toki+minä+tiedän,+että+suomeen+on+tulossa+kovat+ja+ankeat+ajat.+Mutta+minä+olensuojannut+itseni+siltä+mitä+siellä+tulee+olemaan.+Samaa+Tein+1990+luvun+lamassa.Otin+siitä+lamasta+irti+kaiken+mitä+sain.++Minulla+on+nyt+vaihtoehtoja+paljon,+kun+tulee+talouskriisi+ja+minulla+on+etuna+Euro,+josta+haluan+pitää+kiinni+henkeen+ja+vereen.+Maailmassa+aina+lamassa+omaisuus+vaihtaa+omistajaa+tiesit+kai?Toki+lamasta+voi+myös+hyötyä.+Se+valtio+ja+kansa+ajattelu+tökkää+siinä+vaiheessa,+kun+se+valtio+tarvii+yksilöitä,+joita+se+aivopesee.++Minä+tuskin+jo+luonteeni+vuoksija+kristinuskon+vuoksi+en+voi+asettaa+valtio+minun+perheeni+tai+lasteni++tai+uskontoni+edelle+en+missään+vaiheessa+ja+tuskin+kukaan+muukaan+tervejärkinen.+Toki+kommunismi+on+maailman+suurin+uhka+vapaalle+ihmisille,+sillä+siinä+valtio+ottaa+yksityisten+ihmisten+omaisuuden+ja+lukitsee+ihmiset+orjiksi.++Euroopan+unioni+ei+ole+saattamassa+sinun+yksityistä+omaisuutta+valtion+omaisuudeksi.+Jos+suomi+olisi+totaaliitaarinen+kommunismi+ja+se+hyökkäisi+ruotsiin+ja+varastaavaltion+nimissä+kansalle,+vaikka+Svenssonin+uuden+volvon...+Niin+kuka+sitä+volvoaajelisi+sitten+vaikka+vuoden+päästä...+Olisiko+poliittisen+jätkän+tai+lutka+poika+?+Olisiko+se+hyvin+todennäköistä+??+Jos+et+muista....+Intuutiolla+suomalaiseksi+mitä+se+tarkoitti+?+Kyllä+persu-puolueessa+tai+natsi-puolueessa+siitä+on+keskusteltu+sanoi+Göppels.
  3. Kerro+nyt+persu+oletko+sinä+suomalainen+ja+minkälaisia+ne+kaikki+suomalaiset+on+...+Onko+luonteessa+ja+tavoissa+jotakin+yhteistä+?+Miten+tyhmyysaste+ja+osaaminen+ja+koulutodististus....+Uskonto+?+Mitä+Jeesus+sanoi+samarialaiselle+kaivolla+...+Tiedätkö+edes+mitä+?Vastaa+jos+olet+Kristitty...
  4. Minä+olen+tässä+vähän+väliä+Thaimaassa+ja++naapurimaissa+ja+voin+mennä+saarille....+Ei+oikeastaan+tarvi,+kuin+yhteen+maahan+pysyvän+viisumin.Omaisuutta+ja+rojua+minä+en+kerää+ja+yritän+välttää+sitä+niin,+hyvin,+kuin+voin.++Petivaatteet+ja+lakanat+joutuu+hankkimaan+monesti,+sekä+jotain+ruokailuvälineitä.++Minä+haluan+katsoa+paikan+päältä,+että+miltä+se+elämä+näyttää.+Se+on+niin+tärkeä+asia,+kuin+punnita+asioita+oikeasti+Euroopan+unionista,+että+sinun+pitää+tietää,+eikä+luulla.++Rajaseudut+on+monesti+hyviä+paikkoja+asua,+kun+saa+molemmin+puolin+rajaa+molemmat+etuudet.++Paikka+on+tärkeä.Meri+on+kiva+ulkoilun+puolesta+ja+rantakadut+on+kivoja...+Tykkään+kovasti+ollaMeren+rannalla.+Terassit+on+kivoja,+ottaa+olutta+ja+katsella+aurinkon+nousua+tailaskua,+sillä+molemmista+voi+kyllä+nauttia.+Minä+en+ainakaan+voi+tehdä+päätöstä+niin,+että+minä+en+olisi+nähnyt+asiota,+sillä+se+on+jonkun+toisen+juttu+ja+se+ei+ole+sama+minun+kohdalla.++Mistä+esim.Persu+tietää,+että+se+vihaa+Euroopan+unionia+ja+Euroopan+unionin+tuomiamahdollisuuksia+ja+oikeuksia+jos++hän+ei+tiedä+esim.+mitä+ne+hänelle+tarkoittaa?Ihmisten+vapaus+on+kaikkein+tärkein+asia+maailmassa+mitä+Teillä+voi+olla+!Se+ei+ole+alistumista+minkään+valtion+orjaksi+ja+antaa+valtiolle+elämä+ei+!Täytyy+punnita+niitä+asioita,+mitä+joku+asia+tuo+mukanaan+esim.+Minulle.Minulle+Euroopan+unioni+antaa+rahan+ja+sen+ostovoiman,+markalla+minä+envoisi+olla+vapaa.+Euroopan+unioni+auttaa+minut+pois+kansallisista+vihoista+jaroduista+ja+ennakkoluuloista+mitä+ihmisillä+on.++On+helppo+sanoa,+että+me+olemme+koko+maailma+me+Euroopan+unioni+ja+USA.+Sinäkö+alkaisit+puolustaa+joitakin+suomalaisia+ja+Persuja+esim...+Ei+sitä+voi+puolustaa,+kun+siellä+on+kaikki+idiootteja+ja+sekopoltseja,+jotka+ei+ole+täydellisiä.Maailmassa+sinä+tarvit+vain+rahan+ja+sinä+et+tarvi+oikeastaan+mitään+muuta.+Oikeuden+olla+ja+asua+tarvit+myös+eli+Euroopan+unionin+passin.+Kaikki+muupyörii+rahasta,+kuten+terveydenhuolto+ja+sairasvakuutukset+ja+työvakuutukset.+Kulttuuriko+nyky+maailmassa+WAU....+Sitä+esitetään+vain+rahasta+tai+joku+yksittäinen+hullu+kuvittelee+olevansa+aikansa+jotakin.++Kaikilla+on+netti+ja+kaikilla+on+kännykät+uskoo+ken+tahtoo.+Poliittinen+valta+yrittää+estää+ihmisiä.Kristinusko+ja+muut+uskonnot.++Uskonnot+on+aina+henkilökohtaisia+asioita.Ei+ole+mitään+ryhmäuskontoa+olemassa+ja+jokainen+voi+punnita+ja+tehdä+oman+tahtonsa+mukaan,+niitä+uskon+asioita+mitä+hän+ajattelee+oikeaksi.+Jumala+sanoo,+että+hän+on+asettanut+kaikille+ihmisille+samat+lait+heidän+sydämmiinsä+ja+ilman+jumalan+pyhää+henkeä+ei+ole+elämää.++Se+pitää+täysinpaikkansa.+Ensimmäinen+neuvo+on,+että+heität+menemään+sen+olemisella+olemisen+jotakin,+esim.+Suomalainen,+koska+sinun+ei+tarvi+olla+mitää+ja+samalla+sinä+vapaudut+kaikista+sen+synneistä+ja+sinulle+tulee+kevyt+ja+hyvänmielinen+olo.Raamatussa+kehoitetaan+myös+näin+tekemään.+On+niin+helppo+mennä+kaikkialle,+kun+sinä+et+ole+puolustamassa+mitään+tai+et+ole+olemalla+mitään...+On+helppo+olla+vain+Eurooppalainen+ihminen+ja+edustat+koko+maailmaa.