Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Minulle Suomi oli ainakin Helvetti !

Mitä minulla on kokemuksia Teidän Valtiostanne, niin ei sieltä kyllä ole mitään hyviä muistoja. Tiedätte, että puhun s
    Euroopan unioni
    10
    36
  2. Nyt kun Euro vahvistuu... Kohta lentää KELA rahaa !

On kuulkaa Euroopan unionin lippu korkealla! Ainakin 10 000 metrissä . Kohta Lentää Kela rahaa taas Pattayalle, kun Euro
    Euroopan unioni
    0
    36
  3. Yli puolue rajojen on kaikki puoleet haukkuneet persut lahoksi yläpäästä !

Ei voi kun todeta, että koko suomen kansa on puhunut ja todennut saman, mitä minä tervejärkisenä olen havainnut jo kauan
    Euroopan unioni
    3
    36
  4. Nyt kannattaa yrittää sitä eläkettä ja varhaiseläkettä ym.

Tämä on nyt ihan viisas neuvo Persuille ja ottakaa tosissanne. Kyllä se eläke tulee.. kun ryhdyt puhumaan valtiosta ja k
    Euroopan unioni
    3
    36
  5. Kommunisti suomi on varastanut sadalta tuhansilta lapsilta lapsuuden !

Katsoin Youtxxxx dokumentin missä puolalaiset aikuiset etsivät vanhempiaan. Tietävät suurin piirtein, mutta eivät tunne
    Euroopan unioni
    1
    36
  6. Persut on Kommunisteja nyt myöntää HS.

Lainaus HS: Mustajärvi sanoo halunneensa kertoa, ettei ”isänmaallisuus ole vain sinivalkoista”, ja että isänmaallisia v
    Euroopan unioni
    9
    36
  7. Euroopan unioni antaa ihmisille toivoa ja uskoa ja yhteenkuuluvuutta.

Ajatelkaa tänäkin aamuna, kun heräätte ja osa lähtee raapimaan jäästä autoa ja muita vain vitu*** ja paleltaa. Kuinka K
    Euroopan unioni
    23
    36
  8. Miksi Nationalisti pelle ei tajua !

MITÄ Turkin hyökkäys Syyriaan tarkoittaa... Tarkoittaa Euroopan unionin tiivistymistä välimeren alueelta alkaen! Trump,
    Euroopan unioni
    7
    36
  9. Minä olen ainakin hiton tyytyväinen Euroopan unionista.

En minulla ainakaan ole mitään Euroopan unionia vastaan, Minulle Euroopan unioni on tuonut vapauden ja mahdollisuudet,
    Euroopan unioni
    39
    35
  10. Miksi EU-vihaajat ei etsi oikeaa kadotuksen poikaa ?

Tuli mieleen noista Pedon luvuista ja EU:sta olevat kirjoitukset ja ne ei mitenkään toimi, vaan miten olisi tämmöinen sy
    Euroopan unioni
    5
    35
  11. Merkel sanoi oikeastaan, että olemme sodassa !

Venäjältä tulee joka päivä media-hyökkäyksiä meitä kohtaan. Ne rahoittavat avoimesti populisteja ja meidän eurooppalais
    Euroopan unioni
    3
    35
  12. Business Finlandiahymni(valtio) Jakoi rahaa .... Persu uhkailee saajia !

Valtio tai Bussness pakolainen jakaa rahaa ja Persu uhkaa rahan saajia ... Jätkillä ei kantti riitä mennä uhkailemaan r
    Euroopan unioni
    2
    35
  13. Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !

Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää
    Euroopan unioni
    4
    35
  14. Sähkövero ja persu ja liikenne.

Eikö sähköverosta voi päästä sillä jos omistaa sähkölaitoksen ja sähköä ei myydä vain tuotetaan omaan käyttöön? Luin, e
    Perussuomalaiset
    3
    35
  15. Valtiot valehtelee Teille Corona viiruksesta !

Corona virus tulee tarttumaan yli 60% väestöstä. Rajojen sulkeminen ei ole vaihtoehto, sillä virus on saatava pysähtym
    Euroopan unioni
    1
    35
  16. Maahanmuuttajat voittavat nyt ... Corona kriisissä !

Vuokranmaksu vaikeutuu halpatyöläisellä ja se joka elää Kela tuilla ei menetä mitään poijat... Se on monelle tyhmälle on
    Euroopan unioni
    0
    35
  17. EU-viha ja sen järjettömyys TUTKIMUS !

Ei tässä EU vihassa ole kysymys todellisuudessa siitä... Meinaatkko, että tämä porukka mikä täällä määkii EU vihaa, nii
    Euroopan unioni
    5
    34
  18. Persu, Kumpi oli ensin muna vai Kana?

Persu on mietinyt asiaa ja ei sitten ole tiennyt vastausta vai ? Minä Kerron, että ensin oli Kana sekä Kukko! Jos et taj
    Perussuomalaiset
    23
    34
  19. suomalaisia kouluja tarvitaan Espanjaan lisää ja lisää !

Lainaus kauppalehdestä: Nyt tammikuussa on taas vuotuinen hakuaika Espanjan Aurinkorannikon suomalaiseen kouluun. Haku
    Euroopan unioni
    0
    34
  20. Kerro persu mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys ?

Kerro, kun olet vauhdissa, niin kerro mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys... Kuka sinun puolesta sitten päättää asioist
    Euroopan unioni
    5
    34