Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Minulle Suomi oli ainakin Helvetti !
Mitä minulla on kokemuksia Teidän Valtiostanne, niin ei sieltä kyllä ole mitään hyviä muistoja. Tiedätte, että puhun s1036Nyt kun Euro vahvistuu... Kohta lentää KELA rahaa !
On kuulkaa Euroopan unionin lippu korkealla! Ainakin 10 000 metrissä . Kohta Lentää Kela rahaa taas Pattayalle, kun Euro036Yli puolue rajojen on kaikki puoleet haukkuneet persut lahoksi yläpäästä !
Ei voi kun todeta, että koko suomen kansa on puhunut ja todennut saman, mitä minä tervejärkisenä olen havainnut jo kauan336Nyt kannattaa yrittää sitä eläkettä ja varhaiseläkettä ym.
Tämä on nyt ihan viisas neuvo Persuille ja ottakaa tosissanne. Kyllä se eläke tulee.. kun ryhdyt puhumaan valtiosta ja k336Kommunisti suomi on varastanut sadalta tuhansilta lapsilta lapsuuden !
Katsoin Youtxxxx dokumentin missä puolalaiset aikuiset etsivät vanhempiaan. Tietävät suurin piirtein, mutta eivät tunne136Persut on Kommunisteja nyt myöntää HS.
Lainaus HS: Mustajärvi sanoo halunneensa kertoa, ettei ”isänmaallisuus ole vain sinivalkoista”, ja että isänmaallisia v936Euroopan unioni antaa ihmisille toivoa ja uskoa ja yhteenkuuluvuutta.
Ajatelkaa tänäkin aamuna, kun heräätte ja osa lähtee raapimaan jäästä autoa ja muita vain vitu*** ja paleltaa. Kuinka K2336Miksi Nationalisti pelle ei tajua !
MITÄ Turkin hyökkäys Syyriaan tarkoittaa... Tarkoittaa Euroopan unionin tiivistymistä välimeren alueelta alkaen! Trump,736Minä olen ainakin hiton tyytyväinen Euroopan unionista.
En minulla ainakaan ole mitään Euroopan unionia vastaan, Minulle Euroopan unioni on tuonut vapauden ja mahdollisuudet,3935Miksi EU-vihaajat ei etsi oikeaa kadotuksen poikaa ?
Tuli mieleen noista Pedon luvuista ja EU:sta olevat kirjoitukset ja ne ei mitenkään toimi, vaan miten olisi tämmöinen sy535Merkel sanoi oikeastaan, että olemme sodassa !
Venäjältä tulee joka päivä media-hyökkäyksiä meitä kohtaan. Ne rahoittavat avoimesti populisteja ja meidän eurooppalais335Business Finlandiahymni(valtio) Jakoi rahaa .... Persu uhkailee saajia !
Valtio tai Bussness pakolainen jakaa rahaa ja Persu uhkaa rahan saajia ... Jätkillä ei kantti riitä mennä uhkailemaan r235Perussuomalaiset ja populistit kusettxxx Teitä !
Kauppaliitot on isoja asioita ja ne perustetaan Kaupan perusteella eli mitä kauppatavaraa kaupataan ja voidaanko löytää435Sähkövero ja persu ja liikenne.
Eikö sähköverosta voi päästä sillä jos omistaa sähkölaitoksen ja sähköä ei myydä vain tuotetaan omaan käyttöön? Luin, e335Valtiot valehtelee Teille Corona viiruksesta !
Corona virus tulee tarttumaan yli 60% väestöstä. Rajojen sulkeminen ei ole vaihtoehto, sillä virus on saatava pysähtym135Maahanmuuttajat voittavat nyt ... Corona kriisissä !
Vuokranmaksu vaikeutuu halpatyöläisellä ja se joka elää Kela tuilla ei menetä mitään poijat... Se on monelle tyhmälle on035EU-viha ja sen järjettömyys TUTKIMUS !
Ei tässä EU vihassa ole kysymys todellisuudessa siitä... Meinaatkko, että tämä porukka mikä täällä määkii EU vihaa, nii534Persu, Kumpi oli ensin muna vai Kana?
Persu on mietinyt asiaa ja ei sitten ole tiennyt vastausta vai ? Minä Kerron, että ensin oli Kana sekä Kukko! Jos et taj2334suomalaisia kouluja tarvitaan Espanjaan lisää ja lisää !
Lainaus kauppalehdestä: Nyt tammikuussa on taas vuotuinen hakuaika Espanjan Aurinkorannikon suomalaiseen kouluun. Haku034Kerro persu mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys ?
Kerro, kun olet vauhdissa, niin kerro mitä sinulle tarkoittaa itsenäisyys... Kuka sinun puolesta sitten päättää asioist534