Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Onko sinulla valinnanmahdollisuus ?

Tämä on yksi ensimmäisistä ihmisen perusoikeuksista, että onko sinulla valinnanmahdollisuus ? Minä olen valinnut niin
    Euroopan unioni
    3
    31
  2. PERSUJEN PUHEITA KATSOKAA.... OHO OHO OHO AI OI UUU

Kurssiin 1,00 .Uskon että näin minulle jää vielä rahaa leipään myös tulevina vuosina.Muutahan ihminen ei tarvitse. Kell
    Euroopan unioni
    5
    31
  3. Perussuomalaisille pitää antaa oikeus perustaa resrvaatti.

Perussuomalaiset on tuoneet selkeästi esille, että he tahtovat elää ja asua jossakin muunlaisessa yhteiskunnassa, kuin m
    Euroopan unioni
    8
    30
  4. EU:n kannattajat on cosmopoliittisia ihmisiä.

Oletko sinä Cosmopoliittinen ihminen tai onko sinun luonne cosmopoliittinen? Ehkä se on silloin todella vaikea ymmärtää
    Euroopan unioni
    1
    30
  5. Kuinka moni haluaa nauttia Euroopan unionista eläkkeellä ?

Kuinka moni tahtoo asua halvemmalla ja maksaa vähemmän veroja? Kolme vuotta nyt riittää, että ei tarvi maksaa ainakaan
    Euroopan unioni
    4
    30
  6. Persu ei tajua kehitystä ... On jälkeen jäänyt !

Persun maailmankuvaan ei mahdu .. Painepesuri ja lehtipuhallin ! Ne on vieneet työt katujen lakaisijalta ... Ei Euroopan
    Euroopan unioni
    2
    30
  7. Hallitukselle keino tehostaa työvoimaa !

Hallitus pystyy kehittämään alhaisen palkkatason työvoimaa kurssittamalla. Kurssittaminen voi tapahtua tietyin ehdoin.
    Hallitus
    0
    30
  8. Ilamastosopimuksella voidaan estää tuontia EU:hun !

Kerron tämän palstan järkevämmälle väelle... Persut ja väyryset... Painukoot Hevon***** ! EU kykenee nyt hallitsemaan ma
    Euroopan unioni
    2
    30
  9. Helsingin eläkeläiset ei jää suomeen !

Kyllä, tämäkin tilasto on minulla ollut koko ajan tiedossa ja vain Juntti juntti kuvittelee, että suomi on paras maa, k
    Euroopan unioni
    1
    30
  10. Persua ei tule haudattaman kirkkomaahan !

No mennään asiaan, luin Raamatun ilmestyksestä, että ne ihmiset jotka ottavat siis vapaaehtoisesti ottavat pedon merkin
    Euroopan unioni
    7
    30
  11. Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?

Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k
    Euroopan unioni
    13
    30
  12. Persu, Halla-aho, markka

Halla-Aho tarkoitti kait tiivistää EU:ta, kun puheessaan sanoi, että Tehtaita ei saa siirtää ulos suomesta ja suomessa k
    Perussuomalaiset
    2
    30
  13. Todiste: Venäjä ja USA Euroopan vihollisia !

Iltalehden uutinen: Miljoona ihmistä pakenee nyt Syyriasta kohti Eurooppaa - Venäjä ja Syyria pommittavat siviileitä ja
    Euroopan unioni
    1
    30
  14. Ei poijat.. Ilman Euroopan unionia suomi on kuin ilman Marshall apua.

Poijat jos koko maailma on kiinni 2 tai 3 kuukautta, niin se tarkoitaa valtavaa valtavaa valtavaa velkakierrettä. Jos e
    Euroopan unioni
    0
    30
  15. Perussuomalaiset ei ikinä ilman sotaa hallitukseen.

Ette varmasti tule menemään ilman verta ja taistelua hallitukseen. Luuletteko, että EU ja Euro eroa sulatetaan kovinkaa
    Perussuomalaiset
    2
    29
  16. Brexit laskee makkaranhintaa suomessa !

Brexit tulee laskemaan makkaranhintaa ja juusto- ja maitotuotteita . Syy on yksinkertainen, koska tuotantomäärät nousee
    Euroopan unioni
    0
    29
  17. Eikö Perussuomalaiset tiedä vuokrakatosta mitään ?

Esko Aho kaatoi vuokrakaton suomesta. Otettiin kantaa asumismenojen pienentämiseen PK-seudulla. Mutta ei mainittu, kuin
    Perussuomalaiset
    9
    29
  18. Olisi siinä nauramista... Persut pääministeripuolue... Maahanmuutto

Maahanmuutto maahanmuutto maahanmuutto... Lopeta jo Vitun persu. Olisi aika puhua taloudesta ja rahasta... Maahanmuutto
    Euroopan unioni
    1
    29
  19. Poliittiselle eliitille varataan letkut tehohoitoon !

Kuinka monta sairaspaikkaa on kansalle ja kuinka monta paikkaa on varttu poliittisille eliitille suomessa... Kuinka Eur
    Euroopan unioni
    3
    29
  20. Luulen, että maailmalla myydään ja väärennetään jo Corona rajoituksia.

minulle tuli ainakin heti mieleen, että printtaan, jonkin lupalapun, kenen on välttämätöntä ylittää esim. uudenmaanraja
    Euroopan unioni
    1
    29