Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Onko sinulla valinnanmahdollisuus ?
Tämä on yksi ensimmäisistä ihmisen perusoikeuksista, että onko sinulla valinnanmahdollisuus ? Minä olen valinnut niin331PERSUJEN PUHEITA KATSOKAA.... OHO OHO OHO AI OI UUU
Kurssiin 1,00 .Uskon että näin minulle jää vielä rahaa leipään myös tulevina vuosina.Muutahan ihminen ei tarvitse. Kell531Perussuomalaisille pitää antaa oikeus perustaa resrvaatti.
Perussuomalaiset on tuoneet selkeästi esille, että he tahtovat elää ja asua jossakin muunlaisessa yhteiskunnassa, kuin m830EU:n kannattajat on cosmopoliittisia ihmisiä.
Oletko sinä Cosmopoliittinen ihminen tai onko sinun luonne cosmopoliittinen? Ehkä se on silloin todella vaikea ymmärtää130Kuinka moni haluaa nauttia Euroopan unionista eläkkeellä ?
Kuinka moni tahtoo asua halvemmalla ja maksaa vähemmän veroja? Kolme vuotta nyt riittää, että ei tarvi maksaa ainakaan430Persu ei tajua kehitystä ... On jälkeen jäänyt !
Persun maailmankuvaan ei mahdu .. Painepesuri ja lehtipuhallin ! Ne on vieneet työt katujen lakaisijalta ... Ei Euroopan230Hallitukselle keino tehostaa työvoimaa !
Hallitus pystyy kehittämään alhaisen palkkatason työvoimaa kurssittamalla. Kurssittaminen voi tapahtua tietyin ehdoin.030Ilamastosopimuksella voidaan estää tuontia EU:hun !
Kerron tämän palstan järkevämmälle väelle... Persut ja väyryset... Painukoot Hevon***** ! EU kykenee nyt hallitsemaan ma230Helsingin eläkeläiset ei jää suomeen !
Kyllä, tämäkin tilasto on minulla ollut koko ajan tiedossa ja vain Juntti juntti kuvittelee, että suomi on paras maa, k130Persua ei tule haudattaman kirkkomaahan !
No mennään asiaan, luin Raamatun ilmestyksestä, että ne ihmiset jotka ottavat siis vapaaehtoisesti ottavat pedon merkin730Mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta?
Kertokaa minulle, että mitä hyötyä minulle on isänmaallisuudesta tai pitäisikö minun olla nationalisti? Istuin äsken k1330Persu, Halla-aho, markka
Halla-Aho tarkoitti kait tiivistää EU:ta, kun puheessaan sanoi, että Tehtaita ei saa siirtää ulos suomesta ja suomessa k230Todiste: Venäjä ja USA Euroopan vihollisia !
Iltalehden uutinen: Miljoona ihmistä pakenee nyt Syyriasta kohti Eurooppaa - Venäjä ja Syyria pommittavat siviileitä ja130Ei poijat.. Ilman Euroopan unionia suomi on kuin ilman Marshall apua.
Poijat jos koko maailma on kiinni 2 tai 3 kuukautta, niin se tarkoitaa valtavaa valtavaa valtavaa velkakierrettä. Jos e030Perussuomalaiset ei ikinä ilman sotaa hallitukseen.
Ette varmasti tule menemään ilman verta ja taistelua hallitukseen. Luuletteko, että EU ja Euro eroa sulatetaan kovinkaa229Brexit laskee makkaranhintaa suomessa !
Brexit tulee laskemaan makkaranhintaa ja juusto- ja maitotuotteita . Syy on yksinkertainen, koska tuotantomäärät nousee029Eikö Perussuomalaiset tiedä vuokrakatosta mitään ?
Esko Aho kaatoi vuokrakaton suomesta. Otettiin kantaa asumismenojen pienentämiseen PK-seudulla. Mutta ei mainittu, kuin929Olisi siinä nauramista... Persut pääministeripuolue... Maahanmuutto
Maahanmuutto maahanmuutto maahanmuutto... Lopeta jo Vitun persu. Olisi aika puhua taloudesta ja rahasta... Maahanmuutto129Poliittiselle eliitille varataan letkut tehohoitoon !
Kuinka monta sairaspaikkaa on kansalle ja kuinka monta paikkaa on varttu poliittisille eliitille suomessa... Kuinka Eur329Luulen, että maailmalla myydään ja väärennetään jo Corona rajoituksia.
minulle tuli ainakin heti mieleen, että printtaan, jonkin lupalapun, kenen on välttämätöntä ylittää esim. uudenmaanraja129