Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Minä+Tiedän,+että+maalaisjuntista+asiat+ja+kaupungit+joskus+tuntuu+isolta+ja+moni+eksyy+jopa+pienemmissä+kaupungeissa,+kuin+helsinki.+Toki+toki+EU+on+suuri+ja+siksi+siinä+mukana+ollaankin,+että+on+rahalla+arvo+ja+yrityjsille+riittää+asiakkaita+ja+se+takaa+suuren+suuren+voiman...+EU:ssa+on+ihmisiä+liki+600+miljoonaa+eli+satakertaa+vähän+yli+koko+suomen+väkiluvun.+Monessako+juntti-kaupungissa+on+edes+20+000+ihmistä,+voi+voi+sitä+sitten+ihmetellä...+Aika+korkeita+talojakin+ovat+rakentaneet.++EU+ei+ole+vienyt+keneltäkään+taloudellisesti+rahaa,+vaan+se+on+tuonut+rahaa+ja+vapautta+ihan+runsaasti.+Sanoohan+se+järkikin,+että+palkan+maksaa+yrityksetja+palkasta+maksetaan+vero+valtiolle+ja+siitä+sinä+saat+sosiaalituen++ja+kelatuen.+Mistä+sinä+sen+muuten+saisit?++Voin+kertoa+enemmän+talousaisoista+jos+mietityttää.+Minä+olen+kertonut+matkustelupalstoilla+monelle+ihmiselle,+että+älä+puhu+semmoisista+asioista,+mistä+sinä+et+tiedä+mitään...+Sillä+et+sinä+voi+verrata+lukujasuoraan+esim.+Pariisin+tai+Berliinin+tai+Bangkokin+tai+Hongkongin+kanssa,+koska+ne+on+aivan+erissä+mittakaavassa+ja+jopa+Pattaya+on+pari/kolme+kertaa+isompi,+kuinHelsinki+ja+monet+monet+lomakohteet+myös.++Tiesitkö,+että+Berliinin+kehätie+onliki+200+kilometriä+pitkä+tai+yli+muistaaksseni.++Vaikka+luku+sanoo,+että+siellä+asuu2+miljoonaa+ihmistä,+mutta+minä+sanon,+että+siinä+kaupungissa+on+2+miljoonaa+koiraa+jo+siinä+kaupungissa.++Tajuatko,+että+Kiinassa+on+1,5+miljardia++ihmistä+?+Venäjällä+on+vain+oliko+130+miljoonaa+ihmisitä.++Cambodian+Sihanoukville+rakennetaan+uudestaan+se+kaupunki+on+vastaava,+kuin+Helsinki,+vantaa+ja+Espoo+yhteensä...+Ne+rakentaa+sellaista+kaupunkia+kokonaan+uudestaan+noin+5+-+10+vuodessa.++Tajuatko+tajuatko++?
  2. Siinä+maksuosuuksissa+on+myös+sellainen+asia,+että+jos+sinne+maksetaanenemmän+rahaa,+niin+myös+muiden+maiden+maksuosuudet+nousee.Mutta+se+tarkoittaa+myös+käytännössä+sitä,+että+sillä+hoidetaan+suurempiaprojekteja.+Se+vaikuttaa+myös+siihen+suhteessa,+että+esim.+Suomesta,+voitulla+nettosaaja,+koska+suuremmat+rikkaat+maat+maksaa+siihen+suhteessaeniten+esim+Saksa,+Ranska,+Hollanti+ym+ym.+Tätä+ei+ehkä+persu+jayksinkertainen+tyhmä+tajua.+Se+ei+välttämättä+tarkoita,+että+suomen+nettomaksuosuus+kasvaisi.Toki+suuremmat+projektit+luovat+talouskasuva+koko+unioin+alueelle.Nettomaksu+osuuksilla+ei+ole+todellista+merkitystä+sille,+että+yritystenja+liiketoimien+kautta+tulee+se+suurin+hyöty+varsinkin+suomen+teollisuudelle.Suomessa+on+monia+suuria+teollisuuden+aloja,+jotaka+ovat+merkittävässäasemassa+euroopassa..+Juuri+oli+hissikaupat+julkisuudessa+esim.Älkööt+edes+toimittajat+puhuko+sellaista+asiaa,+että+nettomaksulla+olisimerkitystä+EU+jäsenyyden+kanssa.+Kyllä+se+on+satakertainen+se+tulo+mikätulee+liiketoimien+kautta+ja+metsäteollisuus+varsinkin.+Ei+sillä+ole+merkitystäjos+suomalainen+maksaa+105+euroa+EU:lle,+sillä+sen+palkan+maksaa+esim.Teollisuus,+jossa+palkat+on+yli+200+euroa+päivässä+esim....+Pitää+kait+tämäntoimittajien+tietää.+Jokainen+suomalainen+lauta+ja+paperi+on+etuoikeutettueuroopan+unionin+jälleenmyyjille.Nettomaksuilla+ei+ole+oikeastaan+mitään+tekemistä+suomen+kaltaisenteollisuusrakenteen/elinkeinorakenteen+kanssa.+Jotta+se+ääliön+päätajuaa+tämän+asian+ja+eikä+puhise+miksi.+Minulle+nämä+asiat+on+selkeitä,koska+olen+kaupallisen+alan+ihminen.+Ymmärrän,+että+maalais-juntti+eitätä+tajua+ja+monet+on+oikeasti+hyvin+jälkeenjääneitä.Toimittajille+myös+tietoa+asiasta+jos+vielä+ihmetyttää??Psykologisessa+mielessä:+Kyllä+Te+voitte+olla+mielessänne+vaikka+lehmiätai+suomalaisia,+aivan+sama.+Markka+tarkoittaa+devalvointi+eli+ostovoimanpienentämistä+jos+sekin+on+vielä+jollakin+epäselvää.+Jos+jollakin+se+on+senarvoista,+niin+jokainen+voi+lahjoittaa+vaikka+puolet+pois+tuloistaan+jasanoa+sen+jälkeen,+että+se+on+sen+arvoista...+Minulle+se+ei+ole+sen+arvoista.Pistetää+se+tuohon+vielä,+että+tiedote+on+kaikkien+luettavissa.
  3. Siinä+maksuosuuksissa+on+myös+sellainen+asia,+että+jos+sinne+maksetaan+enemmän+rahaa,+niin+myös+muiden+maiden+maksuosuudet+nousee.+Mutta+se+tarkoittaa+myös+käytännössä+sitä,+että+sillä+hoidetaan+suurempiaprojekteja.+Se+vaikuttaa+myös+siihen+suhteessa,+että+esim.+Suomesta,+voi+tulla+nettosaaja,+koska+suuremmat+rikkaat+maat+maksaa+siihen+suhteessaeniten+esim+Saksa,+Ranska,++Hollanti+ym+ym.++Tätä+ei+ehkä+persu+ja+yksinkertainen+tyhmä+tajua.+Se+ei+välttämättä+tarkoita,+että+suomen+netto+maksuosuus+kasvaisi.++Toki+suuremmat+projektit+luovat+talouskasuva+koko+unioin+alueelle.+Nettomaksu+osuuksilla+ei+ole+todellista+merkitystä+sille,+että+yritystenja+liiketoimien+kautta+tulee+se+suurin+hyöty+varsinkin+suomen+teollisuudelle.+Suomessa+on+monia+suuria+teollisuuden+aloja,+jotaka+ovat+merkittävässä+asemassa+euroopassa..+Juuri+oli+hissikaupat+julkisuudessa+esim.+Älkööt+edes+toimittajat+puhuko+sellaista+asiaa,+että+nettomaksulla+olisi+merkitystä+EU+jäsenyyden+kanssa.+Kyllä+se+on+satakertainen+se+tulo+mikä+tulee+liiketoimien+kautta+ja+metsäteollisuus+varsinkin.++Ei+sillä+ole+merkitystäjos+suomalainen+maksaa+105+euroa+EU:lle,+sillä+sen+palkan+maksaa+esim.Teollisuus,++jossa+palkat+on+yli+200+euroa+päivässä+esim....+Pitää+kait+tämäntoimittajien+tietää.+Jokainen+suomalainen+lauta+ja+paperi+on+etuoikeutettueuroopan+unionin+jälleenmyyjille.++Nettomaksuilla+ei+ole+oikeastaan+mitään+tekemistä+suomen+kaltaisen+teollisuusrakenteen/elinkeinorakenteen+kanssa.+Jotta+se+ääliön+pää+tajuaa+tämän+asian+ja+eikä+puhise+miksi.+Minulle+nämä+asiat+on+selkeitä,+koska+olen+kaupallisen+alan+ihminen.+Ymmärrän,+että+maalais-juntti++ei+tätä+tajua+ja+monet+on+oikeasti+hyvin+jälkeenjääneitä.+++Toimittajille+myös+tietoa+asiasta+jos+vielä+ihmetyttää??Psykologisessa+mielessä:++Kyllä+Te+voitte+olla+mielessänne+vaikka+lehmiä+tai+suomalaisia,+aivan+sama.++Markka+tarkoittaa+devalvointi+eli+ostovoimanpienentämistä+jos+sekin+on+vielä+jollakin+epäselvää.++Jos+jollakin+se+on+senarvoista,+niin+jokainen+voi+lahjoittaa+vaikka++puolet+pois+tuloistaan+ja+sanoa+sen+jälkeen,+että+se+on+sen+arvoista...+Minulle+se+ei+ole+sen+arvoista.
  4. Rupla+=+Yes+???