Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Tuossa Oli Todella hyvä sanonta tulevaisuudesta....

Hanxx Isotaxxx mukaan koronalamasta on vaikea nousta: ”Kun kasvun pitäisi alkaa, niin oikein kenelläkään ei ole rahaa,
    Euroopan unioni
    0
    65
  2. On se hieno homma tuo EU

On se hieno homma tuo EU, kun ihmiset saa nyt vapaasti olla missä haluaa. Euro on toki tärkeä, että pysyy tuo maksukyky
    Euroopan unioni
    4
    65
  3. Näin niitä naisia isketään ... Ei kommunisti ja ruman näköinen ei

Persu poika, paljonko peruspoika voi kilpailla Turkkilaisen miehen kanssa naisista ? https://www.youtube.com/watch?v=Lo0
    Maahanmuutto
    10
    65
  4. Persut käänsi Kelkan, Karjala takaisin !

Jippii... Persut haluaa Karjalan takaisin... Halla-aho ilmoittaa seuraavassa puheessa. https://www.youtube.com/watch?v=g
    Maahanmuutto
    2
    64
  5. Minä olen kaupallisen alan ihminen ja EU-Erossa ei ole järkeä.

Minä en tiedä Persu - kommunistien aatteista tuon taivaallista ja ei se minua edes kiinnosta. Minun puolesta saa mennä
    Euroopan unioni
    11
    64
  6. Onko todella Psyykkistä ongelmaa ? KOKO EU-VIHA ?

Iltalehti uutisoi paljon rikoksia taksiliikenteessä TÄH ? Sitten hirveä haukunta. Lukekaa uudestaan... Vain kolmella yl
    Euroopan unioni
    5
    63
  7. Britannia haistaa paskaa After Brexit !

Airbus sanoi suopistavansa tuotantoa ja arvaappa mistä lähtee !!! Autotehtaat lopettaa Briteissä . . . Corona painaa B
    Euroopan unioni
    2
    61
  8. Kiitos EU ... Kreikka tarjoaa eläkeläisille 7 % veron !

Miten onnistuu postilaatikko osoite ... Onko kenelläkään Eurooppa tietoa? Jos, vaikka asuu aasiassa ja maksaa verot kr
    Euroopan unioni
    2
    61
  9. Halla-ahon saa kertomaan ruuanhinnan näin.

Pitää aloittaa vertailu, että K-marketixxx myytävä Pakolaisen limppu 500 grammaa maksaa 2 euroa ja Latvian Megoxxx refu
    Euroopan unioni
    2
    60
  10. Euroopan unionin Liittovaltio tulossa !

Ote tulevan kokouksen asialistalta: Kohti Euroopan unionia Euroopan komissio on esittänyt Euroopan parlamentille kunnia
    Euroopan unioni
    7
    60
  11. Vietetäänkö suomessa toisen maailmansodan voitonpäivää ?

Palkitseeko suomen Presidentti jatkosodan voitonpäivänä armeijakuntaa perinteisesti, kuten muualla voittaja-valtioissa ?
    Euroopan unioni
    3
    60
  12. Tässä hyvä esimerkki !

Ei häntä mikään valtio ole murhannut! Ei rikollinen saa rangaistusta teostaan jos joku Prinssi tai kommunisti prinsessa
    Maahanmuutto
    0
    60
  13. Persu-kommunistit on lentämistä vastaan eikö ?

Miten minun mielipide on jotenkin aina EU myönteinen ja asiapohjalta myös ? Lainaus Talouselämä: "EU:n kilpailukomiss
    Euroopan unioni
    1
    59
  14. Tuollaista porukkaa on Persu - kommarit !

Laitan videon tuonne seuraavaan ja sanotaan näin, että ei ihan Kämpin kellariin voi pistää Persujen puoluekokousta kann
    Euroopan unioni
    6
    59
  15. Onko mielisairas persu palstalla vihaamassa EU:ta ?

Mileisairas persu vihaa kaikkia tajuamatta edes mitä päästään työntää. Värejä, lyhenteitä, eliittiä, parempia ihmisiä.
    Euroopan unioni
    4
    59
  16. OK. Minä kerron miksi Euroopan unioni minulle.

Persu älä sotke sitä valtiota tai sinun porukkaasi tähän, koska me kaikki ei olla samanlaisia eihän? En minäkään puhu,
    Euroopan unioni
    8
    59
  17. Perussuomalainen et ole Kristitty !

Kristitty ei voi kuulua porukkaan mikä vihaa veljeään. Kristitty ei voi myöskään mennä sotaan aatteella, mutta Kristit
    Euroopan unioni
    2
    59
  18. EU joutuu turvautumaan " Helikopterirahaan "

Markkinat ja talous tulee putoamaan rajusti Corona-viruksen vuoksi. Rahoituslaitoksille EU tulee pyytämään ymmärrystä.
    Euroopan unioni
    9
    59
  19. Euroopan unioni ei hajoa sillä tavalla mitä Te kuvittelette !

Euroopan unioni ei tule koskaan hajoamaan sillä tavalla mitä persu kuvittelee. Euroopan unionin maat muodostaa liiton jo
    Euroopan unioni
    17
    59
  20. Euroopan liittovaltio sai Budjetin !

Suomen tuet on jo pitkälti kohdennettu Maatalouteen sekä Lapin ja Karjalan tukemiseen. Niistä rahoista ei tule enään k
    Euroopan unioni
    6
    58