Persu poika, paljonko peruspoika voi kilpailla Turkkilaisen miehen kanssa naisista ?
https://www.youtube.com/watch?v=Lo0HA-Fabs4
Näin se käy, kun on ulkonäköä ja ei ole kommunisti....
Näin niitä naisia isketään ... Ei kommunisti ja ruman näköinen ei
10
65
Vastaukset
- Sääliksikäy
Minkä helvetin takia tuollaisesta tyhyjän naurajasta pitäisi kilpailla?
- Muslimssuck
Niin, naiset on helppo alistaa kulttuurillisesti, uskonnollisesti ja poliittisesti...siis ne omat naiset, ja samalla jahdata turistilutkia...jos sinulla on sairaan muslimin raaka mieli.
- ANTAAKOvaiPIEKSÄÄ
ei ainakaan ollu venäläinen nainen(siellä on muuten kauneimmat naiset).
Suomitantalle kelpaa,ja kehtaavat tuoda noita tänne.. suomeen elätettäviksi
olen persu ruma köyhä,mutta onnellinen. Minä ajattelinkin, että olet poikamies ja vähän sellainen mistä naiset ei kiinnostu.
Monelle suomi-persulle on käynyt niin, että turkkilaiset ja kreikkalaiset ja arabit
on käyneet maistelemassa kukkasta, kun se oli vielä tuoreempi. ... No ei niillä silloin
mitään jakoa olisikaan ollut... vaimon lapsissa virtaa kuuma veri ?- jokintolkku
Eipä ole mitään kehumista noissa alaikäisten joukkoraiskaajissa.
Tai no onhan niitäkin, jotka näitä puolustelee.
Ikävä kyllä. Kyllä, ne aina sinut voittaa.. Ja sinulle jää sitten se jämä ja listan viimeinen paikka.
- rthyer
Ainahan naiset on ollu heikkoina hömppään, ihan sieltä asti ku Eeva sen hömppäomenan poimi ja Aatamillehi tarjos
- Tosiasiassa
Suomipoika n.180-190cm turkkilainen löllykkä n. 160-165cm :)))))))
- valehtelijat-näytelijät
taureis jotta nokku
- onni-sen-kuin-jatkuu
Eikös sitä jo yks ulkotaustainen todennut, et tulijat saa vain norsunpuolikkaita, sellaisia jotka ei suomalaisille miehille kelpaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909