Miten minun mielipide on jotenkin aina EU myönteinen ja asiapohjalta myös ?
Lainaus Talouselämä:
"EU:n kilpailukomissaari Margrehte Vestager korostaa, että lentoliikenteen vapauttaminen yli 25 vuotta sitten on tuonut "merkittäviä etuja EU-kansalaisille", kuten halvempia matkoja ja enemmän valinnanvapautta.
"Tutkintamme Amadeukseen ja Sabreen kohdistuu mahdolliseen kilpailun rajoittamiseen lentolippujen varausmarkkinoilla. Olemme huolissamme siitä, että tällaiset rajoitukset voisivat muodostaa esteitä innovaatioille ja nostaa lippujen varauskanavamaksuja ja lopulta matkustajien lippujen hintaa", sanoo Vestager. "
Totta ihmeessä lentäminen tuo liike-elämälle mahdollisuuksia samoin, kuin ihmisille.
Eihän tätä voi olla kukaan muu, kuin kommunisti ja persu-kommunisti vastaan ?
Euroopan unioni on tuonut hyviä asioita meille ihmisille ja taas saamme vielä halvempia
lentoja ja ihmiset pääsevät tekemään liiketoimia keskenään ja saamaan oppia ja osaamista
muualta ja näkemään itse asiota ja tämä luonnollisesti vähentää valtion valtaa ihmisistä.
Persu-kommunistit on lentämistä vastaan eikö ?
1
59
Vastaukset
- luonnon.puolesta
Pääministerin lentely on ainakin turhaa kuten myös muidenkin poliitikkojen ja bisnesmiesten sillä videokonferenssit on jo keksitty. Thaimaahan piirakan perässä lentelevät suomijuntit on myös laitettava maksamaan piirakasta kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909