Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Sitä+minä+yritän+kertoa,+että+mikä+on+se+helvet***+suomi+ja+lippu+mitä+Te+tyhmät+haette+?++Moni+rahaton+perseaukinen+sekä+mielisairaiden+puolue+on+vielä+tekemässä+itselleen+vankilaa+ja+on+vielä+eduskunnassa+!Puhuu+itseään+fasistiksi+ja+aina+välillä+ollaan+jotkakin+rotua+tai+mitä+lie,mitä+mielisairaiden+päähän+pälkähtää...+Yritetään+varastaa+ihmisten+omaisuus+ja+työ+jollakin+lipulla+ja+markalla++ja+EU+erolla+...+Niin+se+on+niin+niin+sairasta,+kuin+vain+voi+päästä+ulos+tulla.+Eihän+kukaan++anna+rahojaan+ja+työtään+millekään+valtiolle.+Kyllä+jokainenon+valmis+pyykimään+perse***+siihen+suomen+lippuun+jos+on+hätä+ja+jos+ei+olemuuta+paperia+saatavilla+...+On+aivan+varma.+Se,+että+jos+ihmiset+saa+Euroopan+unionissa+olla+tasavertaisia+ihmisiä,+niinranskalaisten,+kuin+saksalaisten,+kuin+ruotsalaisten+kanssa+ja+saada+Euroopan+unionin+demograattiset+elämäntavat,+niin+se+on+jo+jotakin.+Elämäntapaan+kuuluu+vapaus+olla+ja+asua+ja+ostaa+ja+maksaa+veroa+sinnemihin+ihminen+itse+niitä+haluaa+maksaa.+++Eli+pyytää+saa,+mutta+vapaus+pitääolla+mistä+sen+tuotteen+tai+palvelun+ostaa+ainakin+Euroopan+unionin+sisällä.+Tuskin+persut+on+tekemässä+suomesta+tullitonta+vapaakauppa-aluetta+en+usko...+Ei+ne+siitä+ainakaan+ole+puhuneet.+Eli+suomeen+voisi+tuoda+vapaasti+mistä,+vain+ilman+tullia.+Mutta+viedessä+olisi+sitten+tulleja+jo+aika+paljon.+Pitäsi+löytyä+yksityiskohtaista+faktaa,+että+miten+se+toteutetaan,+niin+olisinihan+innolla+mukana+kuulemassa.
  2. Nyt+on+ryhdytty+hehkuttamaan+Riikaa+suomen+matkailijoille+!Minä+olen+siellä+käynyt+jo+vuosia+sitten.+Silloin+siellä+oli+vielä+halvempaa.Hotelli+alle+20+euroa+aamiaisella+ja+oluet+ja+ruuat+tosi+tosi+edullisia+jaostin+myös+vaateet+sieltä+ja+oikeastaan+kaikkea+mitä+nyt+löysin+ja+tarvinedullisemmin.+(+Tänään+oli+näemmä+juttu+iltalehdessä+).+Bussilla+vainTallinnasta+ja+niitäkin+lippuja+sai+tarjouksesta+edullisesti+samoin+,+kuinostelin+Norsikin+lentoja+eurooppaan+ja+aina+oli+varauksia,+etsin+vainhotelleja+edullisesti+usein.+Oli+siellä+silloinkin+aina+joku+suomalainenporukka,+mutta+harvemmin+tapasi+yksinäisiä+suomi+matkailijaa.+No+mäolin+ja+tapasin+ja+opin+englantia+myös+silloin+...+Tarkoitus+oli+oppia+ja+osata.Nyt+asun+ulkomailla+ja+en+ole+tulossa+suomeen+enään+koskaan,+voin+tokimennä+asumaan,+jonnekin+etelä-eurooppaan+ja+minulla+on+laaja+maailma.(Niin+se+Bussi+ei+lähde+virohotellin+alakerrasta,+vaan+sieltä+bussiasemalta)Oppiminen+ja+tieto+on+rahaa,+sillä+minä+olen+saavuttanut+omavaraisuuden.Jos+sä+kyttäät+ja+nuss**+jotakin+valtioa+koko+elämän,+niin+se+elämä+oli+siinä.Ja+varmasti+pyyhin,+sillä+lipulla+perse****+jos+sitä+kysyt.Tiedättekö+pojat+oliko+minulla+aina+konajakkia+ja+eri+viinoja+himassa+?Oli+ja+en+todellkaan+ole+käynyt+alkossa+ties+yli+30:neen+vuoteen.Tupakanpolton+lopetin+itse,+kun+en+halunnut+tuhlata+terveyttä+ja+enhalunnut+antaa+rahojani+myöskään+valtiolle+ja+voitin+rahaa+joka+matkalla.Nyt+olen+velaton+ja+asun+ja+elän+ulkomailla.+Tehkää+perässä+persut.Matkustanut+olen+koko+elämän..+En+kadu+penniäkään+...+Minä+tiedän+jaminä+olen+kokenut+ja+maistanut+ja+nähnyt.+Olen+myös+oppinut+ja+tiedän.Tuossa+pari+ruokakauppaa:+https://mego.lv/akcijas/nedelas-buklets-275Toinen+:+https://www.maxima.lv/akcijas-avizes/xx-xxx-buklets-14-2020Euroopan+unioni+on+hieno+asia+!+Euroopan+unioni+mahdollistaa+nyt+ja+tulevasuudessa+monelle+monelle+upean+elämän...+Tietenkin+pitää+opiskella+ja+tietenkin+pitää+matkustaa+!Euroopan+unionissa+on+mahdollista+tehdä+nyt+kaikenlaista+ja+kaikki+on+nyt+vapaata,,,+suomessa+on+paljon+EU:n+vastaisia+sääntöjä,+kuten+ette+saatuoda+autoa+suomeen,+vaikka+asuisit+ulkomailla...+Se+on++muuten+syrjintää.Viinan+ja+ruuan+nettikauppa+rikkoo+Euroopan+unionin+lainsäädäntöä+ja+se,että+ihmisten+pitää+elää+alle+EU:n+määrämän+tulotason+...++jokaisen+on+EU:n+mukaan+suomessa+saatava+vuokran+ja+sähkön+jälkeen+776,-+euroa+kuukaudessa.+Se,+että+jos+sinun+poliittinen+eliitti+maksaa+vuokranantajille+tuhansia+PK-seudulla+ei+ole+sinun+tavallisen+ihmisen+asia...++Ihmisiä+ei+voi+myöskään+jättää+asunnottomaksi+ja+toivottavasti+saadaan+euroopan+unionin+yhteinensosiaaliturvajärjestelmä+EU-kansalaisille.++Eli+verotusoikeus+EU:lle.+Voit+toki+pyytää+ruuasta+ja+leivästä+ja+sähköstä+ja+polttoaineista+mitä+haluat,+mutta+sinulla+pitää+olla+vapaus+ostaa+ne+mistä+haluat+myös.+++EU+puuttuu+monopoleihin+juuri+näiden+asioiden+vuoksi.++Eikö+ole+hyvä+ihmisille+eikö+?+Eli+malinen+vedä+kät****+!
  3. Niin,+kuin++minä+olen+panostanut+koko+elämän,+että+voin+elää+Euroopan+unionissa+tai+muualla+maailmassa+koko+elämäni.++Opiskelin+tein+koin+ja+katsoin+ja+menin+ja+heräsin+ja+ymmärsin...+++Ei+suomi+ja+sen+valtio+ole+yhtään+mitään+jos+sinulla+on+vapaus+ja+kielitaito+ja+osaaminen+ja+tieto.+Sen+kun+pelottelette+ja+haukutte+toistenne+kielitaitoa+tai+muut+ihan+mitävaan,+mutta+muualla+mailmaa+nyt,++vain+sattuu+asumaan+aika+aika+paljon+ihmisiä+...++Eikä+ne+todellakaan+ole+suomeen+tulossa+!Meinaatteko,+että+aurinkorantojen+ihmiset+tulisi+juntteihin+takas+vai+???Varmasti+on+niin,+että+varmasti+yli+miljoona+ihmistä+suomesta+asuu+ulkomailla,++eivätkä+tule+koskaan+takaisin.++Samoin+on+varmaa,+että+kaikistamaista+maailmassa+asuu+toisissa+maissa+ilman+valtioa+satoja+miljoonia+ihmisiä+ihan+kaikkialta+maailmasta.++meinaatteko+Persut+estää+näitä+ihmisiämarkalla+ja+kiristää+erolla+EU:sta+muuttamaan+takaisin+suomeen+ja+muihinmaihin+takaisin+vai+...+Sitä+ette+tee+ilman+verilöylyä+tai+maksa+näitä+ihmisiä.Meille+sopii+diili,+että+maksatte+meidät+ulos+valtiosta+ja+saatte+pitää+valtionne.+Rahalla,++rahalla+Te+saatte+ja+me+kyllä+äänestetään+Teitä+jos+saamme+rahaa.+Sitä+en+tiedä,+miten+britit+saa+rahaa+euroopan+unioiniin+eläkkeellä+ja+kuinka+heidän+inflaatiokorotukset+pelaa+en+tiedä.++Mutta+tiedän,+että+aikamoni+Britti+joutuu+tiukentamaan+budjettia.++Jotenkin+kuitenkin+näyttää,+että+Britit+ei+ole+kovin+iloisia+enään+täällä...+Ulkomailla.+Katsellaa+katsellaan.
  4. Nyt+on+ryhdytty+hehkuttamaan+Riikaa+suomen+matkailijoille+!Minä+olen+siellä+käynyt+jo+vuosia+sitten.+Silloin+siellä+oli+vielä+halvempaa.+Hotelli+alle+20+euroa+aamiaisella+ja+oluet+ja+ruuat+tosi+tosi+edullisia+ja+ostin+myös+vaateet+sieltä+ja+oikeastaan+kaikkea+mitä+nyt+löysin+ja+tarvinedullisemmin.++(+Tänään+oli+näemmä+juttu+iltalehdessä+).+Bussilla+vainTallinnasta+ja+niitäkin+lippuja+sai+tarjouksesta+edullisesti+samoin+,+kuin+ostelin+Norsikin+lentoja+eurooppaan+ja+aina+oli+varauksia,+etsin+vain+hotelleja+edullisesti+usein.++Oli+siellä+silloinkin+aina+joku+suomalainen+porukka,+mutta+harvemmin+tapasi+yksinäisiä+suomi+matkailijaa.++No+mä+olin+ja+tapasin+ja+opin+englantia+myös+silloin+...+Tarkoitus+oli+oppia+ja+osata.+Nyt+asun+ulkomailla+ja+en+ole+tulossa+suomeen+enään+koskaan,+voin+tokimennä+asumaan,++jonnekin+etelä-eurooppaan+ja+minulla+on+laaja+maailma.(Niin+se+Bussi+ei+lähde+virohotellin+alakerrasta,+vaan+sieltä+bussiasemalta)Oppiminen+ja+tieto+on+rahaa,++sillä+minä+olen+saavuttanut+omavaraisuuden.+Jos+sä+kyttäät+ja+nuss**+jotakin+valtioa+koko+elämän,+niin+se+elämä+oli+siinä.Ja+varmasti+pyyhin,++sillä+lipulla+perse****+jos+sitä+kysyt.+Tiedättekö+pojat+oliko+minulla+aina+konajakkia+ja+eri+viinoja+himassa+?+Oli+ja+en+todellkaan+ole+käynyt+alkossa+ties+yli+30:neen+vuoteen.+Tupakanpolton+lopetin+itse,+kun+en+halunnut+tuhlata+terveyttä+ja+en+halunnut+antaa+rahojani+myöskään+valtiolle+ja+voitin+rahaa+joka+matkalla.Nyt+olen+velaton+ja+asun+ja+elän+ulkomailla.++Tehkää+perässä+persut.Matkustanut+olen+koko+elämän..+En+kadu+penniäkään+...+Minä+tiedän+ja+minä+olen+kokenut+ja+maistanut+ja+nähnyt.++Olen+myös+oppinut+ja+tiedän.+Tuossa+pari+ruokakauppaa:+https://mego.lv/akcijas/nedelas-buklets-275Toinen+:+https://www.maxima.lv/akcijas-avizes/xx-xxx-buklets-14-2020
  5. Persu+sinä+paljastit+juuri+yksinkertaisuutesi+ja+tyhmyytesi+...+Tiesitkö+?En+minä+ole+Euroopan+unionin+fani+tai+mikään+muukaan+fany...+Eli+sinulla+ei+oletietoa+arvoista+ja+asioista+mitä+kannatat+ja+miksi.+Sinä+huusit+markkaa+taksinpersuna+ja+fanina,+vaikka+tiesit+sen+vahingoittavan+sinun+talouttasi+...+Koska+ettajunnut+siitä+mitään.Kannatan+Euroopan+unionin+asioita+mitä+siinä+on.+Minulle+päälimmäisenä+tietenkin+ihmiset+ja+ihmisten+tasa-arvo.+Eli+kaikki+Euroopan+ihmiset+saavat+saman+arvon+ja+samat+oikeudet,+kuin+esim.+Saksassa+asuvat+ja+Ruotsissa+asuvat+ja+Ranskassa+asuvat.Sanoin+juuri+asuvat,+koska+Euroopan+unionissa+sinä+ja+sinun+lapsesi+voi+asua+ja+olla+missä,+vain+euroopan+unionissa+ja+saada+tasa-arvoisen+aseman+kaikkialla..+Hienoa.+Sinä+taas+persu+vihaat+euroopan+unionia+siksi,+koska+olet+kouluttamaton+ja+et+näe+enään+mitään+mahdollisuuksia+hyötyä+euroopan+unionista,+joko+asemasi+tai+ikäsi+puolesta+ja+siten+paljastit+minulle,+että+vihaat+Euroopan+yhteistä+velkaa,+vaikka+se+velka+ei+kosketa+sinua+eikä+sinulla+ole+lapsia,+jotka+voi+kouluttautua.Tajuatko,+kuinka+moni+nuori+tahtoo+kouluun+ja+työhön+Euroopan+suuriinkaupunkeihin+ja+aurinkorannoille+...+Eli+olet+perheetön+tai+köyhä+ja+lapsesi+onmyös+sen+tasoisia,+että+koulu+ei+maita.+Kyllä+minä+tunnistan+persun+jo+ulkonäönja+olemuksen+mukaan.+Tiedän,+että+niistä+moni+on+mielenterveysongelmaisia+jamonet+yksinäisä+monine+ongelmineen+ja+siksi+yritetään+epätoivoisesti+etsiäsyytä+omiin+ongelmiin+ja+omaan+velkatilanteeseen.+Epäonnea+naisten+ja+lasten+jamahdollisesti+omien+vanhempien+kanssa.Tiedätkö+niitä,+jotka+potkii+Pizzerian+autoja+ja+räkii+ulkomaalaisia+vastaan,+niinonko+ne+koulutettuja+vai+millaisista+perheistä+ne+on+peräsin.+Ne+on+juuri+niitä,joiden+puolesta+muka+perussuomalaiset+on+eduskunnassa+...+Just+niiden+puolesta.
  6. Persu+sinä+paljastit+juuri+yksinkertaisuutesi+ja+tyhmyytesi+...+Tiesitkö+?En+minä+ole+Euroopan+unionin+fani+tai+mikään+muukaan+fany...+Eli+sinulla+ei+ole+tietoa+arvoista+ja+asioista+mitä+kannatat+ja+miksi.++Sinä+huusit+markkaa+taksinpersuna+ja+fanina,+vaikka+tiesit+sen+vahingoittavan+sinun+talouttasi+...+Koska+et+tajunnut+siitä+mitään.+Kannatan+Euroopan+unionin+asioita+mitä+siinä+on.+Minulle+päälimmäisenä+tietenkinihmiset+ja+ihmisten+tasa-arvo.++Eli+kaikki+Euroopan+ihmiset+saavat+saman+arvon+jasamat+oikeudet,+kuin+esim.+Saksassa+asuvat+ja+Ruotsissa+asuvat+ja+Ranskassa+asuvat.Sanoin+juuri+asuvat,+koska+Euroopan+unionissa+sinä+ja+sinun+lapsesi+voi+asua+ja+ollamissä,+vain+euroopan+unionissa+ja+saada+tasa-arvoisen+aseman+kaikkialla..+Hienoa.Sinä+taas+persu+vihaat+euroopan+unionia+siksi,+koska+olet+kouluttamaton+ja+et+näe+enään+mitään+mahdollisuuksia+hyötyä+euroopan+unionista,++joko+asemasi+tai+ikäsipuolesta+ja+siten+paljastit+minulle,+että+vihaat+Euroopan+yhteistä+velkaa,+vaikkase+velka+ei+kosketa+sinua+eikä+sinulla+ole+lapsia,++jotka+voi+kouluttautua.+Tajuatko,+kuinka+moni+nuori+tahtoo+kouluun+ja+työhön+Euroopan+suuriin+kaupunkeihin+ja+aurinkorannoille+...++Eli+olet+perheetön+tai++köyhä+ja+lapsesi+on+myös+sen+tasoisia,+että+koulu+ei+maita.++Kyllä+minä+tunnistan+persun+jo+ulkonäön+ja+olemuksen+mukaan.+Tiedän,+että+niistä+moni+on+mielenterveysongelmaisia+ja+monet+yksinäisä+monine+ongelmineen+ja+siksi+yritetään+epätoivoisesti+etsiä+syytä+omiin+ongelmiin+ja+omaan+velkatilanteeseen.++Epäonnea+naisten+ja+lasten+jamahdollisesti+omien+vanhempien+kanssa.+Tiedätkö+niitä,+jotka+potkii+Pizzerian+autoja+ja+räkii+ulkomaalaisia+vastaan,+niinonko+ne+koulutettuja+vai+millaisista+perheistä+ne+on+peräsin.+++Ne+on+juuri+niitä,+joiden+puolesta+muka+perussuomalaiset+on+eduskunnassa+...+Just+niiden+puolesta.
  7. Nyt,+kun+tuli+todistettua+persujen+tyhmyys+ja+yksinkertaisuus+ja+monesti+vielä+ne+on+ruman+näköisiä+ja+yksinäisyydestä+kärsiviä+ja+he+vihaavat+Euroopan+unionia+mistä+syystä+?+Tiedän+mielenterveysaiheista+sen+verran,+että+monet+psyykkisesti+sairaatja+masentuneet+ja+ahdistuneet+ja+alistetut+ja+kiusatut+ja+muuten+poikkeavatyhdistävät+vaikeutensa+johonkin+yhdistävään+asiaan.+++Yhteisöllisyys+ja+oikea+tasa-arvoinen+asennoituminen+ihmisten+kanssa+puuttuu+ja+siksi+pyritään+saamaan+mielenterveysongelmiin+ratkaisuja+jostakin+ryhmistä+tai+vastaavista.Haetaan+yhteistä+nimittäjää,+jotta+voidaan+itselle+osoittaa+olevansa+jotakin+ja+kuuluvan+johonkin+yhteisöön+ja+näin+on+muodostunut+monia+eri+yhteisöjä.Venäjällä+tämä+näkyy+hyvin+Putinin+kannatuksena+ja+uhona,+jota+tehdään+ulkopuolisille.+Eli+ollaan+alistetussa+asemassa+ja+siitä+pyritään+löytämään+jotakin+arvokkuutta+ja+itsetuntoa.+++Toki+Venäjän+ihmisiä+on+helpompi+manipuloida+kielen+ja+kirjoitustavan+kautta+ja+muistuttaa+toisesta+maailmansodasta+ja+tätä+rataa.++Eli+toisin+sanoen+ihmisten+yksillöllisyys+tuhotaan.+Venäjän+ihmisille+sanon,+että+ottakaa+toki+maa+itselle+haltuun++ja+vaatikaa+omia+maapalasia+ja+yksityistäkää+koko+maa+ihmisille+jos+he+sen+muka+omistaa.Yksityistäminen+poistaa+rasismin+ja+valtiollisen+ja+rodullisen+olemisen+esim.suomalaisen+ja+venäläisen.+++Suomen+valtiolla+on+sama+ongelma.+Eli+mitä+enemmän+yksityiset+ihmiset+omistaa,+niin+sitä+vähemmän+heihin+voidaan+eri+mielikuvilla+vaikuttaa.
  8. Se+on+ihan+sama+mistä+se+raha+tulee,,,+Tuleehan+Halla+ahon+raha+kanssasosiaalivirastosta+ja+valtiosta+ja+sen+sen+sen+avustajan+ja+hakkaraisen+raha+myös+tulee+sosiaaliviraston+rahasta+...vai+onko+siinä+eroa+vai+?Tyhmä+ja+yksinkertainen+luulee,+että+se+tulee+eristä+paikasta+vai+mistä+se+niiden+raha+sitten+tulee+...+Kerro+persu+kerro+kerro..++Voithan+toki+sanoa,että+minun+raha+on+parempaa+ja+olethan+sää+suomalainen+ja+suomi+ja+valtio+vai?Puhutaan+rehellisesti+millainen+on+persu+...+ON+yhtä,+kuin+ruma+juntti+ja+tyhmä+!Sitten+on+karvansa+päästä+ajaneet+yksinkertaiset+räkättäjät+ja+sellaiset,+joidenainut+omaisuus+on+valtion+omaisuus+eli+perseaukisia.+!!!Miten+kukaan+muuten+haluaisi+devalvoida+rahojaan+pankkiin+tai+maansa+arvoa+?OK!+Toinen+vaihtoehto+on+ne+ei+edes+tajua+mitä+markalla+devalvointi+tarkoittaa.Mitä+luulet,+että+sellainen+ihminen,+kuin+minä,+jolla+on+omaisuutta+ja+ei+velkaa,niin+ajattelee+markasta+...+Mitä+viddua+luulisit+ääliö+?+Asun+vielä+ulkomailla.Sinä+ole+siis,+varastamassa+minulta+rahaa+ja+minun+omaisuutta.+!!!Mitenkä,+koska+sinulla+ei+ole+mitään,+vain+velkaa+ja+kurjuutta+ja+tyhmyyttä,niin+silloin+ei+menetä+mitään+markalla.+Eihän+persu+eihän+persu+!Sitten,+on+tämä+porukka+mikä+varasti+pizza+firman+auton+ja+potkivat+sen+javielä+mahdollisesti+virtsasivat+sen+päälle+...+Ne+ne+ne+on+persujen+äänestäjiä.Luuletko,+että+sivistyneet+ihmiset+ikinä+kuuna+päivänä+liittyy+persuihin+...+No,miten+kokoomus...+Tuskin+porukka+viitsisi+tulla+samaan+tilaisuuteen+persujenkanssa+vai+tulisivatko+mitä+luulet+?+Huppupää+kalju+ja+pukumies+vai+ha+ha+!Hei+kuuntele+edes+hetki+huhtasaareen+puhetyyliä,+niin+se+kyllä+selviää.Kuuntele+Purreee,+kun+se+valkaisee+hiuksensa+ja+pukeutuu+marimekkoon+japuhuu+intuutiolla+suomalaiseksi+...+Etkö+tajua,+että+ne+on+sairaita+tai+ne,+vainkäyttää+sellaista+porukkaa+hyväksi,+kuin+edellä+mainitsin+...+mitä+luulisitte?Kiihottamalla+kansanryhmiä+vastaan+ja+leimaamalla+itsensä+fasistiksi+taimiksi+hyvänsä+haluavat+käyttää+hyväksi+just+kouluttamatonta+syrjätynyttä+jayksinäistä+mielenterveydestä+kärsiviä+ihmisiä.
  9. Puhutaan+rehellisesti+millainen+on+persu+...+ON+yhtä,+kuin+ruma+juntti+ja+tyhmä+!Sitten+on+karvansa+päästä+ajaneet+yksinkertaiset+räkättäjät+ja+sellaiset,+joiden+ainut+omaisuus+on+valtion+omaisuus+eli+perseaukisia.++!!!Miten+kukaan+muuten+haluaisi+devalvoida+rahojaan+pankkiin+tai+maansa+arvo+?OK!++Toinen+vaihtoehto+on+ne+ei+edes+tajua+mitä+markalla+devalvointi+tarkoittaa.Mitä+luulet,+että+sellainen+ihminen,+kuin+minä,+jolla+on+omaisuutta+ja+ei+velkaa,niin+ajattelee+markasta+...+Mitä+viddua+luulisit+ääliö+?++Asun+vielä+ulkomailla.+Sinä+ole+siis,++varastamassa++minulta+rahaa+ja+minun+omaisuutta.+!!!+Mitenkä,+koska+sinulla+ei+ole+mitään,+vain+velkaa+ja+kurjuutta+ja+tyhmyyttä,+niin+silloin+ei+menetä+mitään+markalla.++Eihän+persu+eihän+persu+!Sitten,+on+tämä+porukka+mikä+varasti+pizza+firman+auton+ja+potkivat+sen+ja+vielä+mahdollisesti+virtsasivat+sen+päälle+...+++Ne+ne+ne+on+persujen+äänestäjiä.Luuletko,+että+sivistyneet+ihmiset+ikinä+kuuna+päivänä+liittyy+persuihin+...+No,+miten+kokoomus...+Tuskin+porukka+viitsisi+tulla+samaan+tilaisuuteen+persujenkanssa+vai+tulisivatko+mitä+luulet+?+Hei+kuuntele+edes+hetki+huhtasaareen+puhetyyliä,+niin+se+kyllä+selviää.+Kuuntele+Purreee,+kun+se+valkaisee+hiuksensa+ja+pukeutuu+marimekkoon+japuhuu+intuutiolla+suomalaiseksi+...+Etkö+tajua,+että+ne+on+sairaita+tai+ne,+vainkäyttää+sellaista+porukkaa+hyväksi,+kuin+edellä+mainitsin+...+mitä+luulisitte?+Kiihottamalla+kansanryhmiä+vastaan+ja+leimaamalla+itsensä+fasistiksi+tai+miksi+hyvänsä+haluavat+käyttää+hyväksi+just+kouluttamatonta+syrjätynyttä+jayksinäistä+mielenterveydestä+kärsiviä+ihmisiä.