Persu miksi paremmannäköiset naiset on usein matkailukuvissa ?

Usein ja oikeastaan hyvin hyvin usein, kun katsot vaikka Italian ja Kreikan
ja Espanjan lomakuvia ja henkilöitä ja suomi-naisia siellä, niin ne on
aika usein hyvin hyvin muodikkaan ja trendikkään näköisiä.

Kun taas katsoo persuja ja koko persu porukkaa yleensä, vaikka tubesta,
niin, ne on kuin siltä toiselta puolen ?

MyösTurkki on ihan hyvä kohde, kun katselee puoleensavetäviä naisia.
Turkki on kyllä kyllä hyvin Eurooppa myönteinen. Marmarikseen pääsee
ihan maihinnousukortila ... Rodokselta... Tiesikö persu. Kyllä jotenkin tää
nyt vain vaikuttaa siltä, että olisiko Persu aika katsoa lompakkoon ja peiliin?

Tietenkin pitää olla rahaa jos meinaa saada hyvää seuraa. Persu voi käydä
hammaslääkärissä ja vähän suorittaa kirurgisia juttuja myös.. Monet naiset
tekee myös näin. Kaunis rusketus ei suinkaan ole pahasta.

Jos me näillä eväillä ryhdytään kannattamaan Euroopan unionia.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se lompakko ja pankkitili vähän ihmetyttää, kun huutavat köyhät markkaa
      takaisin. Sehän tarkoittaa, että PERSULLA EI OLE RAHAA !

• Anonyymi

Ja sinulla taitaa pahasti viirata pääkopassa ja minkäs voit sille että olet kateellisen katkera PerusSuomalaisille heidän kannatuksen kasvusta,Toisaalta sinunlaisesi toffot ovatkin juuri eu mielisiä eivät itsekään tiedä miksi eu ta kannattavat:)

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinulla taitaa pahasti viirata pääkopassa ja minkäs voit sille että olet kateellisen katkera PerusSuomalaisille heidän kannatuksen kasvusta,Toisaalta sinunlaisesi toffot ovatkin juuri eu mielisiä eivät itsekään tiedä miksi eu ta kannattavat:)

Puhutaan rehellisesti millainen on persu ... ON yhtä, kuin ruma juntti ja tyhmä !
        Sitten on karvansa päästä ajaneet yksinkertaiset räkättäjät ja sellaiset, joiden
        ainut omaisuus on valtion omaisuus eli perseaukisia. !!!

Miten kukaan muuten haluaisi devalvoida rahojaan pankkiin tai maansa arvo ?
        OK! Toinen vaihtoehto on ne ei edes tajua mitä markalla devalvointi tarkoittaa.

Mitä luulet, että sellainen ihminen, kuin minä, jolla on omaisuutta ja ei velkaa,
        niin ajattelee markasta ... Mitä viddua luulisit ääliö ? Asun vielä ulkomailla.
        Sinä ole siis, varastamassa minulta rahaa ja minun omaisuutta. !!!
        Mitenkä, koska sinulla ei ole mitään, vain velkaa ja kurjuutta ja tyhmyyttä,
        niin silloin ei menetä mitään markalla. Eihän persu eihän persu !

Sitten, on tämä porukka mikä varasti pizza firman auton ja potkivat sen ja
        vielä mahdollisesti virtsasivat sen päälle ... Ne ne ne on persujen äänestäjiä.
        Luuletko, että sivistyneet ihmiset ikinä kuuna päivänä liittyy persuihin ... No,
        miten kokoomus... Tuskin porukka viitsisi tulla samaan tilaisuuteen persujen
        kanssa vai tulisivatko mitä luulet ?

Hei kuuntele edes hetki huhtasaareen puhetyyliä, niin se kyllä selviää.
        Kuuntele Purreee, kun se valkaisee hiuksensa ja pukeutuu marimekkoon ja
        puhuu intuutiolla suomalaiseksi ... Etkö tajua, että ne on sairaita tai ne, vain
        käyttää sellaista porukkaa hyväksi, kuin edellä mainitsin ... mitä luulisitte?
        Kiihottamalla kansanryhmiä vastaan ja leimaamalla itsensä fasistiksi tai
        miksi hyvänsä haluavat käyttää hyväksi just kouluttamatonta syrjätynyttä ja
        yksinäistä mielenterveydestä kärsiviä ihmisiä.

• Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

Puhutaan rehellisesti millainen on persu ... ON yhtä, kuin ruma juntti ja tyhmä !
        Sitten on karvansa päästä ajaneet yksinkertaiset räkättäjät ja sellaiset, joiden

Miten kukaan muuten haluaisi devalvoida rahojaan pankkiin tai maansa arvo ?

Mitä luulet, että sellainen ihminen, kuin minä, jolla on omaisuutta ja ei velkaa,

Luuletko, että sivistyneet ihmiset ikinä kuuna päivänä liittyy persuihin ... No,
        kanssa vai tulisivatko mitä luulet ?

puhuu intuutiolla suomalaiseksi ... Etkö tajua, että ne on sairaita tai ne, vain

Puhut rumista ja tyhmistä junteista mutta kuitenkin sinunki tyhmä turpasio jauhaa leipää ja syö maaseudulla tuotettua ruokaa kuten kaikkien muidenkin,Ja mitä sinun omasta kirjoitustyylistä voi päätellä joka on täynnä virheitä,niin et kyllä vaikutta sinäkään kovin fiksulta:) kuka muuten on mainitsemasi huhtasaaareeeen? varmaan jokin demari ehkä? Taidat kulua itse niihin aivopestyihin suvakkeihin jotka jauhavat suu vaahossa maahanmuutto myönteistä kulunutta agendaansa eivät tiedä itseasiassa yhtään mitään kunhan vain heidän turpansa länkyttävät samaa paatoksellista tuotosta päivästä toiseen mikäs siinä ollessa kun suvakit ovat sossun elättejä:)

• Anonyymi

Ei ole henkilö käynyt Turkin lomakohteissa tai katsellut sieltä otettuja suomalaisnaisten kuvia, jos väittää Turkissa käyviä suominaisia kauniiksi tai viehättäviksi.

• Anonyymi

Siiderivalaat sinne menee hakemaan maksettua huomiota jota kotimaassa ei saa. No mikäs siinä jos sillä huijaa itselleen itsetuntoa...

• Se on ihan sama mistä se raha tulee,,, Tuleehan Halla ahon raha kanssa
      sosiaalivirastosta ja valtiosta ja sen sen sen avustajan ja hakkaraisen
      raha myös tulee sosiaaliviraston rahasta ...vai onko siinä eroa vai ?

Tyhmä ja yksinkertainen luulee, että se tulee eristä paikasta vai mistä
      se niiden raha sitten tulee ... Kerro persu kerro kerro.. Voithan toki sanoa,
      että minun raha on parempaa ja olethan sää suomalainen ja suomi ja valtio vai?

Miten kukaan muuten haluaisi devalvoida rahojaan pankkiin tai maansa arvoa ?

kanssa vai tulisivatko mitä luulet ? Huppupää kalju ja pukumies vai ha ha !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe