Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Euroopan unionin perustarkoitus on unohtunut... Persut vääristää ja valehtelee.

Euroopan unioni on luotu Euroopan unionin ihmisten näkökulmasta ja juuri siksi Euroopan unioni on luotu. Ei Euroopan un
    Euroopan unioni
    5
    52
  2. Persu valehteili Teille ja Pahasti.... Katsokaappa tätä !

Persu äijä mikä se oli Malinen ? Sanoi Markkaan palaamista... No tuossa sitä on: https://www.lidl.pl/pl/gazetki/ofer
    Euroopan unioni
    11
    52
  3. Puhutaan rehellisesti " Mitä se Markka sinulle tuo " ?

Älä perkele väännä mitään valtioa tai mitään taivaan valtakuntaa tähän, vaan vastaa mitä se markka sinulle tuo muuta, k
    Euroopan unioni
    24
    52
  4. Minä sanon poijat totuuden !

Te olette täällä maahan muuton ja EU:n vihaajia. Syy miksi vihaatte Euroopan unionia on se, että Te olette kommunisteja
    Euroopan unioni
    8
    52
  5. Minä olen itse maatilan poika ja minä Tiedän, keitä Persut on.

Minä Tiedän, että oikeistolaiset ja yrittäjä perheet eivät välitä veroista ! Ne yrittää niitä kiertää minkä pystyy ja ne
    Euroopan unioni
    17
    52
  6. Puhutaan oikeasti miksi vihata ja vastustaa Euroopan unionia !

Minä aloitan omasta itsestäni ! Minä en ole vielä päässyt selville mitä persut ja väyryset tarkoittaa EU-vihalla. Jos m
    Euroopan unioni
    22
    51
  7. Suomen leijona symboli Ghanan tasavallasta !

Suomen Leijona symboli on syntynyt ruotsiin ruotsalaisten pitämien siirtomaiden kautta. Hauskaa on se, että Tein vain s
    Euroopan unioni
    9
    51
  8. No Niin AKU ANKAT !

Miettikää Nyt ! Oikeasti mitä Te olette ? Mikäli pakolainen saa suomen kansalaisuuden, niin hän on suomalainen. Koska hä
    Euroopan unioni
    13
    51
  9. Kyllä Liittovaltio on minun kannalta hyvä.

Minä olen vapaa matkaamaan ja asumaan missä päin tahansa Euroopan unionia. Minulle se on vapauden puolesta paras ratkai
    Euroopan unioni
    5
    51
  10. MINÄ RATKAISIN " PERSU " ONGELMAN !!........ Lukekaaa wau

Minä ratkaisin persu ongelman ja nyt minä tiedän miten ne ajattelee ja miksi. Minä itse rakastan matkustamista ja menem
    Euroopan unioni
    7
    50
  11. Euroopan Unioni ja Britannia kauppasotaan.

Minä kerroin sen ensimmäisenä mitä tulee tapahtumaan. Ei mene vuottakaan, kun Britannia ja EU on kauppasodassa ja Britt
    Euroopan unioni
    3
    50
  12. Me ulkomailla asuvat eläkeläiset ? Verovapaat autot ?

Tuli mieleen, että mehän voidaan toimia ihan vapaasti ja jopata verovapaita autoja kommareille suomeen ... Mulkvi**** on
    Euroopan unioni
    3
    50
  13. Jos markasta puhutaan ! Pitää puhua, että kuka sen maksaa !

Seuraavassa kokuksessa, kun mikä tulee julkisesti, niin toimittajan on kysyttävä huhtasaarelta ja muilta persuilta ja p
    Euroopan unioni
    0
    49
  14. Tällaista valtakuntaa ne persut kyttää !

Tällainen on persujen valtakunta jos ne olisivat vallassa ! koska ne ei tajua ihmisten oikeutta ja ihmisten vapautta !
    Euroopan unioni
    1
    49
  15. Miten euro standardit Brexitissä, nehän tulee jäämään monessa suhteessa ?

Britannian teollisuus tulee kärsimään aivan helvet*** , kun ajatellaan vaikka tältä kannalta kilpailukykyä myös. Niiden
    Euroopan unioni
    0
    49
  16. Köyhyys ja " Persu " ja Euroopan Unioni

Se, että tuloerot kasvaa, niin ei johdu Euroopan Unionista. Kysymyksessä yleensäkin kehittyvä maailma ja vaatimusten tas
    Euroopan unioni
    7
    49
  17. Kuinka moni oikeasti haluaa muuttaa takaisin suomeen ?

Kysyn oikeasti, että kuinka moni, joka on muuttanut Eurooppaan, niin haluaa oikeasti muuttaa takaisin suomeen ??? Ensim
    Euroopan unioni
    6
    49
  18. Euroopan unionin hyödyt minulle olen suomalainen.

Minä olen suomalainen ja minä saan Euroopan unionista seuraavat hyödyt. Paras on tietenkin, että olen eläkkeellä ja saan
    Euroopan unioni
    18
    48
  19. Kahteen kysymykseen Persut ei vastaa !

Onko jumala korkeammalla, kuin valtio: ON VAI EI ? Persujen valtion ja uskonnon välisestä linjauksesta ei saa mitään s
    Euroopan unioni
    4
    48
  20. Köyhyys ja Nationalismi kulkee käsikädessä ... Myös Saksassa.

Juttelin eilen saksalaisten kanssa ja he olivat sitä mieltä, että köyhyys ja nationalismi kulkee käsikädessä. Ihan yks
    Euroopan unioni
    8
    48