Euroopan unioni on luotu Euroopan unionin ihmisten näkökulmasta ja juuri
siksi Euroopan unioni on luotu. Ei Euroopan unionia ole luotu millekkään valtiolle.
Kuka Teistä persuista pystyy sanomaan, että on joku suomalainen ?
Mistä persu pysytyy sanomaan, että hän on suomalainen ?
Kuinka sellaiseen veljeskuntaan liitytään ja miten siitä erotaan ?
Minä autan Teitä ihmiset ymmärtäään, miten Teitä saatana ja persu yhdessä
vääristää ja valehtelee. He puhuvat aina valtiosta ja valtiontarpeista ja valtiona
olemisesta. Heidän lähtökohta ei ole koskaan ihmisen tarpeet ja ihmiset äidit isät
ja lapset ja sukulaiset ja lähiomaiset. Se on saatanan harhautus. Raamatun peto
on valtio ja nationalismi. Persujen suu kääntyy panetteluun ja huomaa kuka on panettelija?
Toistan edelleen, että mistä persu pystyy sanomaan, että hän on suomalainen ?
Kuinka sellaiseen veljeskuntaan liitytään ja kuinka sellaisesta veljeskunnasta erotaan? Nämä on ne avainkysymykset, mitkä pitää ensin selvittää. Voidaan
toki sanoa, että Tarzanit ja mustanaamiot on sellaisia ja sellaisia. Mutta kuka
voi sanoa, että on mustanaamio tai Tarzani ? Voiko mustanaamio ja Tarzani olla muutakin ?
Heidän lähtökohta ja alku on aina määrittelemätön. Saatana ja panettelija käyttää
tätä mallennusta. Sodassa ja pahuudessa he luokitelevat aina sinut joksikin.
Sinun pitää ajatella aina lähtökohtaisesti aineellisia ja todellisia asioita, kuten
sinä, vaimosi, äitisi, isäsi, lapsesi ja lähiomaisesi ja materiaaliset omaisuudet ja
mahdollisuudeet sinun perheellesi ja lapsillesi. Niille arvoille Euroopan unioni on
alun perin rakennettu. Kristillisessä mielessä ihmisten tasa-arvolle ja oikeudelle
ja ihmisten oikeudenmukaisuudelle. Jeesus ei koskaan tuominnut mitään valtaa
ja Juutalaiset odottivat messiaan vapauttavan Israelin Rooman vallasta.
Apostolit menivät kaikkialle ja he saivat kielillä puhumisen lahjan. Älkää uskoko
valehteljioita, sillä tämän asian Te jokainen tiedätte sydämmessänne. Saatana
ja valtio ja Persu yrittää luoda Teille sisintä ja toisenlaista kuvaa mitä Te olette.
Teidän pitää ymmärtää, että mitä ja keitä te todellisuudessa olette. Ihminen voi
olla hyvä ja välittää toisesta ilman, että hän kuvittelee olevansa jotakin. Ihminen
voi ajatella liiketoimia politiikan kautta, että hänen tarvii olla mitään.
Euroopan unionin perustarkoitus on, että sinulla on samat mahdollisuudet
kaikissa euroopan maissa ja sinä saisit ajaa sillä samanarvoisella autolla ja ostaa
samaan hintaan palveluita ja tavaroita kaikkialta Euroopan unionista. Siksi me
euroopan unionin äänestäjät sitä äänestettiin ... Ihmisille ja meille yksilöille ja
toivomme tasa-arvoa ja oikeutta ja oikeudenmukaisuutta. Muistan, kun toin
auton saksasta ja kysyn ja ihmettelen, että miksi valtion piti varastaa ihmisiltä ?
Miksi sen valtion piti olla saatana ihmisille. Miksi ne palveli valhetta ?
Miksi ne valehtelee koronasta ja valmiusvarastoista ja hoitopaikoista ??
Sellaiseenko sinä laitat toivosi elämässä ?? Ymmärrän toki, että monet Teistä
on lyöty rahallisesti ja velalla ja moni masentunut ja on toivoton. Elämä ja toivo
tulee uskosta Jumalaan. Euroopan unioni antaa mahdollisuuksia Teille. Ei valtiolle. Valtioiden tulee kilpailla ihmisistä eikä ihmisten kilpailla valtiosta. Yhteiset EU vaalit on askel tähän suuntaan.
Euroopan unionin perustarkoitus on unohtunut... Persut vääristää ja valehtelee.
5
52
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan mikä meni pieleen? Kaikki.
- Anonyymi
Eunukkimme taas kieltää suomalaisen kansan eli koko suomalaisuuden olemassaolon!?
Se on pahinta suomalaisvastaisuutta, mihin suomalainen voi koskaan syyllistyä.
Juuri samaan pyrkii arvomädättäjä-vasurit ja muut globalistit. Soros on Antikristus.- Anonyymi
"Eunukkimme taas kieltää suomalaisen kansan eli koko suomalaisuuden olemassaolon!?"
Valehtelet taas.
Vain Suomi-vihaajat haaveilevat Suomen ja koko EU:n tuhosta. Persu vastaa siihen ensimmäiseen kysymykseen ensin ja sillä sinä sen todistat !
Mistä Persu pystyy sanomaan, että hän on suomalainen ?
Kuinka sellaiseen veljeskuntaan liitytään ja kuinka siitä erotaan ?
Jos sinä näihni kysymyksiin pystyt vastaamaan, niin minä uskon, että sinä olet
suomalainen... Sekä minä uskon, että sinä olet Tarzan tai Mustanaamio. Eikö niin ?
Iltasanomat kirjoitti tänään: 15 tiukkaa vinkkiä Putinin ymmärtämiseen – näin Venäjä
ajattelee ja käyttäytyy aina! MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA ??
Mikäli Brittitutkijan tiedot on oikein, niin mitä se tarkoittaa suomen ja Venäjän pitkästä
suhteesta Neuvostoliiton aikana ? Olisiko suomessa pikkaisen kommunistinen hallinto?
Olisiko suomessa tiedoitusvälineissä harjoitettu tietynlaista länsivastaisuutta, kuten
persut tällä palstalla ?? Tämä ei nyt hirveästi vaadi enään älykkyyttä Mitäs luulette ?
Onko propaganda todettu turhaksi ja halutaanko huvin vuoksi hallita medioita ?
Tässä tuli taas ne avainkysymykset ... Miksi se on Tyhmän vaikea ymmärtää. Eli persun
taustalla on aivopesuohjelmia meneestä neuvostoliitto ajasta. Viha länteen viha länteen.
Oliko suomessa punainen vai sininen hallinto sodan jälkeen ?? Kun persut puhuu väreistä.
Persu vastaa siihen ensimmäiseen kysymykseen ensin ja sillä sinä sen todistat !
Mistä Persu pystyy sanomaan, että hän on suomalainen ?
Kuinka sellaiseen veljeskuntaan liitytään ja kuinka siitä erotaan ?
Jos sinä näihni kysymyksiin pystyt vastaamaan, niin minä uskon, että sinä olet
suomalainen... Sekä minä uskon, että sinä olet Tarzan tai Mustanaamio. Eikö niin ?
Iltasanomat kirjoitti tänään: 15 tiukkaa vinkkiä Putinin ymmärtämiseen – näin Venäjä ajattelee ja käyttäytyy aina! MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA ??
Mikäli Brittitutkijan tiedot on oikein, niin mitä se tarkoittaa suomen ja Venäjän pitkästä suhteesta Neuvostoliiton aikana ? Olisiko suomessa pikkaisen kommunistinen hallinto? Olisiko suomessa tiedoitusvälineissä harjoitettu tietynlaista länsivastaisuutta, kuten persut tällä palstalla ?? Tämä ei nyt kovin
vaadi enään älykkyyttä Mitäs luulette ? Onko propaganda todettu turhaksi ja halutaanko huvin vuoksi hallita medioita ?
Tässä tuli taas ne avainkysymykset ... Miksi se on Tyhmän vaikea ymmärtää.
Eli persun taustalla on aivopesuohjelmia meneestä neuvostoliitto ajasta.
Viha länteen viha länteen. Oliko suomessa punainen vai sininen hallinto sodan
jälkeen ?? Kun persut puhuu väreistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009