Britannian teollisuus tulee kärsimään aivan helvet*** , kun ajatellaan vaikka tältä
kannalta kilpailukykyä myös. Niiden teollisuus romahtaa jo näiden standardien osalta jo
monelta osalta. Jos eurooppalaisia isoja projekteja luodaan eurooppalaisilla standardeilla,
niin niillä Brittien jutuilla ei ole enään osaa eikä arpaa. Toki yritykset pitää huolta tästä, mutta
kotimarkkinoidensa osalta britit tuhoavat yritystensä kilpailukyvyn.
Kyllä tällainen asia olisi pitänyt käsitellä tälläkin palstalla ja Iltapäivälehdissä jos puhutaan
Brexitistä. Toinen asia on se, että Brexitissä ja Persu-kommunistien ja Kommunistien
puheet lehdissä ja vaalitenteissä näyttää olevan liian vaikeita myös toimittajille ?
Ensimmäisenä tulee mieleen, että miten yleensä on mahdollista, että Persu-kommunistit ja
kommunistit ylipäätään on edenneet näinkin suureen valoon. Tehän vain osoitatte, kuinka
tyhmää ja yksinkertaista koko suomen kansa on ja millaisella älykkyydellä koko kansa on
varustettu. Poliittisessa näkökannassa on perussääntö se miten se totutetaan ja miten
ihmisille saadaan vettä, ruokaa, autoja, vaatteita, lämpöä, asuntoja ja asumista ja elintasoa
esim. Sama pätee vihreisiin,. että miten sitten asia hoidetaan, pitää olla selonteko ja
agenda. En minä ainakaan voi äänestää ja ajatella ilman selkeää näkökantaa huu haa
puheiden perusteella jos siihen ei ole selkeää ohjelmaa.
Ei se voi mennä näin, että olette nyt valon lapsia ja suomalaisia tai teidän rotunne on
on olla kuningas... Eihän tällainen voi olla kenellekään peruste äänestää Persu-kommunisteja.
Eikö me väistämättä silloin tulla siihen ajatukseen, että nämä äänestäjät on suomen
yksinkertaisimmat ja tyhmimmät ja monet sairaita ja lapsen tasoisia yksilöitä ? Te siis
alistutte heidän kokeiluunsa ja riskeeratte koko omaisuutenne ja rahanne ja tulevaisuutenne ?
Eikö myös silloin voida olettaa, että persu-kommunisteissa ei ole lapsiperheitä ja säästäjiä
maanomistajia vihreän tulevaisuuden ja luonnonvarojen ja ydnfyysikoita tai tieteen alueen
osaajia, puhumattakaan kaupan ja teollisuuden alan edustajista.
''¨
Minä kirjoitan tätä Median toimittajille, että miksi Te ette tuo julki näin selkeitä asiota ja
varsinkin nyt vaalien alla ja onhan siinä Teidän oma lehtennekin ja uranne ja lapsennekin
siinä samassa puntarissa. Kai Te jokainen haluatte tietää miten taloutta viedään eteenpäin
seuraavat 4 vuotta ja mistä saatte leipänne ja autonne ja miten eläkkeenne kehittyy.
Ajatelkaa vaikka Mediassa siitä EU-jäsenmaksusta näin, kuinka tärkeää on yritysten maksaa
mainosrahoja Teidän lehteenne ja miksi ne niitä mainosrahoja siihen maksaa ja ajatelkaa
sitten niin, että se mainosraha on verrannollinen EU-jäsenmaksuun. Sitten kirjoitatte, että
yrityksien kautta tulee talous ja hyvinvointi. Länsimaisissa järjestelmissä yleistä, että
kulutuksen kautta luodaan talouskasvua ja hyvinvointia. Sitten selitätte, että kun joku ostaa,
niin se kuluttaa ja se tuottaa taas työtä ja tarvetta kaikelle muulle.
Miten euro standardit Brexitissä, nehän tulee jäämään monessa suhteessa ?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa632319En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151508Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 1061121
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999