Vapaa kuvaus

Aloituksia

98

Kommenttia

1425

1. Mulla kohta synttärit 64 vee ja numba täyttää samana päivänä 62 vee ja siksi se kunnioittaa minua kun oon vanhembi. Kun on venhembi, voi jakaa neuvoja nauriimmilleen koska on enemmän elämäm kokemusta. Olen myös huahinin miehen bersonal drainer ja jaan sekä bykologisia että fuusioloogisia vinkkejä vähän parempi laatuiseen elämääm josta pattajan petterit voi vaan unemloida. Muistakko numba oliko meidän synttärit 25 päivä? Taisi olla.
  2. Aimo sanoi että olen henkisesti aivan saatanan vahva. Kuntoutuksessa rakennettiin puusepän tunnilla lintu pönttöjä. Mun pönttöihin kun meni lintu, se ei tullut sieltä koskaan pois. Ope sanoi että olen henkinyt sinne pönttöön rakennus vaiheessa ja linnut menehtyy ien tulehdukseen ja häkä myrkytykseen.
    Pääsin tuholais firmaan työ harjoittelijaksi Turkuun. Jos on kärpäsiä ja muurahilaisia talossa niin minut viedään sinne tunniksi henkimään niin ne kaikki koolee.
    Sen jälkeen tuuletetaan ja avaruus pukuiset miehet tapetoi ja panee plastiikki matot.

Kerran kävi vahinko kun perheen kissa oli unohtunut asuntoon sängyn alle. Se sitten hauvattiin talon taakse. Halusin lausua pari sanaa, mutta perheen nuorimmat pyörtyi ja sai silmä tulehduksen jo kun kysyin Ladan ikkunasta heiltä että minne parkkeeraan kuningas auton. Meinasin tulla hulluksi..