Viikonlopun puheenaihe vaihteen vuoksi 24/7.

Anonyymi-ap

Minun hampurilainen TT.
Eipäs kun minä söin tuon hampurilaisen PM.
Ei ei ja ei, minun hamppari TT.
Pahoittelen, muistin väärin, en syönytkään tuota hampurilaista PM.
Sensei, senssu, sensu on kateellinen ja katkera kaikille hampurilaisten syöjille.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa olla ihan vaan sinun puheenaihe ja tulossa on yksinäinen viikonloppu.
      Ehkä jos vielä löydät sormen jostakin kuvasta niin saat siitä mietittävää että kenen sormi se on ja onko siinä merkkejä pulleudesta tai laihuudesta.

• Mulla ei oo tähän oikeen mitään sanottavaa muuta ku että kerran meinasin tulla hulluksi kun keittiön tytöt oli tehneet meille hampparit.. tulin röökiltä ja mun pöydällä oli hamppari ilman piffiä.. kustu-mooseksella oli ovela ilme naamalja posket pulleana.. laskin yks plus yks on kaks piffiä että sillä on kaks piffiä suussa vähintään. Hilpasin sitä Reetan kyynär sauvalla päähän niin että mulle jäi tuppi käteen ja mooseksen lakki lenti Jarmon puurolautaselle.
        Hirvee riitahan siitä tuli ja hoitaja kysy että mikä täällä on homman nimi? Kerroin että ei oo piffiä ni hoitaja sano että ei oo vielä paistettu ja tulee vasta kohta.
        Meinasin tietenkin tulla hulluksi siinä kohtaa se lienee aivan päivän selvä juttu.

• Anonyymi

Antakaas kun isi todistaa.
      Minä todistan että TT söi tuon hampurilaisen, tiedän sen jo siitäkin että hän ei tykkää hodareista.
      Todistan myös sen että TT on polskutellut täällä meidän uima-altaassa.
      TT vastaavasti todistaa että hän todellakin on polskutellut.
      Todistan että TT:n vaimolla on vihkisormus ulkonevalla timantilla ja karaatit ok.
      TT vastaavasti todistaa, että minun vihkisormukseni on kassakaapissa kultaharkkojen päällä.
      Meidän molempien vaimot todistaa molempien vaimojen olevan vaimoja.
      Laiffi myös todistaa kaiken olevan ehdottomasti vain ja ainoastaan totta, koska on paljon lukenut totuuksia, nähnyt jopa valokuvia, itsekin aijaten kerran hampurilaisen kuvan.
      Minä todistan että TT on TT ei siis mikään ET ja TT todistaa että minä olen minä.
      Jos joku löytää jotain huomauttamista mainittujen todisteiden oikeellisuuden ja uskottavuuden suhteen, niin väittäjällä on todistustaakka.

2010

• Näitä ku päässä oikein kelaa ni meinaa tulla hulluksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe