Kaverit tulee kylään valon juhlaan

Anonyymi-ap

"Yksi kaveri tulee maanantaina ja tiistaina mennään hänen kanssaan vähän kaupungille katselemaan"
By NumBaII, 61v

"Viisi pariskuntaa tulee Suomesta kylään kun täällä meilläpäin tapahtuu eräs tapahtuma, jota ei junttilassa olla koskaan koettu"
Senssu

...ja yllätys yllätys. Täällähän ne molemmat kyseiset herrat kavereineen ovat olleet aamu viidestä saakka vuorotahtiin keskustelemassa vaimon donitseista ja pitopalvelun kannattavuudesta, kannattavuuden puutteesta ja sormien paksuudesta.

4

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkista irvailusi sanamuoto uudelleen.

"Viisi pariskuntaa tulee Suomesta kylään kun täällä meilläpäin tapahtuu eräs tapahtuma, jota ei junttilassa olla koskaan koettu"
      Senssu

• Anonyymi

Täällä se Pasanen viettää tämänkin juhlansa, kuten myös sihteerinsä.
      Illalla Pasanen menee kännissä piipahtamaan kaupungilla, ottaa pari valokuvaa ja rynnii takaisin vuokrakotiin viinaksien ja netin pariin, seuraa varhainen sammuminen ja sitten länkytys jatkuu noin 22-23 suomen aikaa.

• Aimo meinasi kerran hukkua suohon kun oli lakastamassa marjoja, mutta nokkelana hän ei jäänyt neuvottomaksi, vaan nosti itsensä hiuksista ylös sieltä ja jatkoi matkaa.
      Iso karhu tuli häntä siinä pitkospuilla vastaan, aimo meinasi antaa sille donitsin mutta olikin jo syönyt ne kaikki.
      Karhu siitä hermostui niin aimo tempaisi sitä ilmapuntarilla niin kovaa että karhulta lähti taju. Kysyin aimolta että miksi sulla oli ilmapuntari mukana marjassa niin aimo vastasi että sanoppa sinä se. Aimo oli siitä mennyt esson baariin ja löi pajatsossa kolme kertaa peräkkäin pää voiton ja toi luumuja kotiin kun mulla oli mahat kovalla.

Aimo oli syönyt ne ite sillä aikaa kun olin huuseessä ähkimässä. Hermostuin siitä niin että laitoin aimon hilse samppoo pulloon valopetrolia. Kun se resu oli pesemässä sitten tukkaa niin heitin palavan hofnarin sen päähän ja toivotin happy loi kartonkia, oli minittäin valojen yö. Meinasin tulla hulluksi kun se ajoi mua takaa talikon kanssa tukka tulessa...

• Anonyymi

Kaverit tuli... sanoin että ei sitten silmään eikä hiuksille... eihän ne resut uskoneet..

S

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe