Koelentäjä Pasanen

Anonyymi-ap

Lentotunteja on miehellä 8000 tuntia kaikella mikä vaan pysyy ilmassa. Pituutta löytyy 192cm ja painoa 150 kiloa. Nuorempana huomattavasi enemmän, mitä tuolta sosiaalisesta mediasta katselin. Ei liikuntaa eikä harrastuksia.

Hävittäjälentäjä Aleksi Ritvos sitä vastoin kertoo että on oltava tikissä.
"Hävittäjälentäjän pitää olla niin sanotusti tikissä. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että huippu-urheilija ei tarvitse olla mutta pitää olla ”riittävän hyvässä kunnossa”.
Esimerkiksi Ritvos juoksee Cooperissa yli 3 000 metriä. Tosin käytännössä testit tehdään nykyisin polkupyörällä.
– Kun lentäminen on mentaalisesti kuormittavaa hommaa, niin hyvä fyysinen kunto tukee sitä"

Pasanen kun on kamppaillut vuosikymmeniä kaikenlaista liikuntaa vastaan ja tykkää spakettista, niin kysyisin pari kysymystä.
-Miten mahduit hävittäjän ohjaamoon?
-Eikö siellä pyörrytä pullukkaa kaarroksissa ja kiihdytyksissä?
-Oliko sulla eväslepiä mukana tai nakkeja rintataskussa?
-Oletko erimieltä Aleksi Ritvoksen kanssa siitä että hyvä fyysinen kunto tukee mentaalista puolta?

9

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikamoinen kovis tämä ANONYYMI aloittaja, lähes yhtä kovanaama kuin 2010.
      Miten onkaan sattumoinen että internetin kaksi kovinta tyyppiä on pesiytyny tälle palstalle.

• Anonyymi

Mikä sinä kuvittelet olevasi ?

• Anonyymi

Minä vain haen asiantuntijalta vastausta, koska Ritvos ja Pasanen ovat eri linjoilla vaikka kumpikin on ilmojen herroja ja lentäviä suomalaisia. Minä olen ihan tavallinen tallaaja älä minuun suuntaa ohjuksiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vain haen asiantuntijalta vastausta, koska Ritvos ja Pasanen ovat eri linjoilla vaikka kumpikin on ilmojen herroja ja lentäviä suomalaisia. Minä olen ihan tavallinen tallaaja älä minuun suuntaa ohjuksiasi.

Kun taivaalla lentää kaksi Hornetia, niin tiedätkö mistä tietää kummassa on Ritvos ja kummassa Pasanen? -Pasasen kone lentää alempana koska se on raskaampi ja siinä on lasit huurussa, koska Pasasella on kuuma.

• Anonyymi

Pasanen on spede

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa vai mitä peukaloinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa vai mitä peukaloinen.

Ei aina saa. Äiti tilasi Apun niin sieltä tulikin Seura ja hobi hallin kuvasto.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Ei aina saa. Äiti tilasi Apun niin sieltä tulikin Seura ja hobi hallin kuvasto.

Mulle tuli Jallu ja Erotiitikan mualima.

Lerppa 7v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuli Jallu ja Erotiitikan mualima.

Lerppa 7v.

Muistatko klassikkonumeron "saako hertsikasta pilluva" ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe