Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei rakas tyttönen, huomaatko että sinut saa aktivoitua jopa hernesopalla.
Aasi sanoi että hänen herekeittonsa maistuu myös thaimaalaisille, johon vastasin että soppaa voi myös maustaa enemmän thaimaalaiseen makuun.
Sinä linkitit Martat ja ryhdyit puhumaan maailman parhaasta sopasta.
Minä vastaavasti linkitin pari tulisempaa reseptiä.
Nyt sun laaja soppaselvityksesi päätyi Simonkylään ja Paraisille.
Sun päänuppis jolla on pieni tuulenvastus on todella pipi, funtsi vähän omaa toimintaasi.
27.02.2025 12:16
Treffit Lidlissä?
Hauskaa, jos.... Jos satutaan vastaan tulemaan.
Jos jos, miten olisi Hukkapala jos jos?
Sulla on käsitys että sulla on yksinoikeus, nou juntti.
19.02.2025 06:26
Sorry tyttö, siinäpähän arvaile tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Kutsu on voimassa, joten räps ja voit lopettaa arvailusi.
13.02.2025 14:19
Kutsu on voimassa tyttö, Räps.
10.02.2025 03:51
Kutsu on voimassa, Räps.
05.02.2025 13:02
Minä kysyn paljonko maksoit tiderhutsulumppusestas?
Siis nyt vain perheen kanssa Kotihotellin hotellin uima-altaan vierelle taustalla arkkitehdin luomus ja lastenhoitaja räpsäyttää.
Näin lunastat pääsylipun viettämään elämäsi viimeistä päivää taipuvapolvisena tänne Chiang Maihin.
Älä jätä tilaisuutta käyttämättä, nyt sulla on mahdollisuus vaikka juutuupivideoon kun horosi videoi kun teet vihanneksia.
31.01.2025 05:01
Itsellenne kaikille teille rattoisaa palsta päivää.
27.01.2025 10:15
Hauskaa, että on oikein oikea todellinen elämä, jopa historia.
🚜 Eedenin todellinen elämä 🚜
Mutta vielä hauskempi tämän puhuttelojan Vantaalla Asuminen.
27.01.2025 09:41
Uskossa on hyvä elää ❤️ Kymppi uskovainen.
27.01.2025 09:36
Jaahas, että näin tällä kertaa.
23.01.2025 02:15
Kiitos ajatuksistasi minun suhteen, muista toki minut myös huomenna ja loppuelämäsi haaveilluusioperheesi kanssa siellä naminamimaassa kun katselette hattivatteja isolta skriiniltä, joka kotihotellisi takapihan julkisivulla, siinä hotellin uima-altaan vierellä.
22.01.2025 12:24
Hauska vitsihän tuo aloitus on huumorintajuttomille rakkaille julkaistuna, mutta onhan siinä myös vakava totuuden siemen huomiotavaksi.
Kun Laiffi ei pääse kihlattunsa Kympin laatuhorovaimon korkeatasoiseen käsittelyyn, niin kohtalo on Laiffilla koko elämänsä kuten 2010 on launut, täysnössö.
Otan osaa Tyttö 2010 Neitisen ramppipelkoon.
Voisiko asiaa auttaa harjoittelut ajaa rampeilla hiekanjyvän tarkkuudella.
18.01.2025 05:24
Kiitos rakas Tyttö 2010 Neitinen että osoitat heikkohermona aktivoituneesi, mikä olikin minun tarkoitukseni.
Tämä Chiang Mai ei ole Simonkylä enkä minä kaltaisesi Sbuge vaikka sitä jauhaisit lopun elämääsi.
Hienoa että ennakoivana ja kokeneena vahingossa et hoksannut ostaa kuormakangasta ennen matkaasi, unohdit mainita hinnan.
Todellakaan en ole ollut kaahaamassa alpeilla, ei nimittäin tuo kaahaaminen kuulu tapoihin.
Ei ole hapsuhousuja, eikä myöskään kaaharin pukua kuten sinulla.
Kello hameista tietäisit enemmän jos olisit oikeasti ollut jenkkipiireissä ja olisit ollut kiinnostunut aiheesta taxiasi enemmän.
Sulla on todella ongelma tuo alituinen hompsuttelusi joka käänteessä.
Ok 8800 kilsaa toki menee faneillesi läpi ja muuten miten tuo sun vyötärölihavuus nykyisellään.
Hauskaa, kiitos.
12.01.2025 21:29
Jaa että mitä kaikesta päätellä?
No minä päättelen että sulla on ajateltavaa tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
🚜 🚜 🚜 🚜 🚜
10.01.2025 19:00
Mitäpä tuota selviötä kommentoimaan, koska minua ei ole olemassa.
10.01.2025 02:15
Hyvää kuluvaa vuotta Numba, anna Hukkiksen tilastoida kun kaipaa riitaa, onhan sillä ainakin tekemistä, minä en viitsi tämän enempää kommentoida.
03.01.2025 17:04
Tyttö 👧 2010 🚜.
En ole kertonut sinulle esitteleväni taitojani karatessa, vaan kuten lukea osaat, olethan lukemasi myös kopioinut.
Minä en ole sinua kohtaan velvollinen mihinkään reiluuksiin ja sääntöihin perustuen. Kaikki on luvallista, sen olet puskastasi itse osoittanut.
Siis jatkat täysin merkityksetöntä amisbablaasi, se ei ole yllätys, joten jatka vain valitsemallasi linjalla, teet itsestäsi päivä päivältä idiootimman, PUMMI.
23.12.2024 20:11
Kiitos kommentistasi, suosittelen vihanhallintakurssia sinulle.
Ketä kiinnostaa kenenkin kommentit, sitä voit toki pohtia.
Tutkiskelemaan, niin tosiaan edellyttää tutkimista, todellakin.
Kun on 40 vuotiaana uusavuttomana alkanut opiskelemaan kotikokiksi ja aina kaikki on parasta mitä rahalla saa, niin hieman käyttää päätään mitä ns työvälineitä itselleen hankkii, eikä turvaudu kaikenmaailman humpuukeihin Oliverin kattilasarjoista lähtien.
Lataappa Tehdasköyhä jotain mikä kiinnostaa muitakin kuin idioottirakkaita, jopa valokuvin.
20.12.2024 14:58
Kiitos jälleen muistamisesta mutta sorry, ei kiinnosta finskiin liittyvät millään tavalla.
Sulla näyttänee olevan kova oireilun tarve muista maitsemiasi, jonka johdosta totean että Jaha ja jassoo, niinkö on asiat.
Muista minua myös kun jälleen juntti heräät siellä junttilassa elämän tehtävääsi.
20.12.2024 01:33
Kiitos nopeasta päivystyksestäsi ja oirelustasi.
Erityinen kiitos että mainintani hissituhnusta on järkyttänyt mieltäsi ja tulet aihetta toistamaan.
Tiedoksi kuitenkin että tähtäimesi on edelleenkin epäkunnossa, joten jatka sinä juntti simonkylääsi, minä hymyilen.
19.12.2024 17:51
1 / 81