VEITSENTERÄVIÄ AJATUKSIA.

Anonyymi-ap

Hissipierun arvoinen kirpunpaskan atomi Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen internetfeikki elää yhteisössä jossa vaimonsa siskolla on pitopalvelu vaimonsa ravintolapäällikkö apulaisena, sekä on kokkeja suvussa ja ruokien valmistus arvossaan kuin myös suuri arvostus ja tietämys korkeatasoisista ravintoloista ammattikokkeineen.

Mikäli hiemankaan olisi kiinnostusta omien keittiövälineiden tasosta ja nyt puheena mm. kokkiveitsi ja veitsisarjat, niin jo pelkkä silmäily katukeittiöiden veitsiin osoittaisi, että veitset on aasialaisia 12,5 asteen teroituskulmalla, ei siis länsimaisia joissa 30 - 35 astetta.

Tyttö ryhtyi rakentamaan aihetta teroituskurssit täysin ymmärtämättä sitä, että mikäli hänellä olisi kotikäytössään laatuveitset niin ei niitä ole tarve teroitella lainkaan, koska käyttö ei todellakaan ole niin runsasta että veitset tylsyisivät, pelkkä ns. ylläpito riittää.

Tosin mikäli Tyttö kokee että täytyy käydä kursseja oppiakseen jotain, niin onhan hän tosin käynyt kurssin jonka johdosta on rakennusteknikko, vaan ei rakennusmestari, mutta tietää rakennusalalta kaikesta kaiken.

Minulle opetettiin jo ammattikoulussa miten puukot, veitset, taltat, sahat, ym. työkalut teroitetaan, mutta Tyttö oireilee aiheesta lähestyessään 60 ikää.

Osta Tyttö hyvä itsellesi yksi aasialainen keittiöveitsi joululahjaksi, et tule pettymään, samalla tuet arvostamaasi käsityöperinnettä.

> § <

9

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketähän wittua mahtaa kiinnostaa nämä sinun terotuskulmasi?
      Ota se kamera esiin ja kuvaa se sinun 3000 euron kokkiveitsi tai sitten pidä tuo pääsi kiinni ja keskity siihen viinanjuontiin, mutta älä dokaa kaikkea ennen joulua. Kukahan tässä maailmassa lähtee vaimon siskojen kokkausvälineitä tutkiskelemaan? Minun vaimoni sisko on biokemisti margariinitehtaalla eikä minulla ole hajuakaan siitä millaiset työvälineet hänellä on eikä edes kiinnosta.

laiffila

• Kiitos kommentistasi, suosittelen vihanhallintakurssia sinulle.

Ketä kiinnostaa kenenkin kommentit, sitä voit toki pohtia.

Tutkiskelemaan, niin tosiaan edellyttää tutkimista, todellakin.

Kun on 40 vuotiaana uusavuttomana alkanut opiskelemaan kotikokiksi ja aina kaikki on parasta mitä rahalla saa, niin hieman käyttää päätään mitä ns työvälineitä itselleen hankkii, eikä turvaudu kaikenmaailman humpuukeihin Oliverin kattilasarjoista lähtien.

Lataappa Tehdasköyhä jotain mikä kiinnostaa muitakin kuin idioottirakkaita, jopa valokuvin.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi laitat linkkejä, laita kuva omistasi.
        Aha, ei ole vai, niinpä niin

Kiitos että kiinnostuit aiheesta, voinet jopa oppiakin jotakin.

Haaveilluusioperhe jossa haavevaimo on ravintolapäällikkö satsaa hullunlinnan keittiöön induksitoliesineen ym. niin johan on kumma mikäli eivät keskenään keskustele myös keittiön muista varusteista.

Olen vain ystävällisesti suosinut aasialaisia tuotteita niiden ollen korkeatasoisempia kuin länsimaalaiset ja sekin on aiheuttanut suunnatonta oireilua.

Ostakaa toki Ikeaanne ym. Fiskarssianne jos ne teitä miellyttää ja toki jokaisella on Mora.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haaveilluusioperhe jossa haavevaimo on ravintolapäällikkö satsaa hullunlinnan keittiöön induksitoliesineen ym. niin johan on kumma mikäli eivät keskenään keskustele myös keittiön muista varusteista.

Olen vain ystävällisesti suosinut aasialaisia tuotteita niiden ollen korkeatasoisempia kuin länsimaalaiset ja sekin on aiheuttanut suunnatonta oireilua.

Ostakaa toki Ikeaanne ym. Fiskarssianne jos ne teitä miellyttää ja toki jokaisella on Mora.

> § <

Siis induktioliesi ja kuusipolttimoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

> § <

Niin kauan kun sulta ei tule yhtäkään puheitasi vastaavaa kuvaa tai tositetta, olet 100% illuusiota ja feikkiä koko internethöperö, jolla ei ole varaa arvostella ketään.
        Olikohan 2017 kun "synnyit" oltuasi ensin nainen. Se että Pasanen uskoo juttujasi kertoo sen että olet vaan siellä Pasasen päässä, sillä kukaan kenellä on aivot ei usko sanaakaan mitä sanot. Valehtelijoilla ja haaveilijoilla on tapana ottaa totuuden sirpaleita tarinoihinsa, joita he paisuttelevat sitä enemmän mitä enemmän he kadehtivat toisiaan. Sellainen ihminen ei voi menestyä työelämässä eikä sosiaalisissa suhteissa.
        Puhut usein "tasoista" ja "laaduista" sekä arvoista. En itse mielelläni lajittele ihmisiä mihinkään arvojärjestyksiin enkä tasoihin, mutta olet tyypillinen alhaisen palkkaluokan entinen hanttiduunari, jonka taso liikkuu jossakin laitosholhouksen ja kiljuporukan liekkimajan tasoilla.
        Saatat olla myös höperö katkeroitunut erakko, joka elelee Bumban kautta yksin perikunnan lahossa mökissä jolla on jatkuvasti korvikkeet porisemassa ja kiehumassa, torppa kylmä ja vetoisa, perintätoimiston kirjeillä voisit paikata eristeet siitä torpasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan kun sulta ei tule yhtäkään puheitasi vastaavaa kuvaa tai tositetta, olet 100% illuusiota ja feikkiä koko internethöperö, jolla ei ole varaa arvostella ketään.
        Olikohan 2017 kun "synnyit" oltuasi ensin nainen. Se että Pasanen uskoo juttujasi kertoo sen että olet vaan siellä Pasasen päässä, sillä kukaan kenellä on aivot ei usko sanaakaan mitä sanot. Valehtelijoilla ja haaveilijoilla on tapana ottaa totuuden sirpaleita tarinoihinsa, joita he paisuttelevat sitä enemmän mitä enemmän he kadehtivat toisiaan. Sellainen ihminen ei voi menestyä työelämässä eikä sosiaalisissa suhteissa.
        Puhut usein "tasoista" ja "laaduista" sekä arvoista. En itse mielelläni lajittele ihmisiä mihinkään arvojärjestyksiin enkä tasoihin, mutta olet tyypillinen alhaisen palkkaluokan entinen hanttiduunari, jonka taso liikkuu jossakin laitosholhouksen ja kiljuporukan liekkimajan tasoilla.
        Saatat olla myös höperö katkeroitunut erakko, joka elelee Bumban kautta yksin perikunnan lahossa mökissä jolla on jatkuvasti korvikkeet porisemassa ja kiehumassa, torppa kylmä ja vetoisa, perintätoimiston kirjeillä voisit paikata eristeet siitä torpasta.

Kiitos kommentistasi, muista ajatella minua kattavalla selvitykselläsi myös huomenna, joulunpyhät, välipäivät, uutena vuotena, ensi vuonna ja loppuelämäsi.

• Anonyymi

Varmaa on ettei kytvånsyylån aivoista lähde yhtään veitsenterävää ajatusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6635
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      668
      2842
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1220
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1215
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      232