Tulinen hernekeitto.

Anonyymi-ap

Mikä voisikaan saada Pattayan Rakkaan mielen järkkymään pahemmin kuin mikään, no ole erimieltä hänen kanssaan, niin alkaa tuutista tulemaan bablaa.

Hernekeitto oli nyt sitten tämän päivän oireilun aihe, joten ruokitaan rakasta hieman lisää.

https://www.meillakotona.fi/reseptit/tulinen-hernekeitto

https://www.hellapoliisi.fi/reseptit/keitot/sopivasti-tulinen-hernekeitto/

https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/43457/Tulinen%20Hernekeitto/

Voipi jopa ihan itsekin päättää mitä laittaa ....

https://www.myllynparas.fi/reseptit/hernekeitto-omin-maustein.

Hauskaahan asiassa on myös se, että Tyttö2010Neitinen99,9%Jeesespatsailija linkitti Marttojen reseptin hernesopasta.

> § <

13

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asui kerran Thaimaassa
      yhteiskunnan tuella,
      Possofantti suussaan hammas
      musta kuin pesty noella.

Karvoja roikkui nenässänsä
      hoikaksi kehui itseänsä
      Hän oli paksu kuin kaskelotti,
      Takuueläkkeet kelasta otti!

Rahat kului kotimatkaan
      maitojunassansa
      Mukaan Possofantin rouva
      eväät laukussansa

Kelaan tehdään eka retki
      Kortin saantiin menee hetki
      Tulonsiirto talouteen on huojennus
      Ilmainen pallolaajennus!

Suomessa Simonkylä oli
      Vantaanjoen rannassa
      Siellä nyt nähdään Possofantti
      housunperseet sonnassa

Skoda-autoa näe ei kukaan
      Vaimon muiluttaa bussiin mukaan
      Mukaan myös vihkisormukset otti
      Kanikonttoriin sormukset toimitti!

• Anonyymi

Näin siis tällä kertaa, että nyt onkin siis ollut kyse maailman parhaasta sopasta.

Sinun thaimaalaisen tulisen hernekeiton reseptin ei tarvitse olla maailman paras ja kaikkien mieleen.

Noin oireili Tyttö2010Neitinen99,9%Kaikessa maailman paras, kun vollotus syntyi siitä, että soppaa voipi maustaa muullakin tapaa kuin Martat.

• Anonyymi

Voit vaikka kusta soppaasi mutta älä ala viisastelemaan thaimaalaisesta hernekeitosta, kun et Jorvin sairaalaa pidemmällä ole matkoilla käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit vaikka kusta soppaasi mutta älä ala viisastelemaan thaimaalaisesta hernekeitosta, kun et Jorvin sairaalaa pidemmällä ole matkoilla käynyt.

Ei Thaimaalaista hernekeittoa ole olemassakaan, vaimoni kyllä syö sitä mutta vaati totuttelua, ihan suomessa tehtynä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Thaimaalaista hernekeittoa ole olemassakaan, vaimoni kyllä syö sitä mutta vaati totuttelua, ihan suomessa tehtynä..

Miksi vastaat Senssun puolesta? Missä se vaimosi on tällä hetkellä ja miksi olet ottanut häneltä sormukset pois? Joko on kaalilinjalle lähdetty vai vieläkö on luottokortissa pitoa?

• Anonyymi

Mistä voipi lukea että jossain vaiheessa olisi ollut kyse Thaimaalaisesta hernesopasta?

Olen vain maininnut että soppaa voipi maustaa myös hieman mausteisemmin.

Mutta mikä pääasia, senhän voi lukea aloituksesta ja seuraavassa Rakkaan oma alkuperäinen kommentti:

Olen nauttinut thaimaalaisten valmistamaa hernekeittoa Thaimaassa suomiravintolassa, Suomessa ravintolassa, Suomessa perheen vieraana jossa vaimo thai.
      Se että sinä lienet erittäin tyhmä ja vaimosi lienee keittotaidoton ei tarkoita sitä, että kaikki thait eivät osaa valmistaa hernekeittoa.

• Anonyymi

Laskentatavasta riippuen olen asunut Thaimaassa 11 vuotta. En ole tänä aikana nähnyt hernekeittoa missään muualla kuin sitä jonka olen tehnyt itse muutamia kertoja.

Hernekeitto on erinomainen ruoka ja vieläpä terveellinen. Se ei ole saanut suurta suosiota thaimaalaisten keskuudessa, joille olen sitä pari kertaa tarjonnut. Joku jopa luuli sitä sairaaksi pilaksi.

Suomiravintolassa en myöskään ole sitä nähnyt enkä syönyt. Voi olla että jossakin sitä on ollut, mutta ei ole vastaani tullut.

Vaimoni on ollut ravintolassa töissä kahdeksan vuotta ja siskonsa pitopalvelussa myöskin vuosia. Hän ei ollut koskaan kuullutkaan hernekeitosta.

Voi olla että jotkut thaimaalaiset tekee herneistä keittoa, mutta eipä ole kyllä mikään perustaito thaimaalaisille. Suomessa asuvat varmaankin tekee sitä miehensä mieliksi, mutta ei omasta tahdostaan. Makumaailma poikkeaa liikaa thaimaalaisesta.

Itse oksensin kun ekan kerran koulussa opettaja pakotti syömään hernekeittoa. Kotona meillä sitä ei tehty.

Kertoilit tuossa tarinaa etten syö ravintoloissa vaan vain kotona. Kolmena päivänä peräkkäin on syöty nyt ravintolassa. Eilen kahdesti.

Unohdit myös Pattayan vierailuni ja siellä syötiin monta kertaa päivässä ravintoloissa. Paras buffetti oli jälleen kerran ja ikuisesti Hiltonin buffa. Tässä sen jälkiruokapöydän antimia
        https://aijaa.com/s1IVAS

Sellaista ruokaa ei saa kuponkiruokaloissa, Simonkylässä eikä Paraisilla. Pahoittelen.

2010

• Anonyymi kirjoitti:

Laskentatavasta riippuen olen asunut Thaimaassa 11 vuotta. En ole tänä aikana nähnyt hernekeittoa missään muualla kuin sitä jonka olen tehnyt itse muutamia kertoja.

Hernekeitto on erinomainen ruoka ja vieläpä terveellinen. Se ei ole saanut suurta suosiota thaimaalaisten keskuudessa, joille olen sitä pari kertaa tarjonnut. Joku jopa luuli sitä sairaaksi pilaksi.

Suomiravintolassa en myöskään ole sitä nähnyt enkä syönyt. Voi olla että jossakin sitä on ollut, mutta ei ole vastaani tullut.

Vaimoni on ollut ravintolassa töissä kahdeksan vuotta ja siskonsa pitopalvelussa myöskin vuosia. Hän ei ollut koskaan kuullutkaan hernekeitosta.

Voi olla että jotkut thaimaalaiset tekee herneistä keittoa, mutta eipä ole kyllä mikään perustaito thaimaalaisille. Suomessa asuvat varmaankin tekee sitä miehensä mieliksi, mutta ei omasta tahdostaan. Makumaailma poikkeaa liikaa thaimaalaisesta.

Itse oksensin kun ekan kerran koulussa opettaja pakotti syömään hernekeittoa. Kotona meillä sitä ei tehty.

Kertoilit tuossa tarinaa etten syö ravintoloissa vaan vain kotona. Kolmena päivänä peräkkäin on syöty nyt ravintolassa. Eilen kahdesti.

Unohdit myös Pattayan vierailuni ja siellä syötiin monta kertaa päivässä ravintoloissa. Paras buffetti oli jälleen kerran ja ikuisesti Hiltonin buffa. Tässä sen jälkiruokapöydän antimia
        https://aijaa.com/s1IVAS

Sellaista ruokaa ei saa kuponkiruokaloissa, Simonkylässä eikä Paraisilla. Pahoittelen.

2010

Hei rakas tyttönen, huomaatko että sinut saa aktivoitua jopa hernesopalla.

Aasi sanoi että hänen herekeittonsa maistuu myös thaimaalaisille, johon vastasin että soppaa voi myös maustaa enemmän thaimaalaiseen makuun.

Sinä linkitit Martat ja ryhdyit puhumaan maailman parhaasta sopasta.

Minä vastaavasti linkitin pari tulisempaa reseptiä.

Nyt sun laaja soppaselvityksesi päätyi Simonkylään ja Paraisille.

Sun päänuppis jolla on pieni tuulenvastus on todella pipi, funtsi vähän omaa toimintaasi.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hei rakas tyttönen, huomaatko että sinut saa aktivoitua jopa hernesopalla.

Aasi sanoi että hänen herekeittonsa maistuu myös thaimaalaisille, johon vastasin että soppaa voi myös maustaa enemmän thaimaalaiseen makuun.

Sinä linkitit Martat ja ryhdyit puhumaan maailman parhaasta sopasta.

Minä vastaavasti linkitin pari tulisempaa reseptiä.

Nyt sun laaja soppaselvityksesi päätyi Simonkylään ja Paraisille.

Sun päänuppis jolla on pieni tuulenvastus on todella pipi, funtsi vähän omaa toimintaasi.

Jokaisella on omat kokemuksensa. Missäpäin Thaimaata Senssu on syönyt viimeksi thaimaalaista hernekeittoa ja kuka sen kokkasi? Oliko tulista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on omat kokemuksensa. Missäpäin Thaimaata Senssu on syönyt viimeksi thaimaalaista hernekeittoa ja kuka sen kokkasi? Oliko tulista?

Edelleenkään ei ole ollut kyse thaimaalaisesta hernekeitosta, vaan hernekeitosta jota voi myös halutessaan maustaa enemmän thaimaalaiseen makuun.

Niin kokemuksia on, tyttö oksentaa mutta ylistää Marttoja ja Aasi totesi että hernesoppa on hyvä ruoka syötynä niin thaimaassa kuin suomessa.

Mutta mikä pääasia, hernesoppa on nyt saanut uusia ulottuvuuksia, Pattayan rakkaiden oireiluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään ei ole ollut kyse thaimaalaisesta hernekeitosta, vaan hernekeitosta jota voi myös halutessaan maustaa enemmän thaimaalaiseen makuun.

Niin kokemuksia on, tyttö oksentaa mutta ylistää Marttoja ja Aasi totesi että hernesoppa on hyvä ruoka syötynä niin thaimaassa kuin suomessa.

Mutta mikä pääasia, hernesoppa on nyt saanut uusia ulottuvuuksia, Pattayan rakkaiden oireiluja.

Et siis ole syönyt etkä kokannut Thaimaassa hernkeittoa. Miksi kerrot suomalaisesta Suomessa tehdystä hernekeitosta PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis ole syönyt etkä kokannut Thaimaassa hernkeittoa. Miksi kerrot suomalaisesta Suomessa tehdystä hernekeitosta PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA?

Miksi ?????????????????

Mainitsin aloituksessa seuraavasti:

Mikä voisikaan saada Pattayan Rakkaan mielen järkkymään pahemmin kuin mikään, no ole erimieltä hänen kanssaan, niin alkaa tuutista tulemaan bablaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ?????????????????

Mainitsin aloituksessa seuraavasti:

Miksi kerrot suomalaisesta Suomessa tehdystä hernekeitosta PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6605
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      664
      2815
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1210
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1205
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1110
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228