Lapsi asui Lahden kaupungissa rintamamiestalossa alueella jossa ei hänellä ollut ainuttakaan ikätoveria ennen kouluikää.
Hänen ainoat kaverit oli leppäkertut, jonka johdosta hän sai kaveritrauman koko aikuisiäkseen, joka ilmenee alituisista kaverimielikuvituksistaan tällä palstalla arvostellen toisten ihmisten kaverisuhteita ja ylistäen omia haaveitaan tosina.
Oli koulukiusattu siihen asti että alkoi amisviikset kasvamaan, parhaan kaverinsa toimesta ja kun kysyttiin syytä miksi nimenomaan hän oli kiusauksen kohde, niin hän avautui vollottamaan miten kaveri häntä kiusasi.
Omanapanarsisti kun on ollut syntymästään asti ja virtsarakkonsa aivonaan, niin ei luonnollisesti kertonut miksi hän oli kiusaamisen kohde.
Nykyisellään omanapanarsismin ohella hänellä on jäljellä tuo kaveritrauma, mutta myös erittäin voimakas fobia, eli pelkotila sosiaalisiin kontakteihin ja tapahtumiin, siksi hän on päätynyt sairas kun on pahasti päästään, oireilemaan tällä Pattayan matkailupalstalla trollina, internetkiusaajana, puskahuudellen käyttäen oireiluihinsa kaiken sen omaamansa aivokapasiteetin joka hänellä virtsarakossaan on käytettävissään.
Seuraamuksena siitä että hän onkin nainen, joka on syntynyt kehoon jossa on pippeli, tämä nainen on ryhtynyt ottamaan valtaa, jota vastaan hän on ryhtynyt taistelemaan turvautuen testopiikittelyihin ja lisäämään internetin trollausaikaansa, pyrkiessään edes jonkun tasoiseen tasapainoon itse itsensä kanssa.
Alkoholiin hän on turvautunut jo ennen pitkäripaisikäänsä ja edelleenkin ollen sbuge, mutta se ei ongelmaa poista, antaa vain hetkellisen helpotuksen.
Ikävin seuraamus on se, että hän on vaaraksi itselleen ja ympäristölleen, uskoen olevansa kuin mustanaamio, joka on hyvä hyville ja paha pahoille.
Puun juurella vartiossa makuupussissaan nukkuen.
5
178
Vastaukset
- Anonyymi
Näihin aikoihin hänellä on tapana käydä yöpissalla, jota hän kutsuu aamulenkkeilyajaksi, sitten menee takaisin painaen pellenaamansa pullaposken tyynyyn jossa muumityynynpäällinen.
- Anonyymi
Älä sekoita minua Possokkaan.
Kun Kapteeni Hydro oli vielä lentokapteeni, hän kehuskeli olevansa väkivallan ammattilainen, joka laittelee patilanpojat pilliruokintaan ja syöttää doppareille.
Sittemmin Herra Possokka oli katsellut Bruce Willisin elokuvan, jossa tohtori Kirby neuvoi miten kidutellaan reisihermo. Sen aikoi Possokka sitten minulle tehdä.
Hätiin tuli vielä lahjomaton karatesensei, tuo Pohjoisen mies ja sammuttelee peukalonapsuilla valot boisseilta. Possokka vielä lainasi Halmeen sanoja lausuen jykevällä äänellä: "Jumala armahtaa, minä en"
Varsin väkivaltainen on tämä yksikkökaksikko. Yön kostajat jotka eivätkä tunne armoa, eikä normaalia vessahätää, vaan se vaan kuin luonnonvoima, tulee kun on tullakseen.
Vanttera voimakaksikko Simonkylän varjoissa.
2010- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kutsu on voimassa tyttö, Räps.
Räpsähtikö Simonkylässä housuun vai mikä räpsähti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räpsähtikö Simonkylässä housuun vai mikä räpsähti?
Puppe räpsäytti minua hanuriin.
By NumBall 64v. (ihan Simona)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870