Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martta98
profiilit
martta98
martta98
Vapaa kuvaus
Aloituksia
227
Kommenttia
978
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yksikään+palstalaisista+ei+ole+ilmaantunut+pelaamaan+shakkia+kanssani+mikä+ei+sinänsä+ole+tai+ollut+yllätys.
Shakin+säännöt+ovat+sinänsä+yksinkertaiset+ja+ne+voi+jopa+ääliö+viikossa+oppia.
Vaikeinta+on+sisäistää+pelin+monimuotoisuus.+Siinä+tulevat+esiin+yksilön+matemaattiset+ja+jopa+musikaalliset+lahjakkuudet.
Olen+toki+tavannut+pelaajia+jotka+ovat+pelannet+kuin+pulut.+Häviön+häämöttäessä+ovat+kaataneet+nappulat,+paskoneet+laudalle+ja+poistuneet+paikalta.
25.06.2021 17:09
Kiitän+lämpimästi+hieman+peitellystä+arvostuksestasi!
Olin+aivan+innoissani+Ceacuskejien+(?)++teloituksesta.+Kansan+taho+tuli+esiin+hyvin+voimakkaana;+siitä+ei+kukaan+voine+olla+eri+mieltä?
Kannatan+toki+diktatuuria+nykyisen+valepaska-+demokratia+sijaan.
Demokratia+ja+vapaus....?????+Naurettavia+hokemia+millä+ei+ole+mitään+todellisuuspohjaa
USA+on+hyökännyt+kymmeniin+itsenäisiin+maihin+viemään+tuota+demokratiaa+ja+vapautta.+Yhdessäkään+kohteessa+nämä+hienot+tavoitteet+eivät+ole+toteututunet+vaan+tuloksina+ovat+olleet+anarkia+joka+onkin+ollut+USA:n+todellinen+päämääräärä+ja+tarkoitus.+
Näin+ovat+päässeet+ryöstämään+näiden+maiden+kansallisomaisuudet.
Mr.+Trump+pisti+hyökkäykset+katkolle+ja+sekös+paikallisia+demokraatteja+vitutti.
25.06.2021 16:40
Heh+heh+vai+vieraantunut+nykytieteestä?
Meille+valehdellaan+sadoista+asioista+joista+aloittajan+linkkivideot+ovat+loistava+esimerkki.
Tiedän+että+on+vaikeaa,+jopa+mahdotonta+tunnustaa+itselleen+sitä+että+on+tullut+harhaan+johdetuksi+jopa+kymmeniä+vuosia.+
Se+on+suurin+este+totuuden+näkemisille.
Nuorisollamme+tätä+estettä+ei+enää+ole,+he+ovat+jo+syntyneet+vaihtoehtoisten+totuuksien+lähteille.
25.06.2021 15:38
Kiitos+alottajalle+tervehenkisestä+aloituksestaan.
Homous+on+syntiä+kaikissa+uskonnoissa;+tunnustaa+niitä+tai+ei.
Useissa+islamistisissa+maissa+siitä+rangaistaan+vieläkin+kuolemantuomiolla.+Suosittuja+tapoja+ovat.+mm.+katoilta+heitot+ja+häkeissä+elävältä+polttaminen+mikä+on+suuri+ja+suosittu+kansanhuvi.
Nyt+globaalieliitti+haluaa+nitistää+kristinuskon+ja+ovat+jo+saaneet+valtaansa+esim.+kotimaisen+kirkkomme+leipäpapit+jotka+paskat+Raamatusta+välittävät.+
Kaduillamme+marssivat+kymmenet+tuhannet+ihmiset+Pride-+aatteen+sokaisemina.
He+kannustavat+miehiä+peräsuoliyhdyntöihin+toistensa+kanssa.
Itse+en+halua+haistella+miesten+peräaukkoja+mutta+jokainen+toki+kiimansa+mukaan.
Eräs+ystäväni+sanoi+että+likan+kaa+ekoilla+treffeiilä+ykköseen,+tokalla+kakkoseen;+että+näinkin.
25.06.2021 15:21
Persekärpänen.
Katso+aloittajan+linkkivideoita+ja+sano+sitten+että+ne+ovat+tosia.
25.06.2021 15:09
Persekärpäseni+ivasi+tapansa+mukaisesti.+
"Täytyy+olla+pahasti+harhainen+ja+mieleltään+epävakaa+jos+ei+usko+dinosauruksiin"...
Persekärpänen+voi+nyt+laskea+minkälaisen+avohakkuun+nuo+Argentosauruksen+vaikkapa+30:n+yksilön+lauma+tekisi+metsikköön+vaikkapa+viikossa;+entä+vuodessa?
Voi+olla+laskematon+paikka.
25.06.2021 15:07
Kiitos+vertauksistasi+jotka+ovat+oikeita+ja+siten+myös+hauskoja....
Laskutoimituksiin+voisi+lisätä+jyvien+sijaan+vaikka+euron+kolikot+ja+laskea+sitten+kuinka+suuren+pinta-+alan+ne+peittäisivät+vaikkapa+metrin+kerroksena....+++:-)
25.06.2021 14:59
Tämä+laskutapa+ja+siten+myös+tulos+on+oikea.
Tyhmät+eivät+tuota+tajua.+He+rähisevät+jyvistä:+riisin,+vehnän+vaiko+ohran?
Tarina+on+kuitenkin+satua.,+laskutoimitus+on+aivan+yksinkertaista+matikkaa.....
25.06.2021 14:53
Heh+heh...+mainiota.
Älyköt+ovat+tällä+palstalla+hyvin+harvinaisia+vierailijoita,+kiitoksia.....
25.06.2021 14:45
jatkoa.......
Katsoin+nuo+aloittajan+linkkivideot+ja+kiitokset+niistä.+Tilasin+kanavan.
25.06.2021 14:23
Oikein+hauska+ja+sanoisinko+harvinainen+aloitus.
En+lähde+kiistelemään+ketuista+mutta+sen+hännistä+tehdyn+naisten+puuhkan+olen+takavuosikymmeninä+nähnyt+äitini+harteilla.+Liekö+sitten+ollut+feikki;+tosin+tuota+sanaa+ei+silloin+tunnettu.
Kirahville+olen+syöttänyt+porkkanoita+Intiassa;+täällä+niitä+ei+ole+näkynyt.+Sielläkin+lie+ollut+tuontituote...Tuskin+nuo+pitäisivät+Suomen+kauheasta+ilmastosta?
Ainoa+eläinlaji+minkä+olemassa+olot+kiistä+jyrkästi+ovat+dinosaurukset.+Ne+ovat+valetta+ja+suuri+maailmanluokan+kusetus.+Toki+niistä+ovat+isot+pojat+saaneet+luotua+miljardiluokan+bisnekset.+Ajatelkaa...,+
Suurin+väitetty+dino+on+ollut+Argentinosaurus+jotka+painoivat+parhaimmillaan+110+000+kg.+Ne+olivat+kasvissyöjiä,+liikkuivat+suurissa+laumoissa+ja+söivät+puiden+lehtiä...+Hei+haloo...?
Yksi+tuollainen+dino+tarvitsi+ainakin+5+000+kg+puiden+lehtiä+päivässä.+Yhtälö+on+täysin+mahdoton.
Tyrannosaurus+Rex+ei+olisi+pysynyt+edes+tolpillaan;+niin+suuri+oli+etupainoisuutensa.
Olen+toki+käyttänyt+kaikkia+lapsiani+Heurekan+dino-+puistossa.+ja+selittänyt+niiden+olevan+satua.+Viereiset+isit+ovat+syöttäneet+naperoilleen+valeita....++:-)
25.06.2021 14:08
On+toki+hauskaa+huomata+että+palloteoreetikot+ja+NASAn+ilmiselviä+valeita+epäilevät+ivataan+palstalla+tyhmiksi.
Mitä+olen+näitä+vastaväittäjiä+täällä+seurannut+niin+useimmat+heistä+eivät+osaa+edes+kirjoittaa+äidinkieltään.
25.06.2021 13:47
jatkoa....,
niin+...,+näillä+sivustoilla+riisinjyvät+erotellaan+akanoista....++++;-)
25.06.2021 13:03
jatkoa.....
Pelaan+myös+lichess.org-+sivustolla+jossa+voitte+myös+haastaa+minut.
Nimimerkkini+on+sielläkin+sama+atamaani.
25.06.2021 12:57
Tervetuloa+pelaamaa+shakkia+kanssani,+se+on+aivan+ilmaista.+Pelaan+siellä+useimmiten+3:n+päivän+siirtoaikoja+ja+pelejä+on+minulla+käynnissä+yhtäaikaisesti+30-+100.
Myös+960+pelejä+pelailen+eri++joukkueissa.+Chattailu+on+mahdollisia+vilkkaille+pelaajille.
Osoite+on+chess.com.+Nimimerkkini+siellä+on+atamaani;+sydämellisesti+tervetuloa!
25.06.2021 12:53
Kiitos!
Tämä+oli+yksi+monista+vakuuttavista+todisteista+siitä+että+amerikkalaiset+kävivät+Kuussa;+ainoastaan+tyhmät+sen+kiistävät.
Tässä+on+yksi+monista+sinne+laskeutuneista+hienoista+aluksista:
https://www.youtube.com/watch?v=Ft8YdXKGVeo
24.06.2021 00:01
30+000+000+000+000+valovuotta+tai+sinnepäin....
Ovat+ne+hauskoja+nuo+tähtihöhlien+aika-+ja+matkamääreet...
Kuka+täysijärkinen+noihin+voisi+uskoa..?
23.06.2021 23:24
Kiitos+huomautuksesta.
Hra+kreek-kreek+pilkkasi+minua+kymmenessä+ketjussa+joissa+uskoi+minun+ärsyyntyvän+Pietarin+diktaattorin+rokotusmääräyksistä.
Katson+ettei+täällä+tarvitse+mistään+orjallisista+aiheista+välittää..,+vitut+niistä....
23.06.2021 23:12
Muistanpa+ajan+kun+vasemmistolaisryhmittymä+kierteli+Stadin+Lauttasaaressa+Juhannuksen+tienoilla+vetelemässä+Suomen+lippuja+saloista+alas+aamuyöstä.
Polttivat+sitten+näitä+nuotiolla.
Videot+on+nyt+kaikki+poistettu.
23.06.2021 22:16
jatkoa.....
Meillä+oli+tuttuja+myyjiä+Hakaniemen+torilla+ja+kävin+siellä+usein+mamman+käskystä.
Ostin+sieltä+kaikkea+mm.+laatikoissa+vielä+hyppeleviä+silakoita.+Kissammekin+niitä+söi+mutta+parhainta+sille+oli+Hakiksen+kauppahallista+ostamani+keuhko.+Siitä+se+tuli+aivan+hulluksi+ilosta+ja+hyppi+seinille.+
Ei+ole+enää+toreillamme+eläviä+kaloja+tiskeillä.+Muistattehan+kun+Loviisan+ydinvoimalan+valmistumisen+jälkeen+alkoivat+laskemaan+lauhdevesiään+Suomenlahteen?+Sen+jälkeen+alkoi+tulemaan+yksisilmäisiä+silakoita+joita+sai+syödä+kerran+viikossa.
Nyt+ei+ole+edes+silmättömiä+Suomenlahden+silakoita+enää+tarjolla.
Onneksi+saamme+Norjasta+kalapuikkoja+aivan+tuoreena.
23.06.2021 21:34
8 / 49