Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lue+kommenttini+myöhemmältä,+niin+ymmärrät+mitä+ajoin+takaa.+Mutta+olit+asiasta+oikeassa.+Esimerkki+tosin+olisi+voinut+olla+sellainen+yleispätevällinen,+ketään+nimeltä+mainitsematta.+Sitä+tarkoitan.
04.07.2021 12:07
Mä+ajattelen+asian+näin,+että+jos+on+varattuna+ihastunut+toiseen,+mutta+välittää+ja+kunnioittaa+omaa+puolisoaan+niin+paljon,+ettei+ryhdy+tekoihin+asian+suhteen,+siis+ala+tarkoituksella+liehittelemään+ja+iskemään,+ei+ihastuminen+ole+pettämistä,+vaan+luonnollinen+reaktio+kiinnostukselle,+ja+joka+on+saanut+aivokemiat+yhtymään,+näin+vertauskuvallisesti.+
Siinä+Välis+on+oikeassa,+että+ihastuminen+voi+olla+tunnepettämistä,+ja+itse+ajattelen+sen+tunnepettämisen+siten,+että+kun+tietoisesti+tekee+jotain+edistääkseen+ihastumista+entistä+suuremmille+leveleille,+hakeutuen+jatkuvasti+ihastuksensa+kanssa+tekemisiiin,+flirttaillen+täysillä,+antaen+samalla+ymmärtää+muutakin+olevan+edessä+sen+myöhemmin+toteuttamalla,+vaikka+vielä+ei+olisi+sillä+hetkellä+fyysistä+pettämistä+tapahtunutkaan.+
Tunteilleen+ei+kukaan+voi+mitään,+mutta+sille+jokainen+voi+tehdä+jotain,+miten+aikoo+ne+tunteet+käsitellä,+ja+niiden+kanssa+jatkossa+edetä.
04.07.2021 12:02
Asiasi+oli+muutoin+järkevä,+ja+osittain+olit+oikeassa,+mutta+Lilliksen+vetäminen+mukaan+oli+kiusaamista.
04.07.2021 11:42
Nyt+riittää+Välis.+Turpa+umpeen+syyttelyiden+sijaan.
04.07.2021 11:40
Kyllä+mä+sen+jo+kirjoittaessa+tiesin+ettei+mulle+ollut,+enkä+olettanutkaan+olevan,+mutta+silti+sanomani+pitää+paikkansa.+Jos+vain+puhuu+ja+puhuu+ilman+että+tekee+asialle+mitään,+on+se+silloin+pelkkää+puhetta+vailla+todellisuutta.+Tuo+pätee+asiaan+kuin+asiaan.
04.07.2021 09:54
He+ovat+jossakin+muualla+kuin+baareissa.
03.07.2021 22:36
Nuori+en+enää+ole,+kaunis+en+ole+koskaan+ollutkaan,+mutta+elämänkokemusta+löytyy+enemmän+kuin+monilla+muilla.
Mitä+väliä+sillä+on+onko+sitä+seksuaalista+valtaa+vai+ei,+kun+tietää+varmuudella+selviävänsä+mistä+tahansa+eteen+heitetystä+vastoinkäymisestä.
Ollakko+sitten+parikymppinen,+joka+on+epävarma+itsensä+ja+oman+vartalonsa+suhteen.+Joka+häpeää+yhtä+sun+toista+asiaa+vartalossaan,+ja+mahdollisesti+inhoaa+löytämiään+epäkohtia,+haluten+muuttaa+ne+toiseksi,+vaikka+oikeasti+mitään+virheitä+ei+edes+ole.+
Yksi+kamppailee+painonsa+takia,+vetäen+rääkkilaihdutuksia,+unohtaen+samalla+elää+terveellisesti+sekä+rentoutua+välillä,+ja+kykenemättä+hyväksymään+itseään+sellaisena+kuin+on,+nähden+peilistä+takaisin+katsovan+virheellisen+minä+kuvan.+Näkemättä+sitä+millainen+toisten+silmissä+on.Toinen+kamppailee+jonkun+muun+asian+kanssa,+haluten+muutosta+niin+valtavasti,+että+kyseisestä+asiasta+on+tullut+hänelle+pakkomielle,+ja+kaikki+muu+unohtuu+ohessa.+
Ei.+
Vartaloni+pullottaa+sieltä+sun+täältä.+Arpia+löytyy+toinen+toisensa+vierestä.+On+ihonottokohtia,+ja+vinoa+jalkaterää,+rumaa+ja+epänormaalin+näköistä+kantapäätä.+Silti+se+on+kultaakin+kalliimpi.+Se+on+kokenut+paljon,+se+on+kestänyt+vielä+enemmän,+luovuttamatta.+Sille+on+syynsä+miksi+vartaloni+on+mitä+on.+Se+on+vartalo,+johon+voin+luottaa+elämänmittaisella+matkalla.+
Nelikymppinen+vartaloni+on+nähnyt+elämää.+Elänyt+elämää.+Kokenut+muutokset.+Selvinnyt+isoista+asioista.+
Ruma+arpinen+iho,+virheitä+virheiden+vieressä.+Silti+se+on+juuri+se+vartalo,+johon+olen+tyytyväinen,+ja+jonka+kestävyydestä+olen+varma.+Onhan+se+koeteltu+jo+useaan+otteeseen.+Se+olen+minä.+Elämää+nähneenä,+isoja+asioita+kokeneena.+
Minä+olen+minä,+iästä+viis,+seksuaalisesta+vallasta+viis.+Jos+en+jollekulle+kelpaa+sellaisena+kuin+olen,+se+joku+voi+painua+niin+pitkälle+kuin+pippuri+kasvaa,+etsimään+niitä+nuoria,+mutta+elämää+kokemattomia+ja+siten+pinnallisia+tytön+tylleröitä.+
Minä+kelpaa+itselleni+sellaisena+kuin+olen.+Elämää+nähneenä,+vaikeuksia+voittaneena.+Se+että+kelpaa+itsellensä,+ja+on+itseensä+tyytyväinen,+on+huomattavasti+tärkeämpää+kuin+valta,+jota+jaetaan+jalkoja+levittämällä.
03.07.2021 22:34
Sait+hymyn+huulilleni.+Eilen+hain+toisen+rokotteen,+ja+pistokoppia+ohittaessani+huikattiin+että+rouva+voi+tulla+vaan.+Huikkasin+takaisin+et+neiti+mä+oon,+mut+kyl+mä+silti+voin+tulla.+☺
Hyvää+iltaa+myös+sinulle.+😀
03.07.2021 21:24
Joo+pitäähän+sitä+välillä+bilettää,+ja+vetää+elämä+risaseks...+😂+Eilen+vähän+shoppailin+vaatteita,+ja+tänään+ostin+yhden+ps4+pelin,+kun+ei+ollut+eilen+mennyt+niin+paljoa+rahaa+mitä+mennessä+oletin.+Tosin+enpä+juurikaan+käy+missään,+niin+ei+sitä+rahaa+mene+muualle+kuin+ruokakauppaan+ja+apteekkiin.+🙄
Ei+vaan,+ton+yhden+juon+tälle+iltaa+ja+sit+saa+riittää.+En+yleensäkään+juo+kuin+yhden+per+kerta.+Pelinä+on+Call+Of+Dutyn+Infinite+Warfare,+ja+sen+kampanja,+eli+yksinpeli.+Räiskintää.+
Eipä+mullakaan+muuta+tullut,+kuin+että+pistoskohta+on+arka.+Mutta+niin+arka+se+ei+ole+mitä+ekan+piikin+jälkeen.+Silloin+tunsin+sen+unen+läpi+kun+nukuin+käden+päällä,+mutta+tällä+kertaa+en+yöllä+sitä+tuntenut.+Nenä+on+pikkasen+tukkoinen+tällä+hetkellä,+tosin+ei+niin+paljoa+ettenkö+sen+kautta+pystyis+kunnolla+hengittämään,+mutta+sitä+en+osaa+sanoa+onko+se+piikistä+johtuvaa+vaiko+c-papin+nenämaskista,+joka+tekee+samanlaista+tukkoisuutta+yleensä+joka+aamupäivä.+
Nilkat+on+kävelystä+kipeät,+mutta+selkä+ei+ole+niin+kivulias+mitä+eilen+sen+oletin+olevan,+mutta+oon+pitäny+ihan+laiskottelupäivän+tänään,+mitä+nyt+pari+mattoo+pistin+sisäkkäin+rullalle+isän+tuloa+varten,+ja+imuroinnu+niitten+aluset.+
Porukat+on+pessyt+siellä+omia+mattojaan+vuoron+perään+pari+päivää,+ja+äitini+kysyi+aamulla+soittaessaan+olisiko+mulla+pesua+vailla+olevia.+Sovittiin+et+isä+käy+ne+samalla+hakemassa,+kun+käy+hautausmaalla+ja+heidän+kakkoskämpässään+kukkia+kastelemassa.
Väsyttänyt+on+jonkin+verran+koko+päivän,+kun+nukkumaan+menin+vasta+puoli+yhdeltä,+ja+sisäisen+kello+herätti+jo+kahdeksalta.
03.07.2021 20:44
No+sitten+en+osaa+sanoa+mistä+johtuu+ettei+öttimönkiäisiä+ole,+vaikka+niillä+on+varsinaiset+apajat+tarjolla.+
Mä+tässä+tuumailen+et+pitää+vissiin+korkata+juhannukselta+jäänyt+breezeri,+kun+alkaa+pelin+ohessa+tulemaan+kuuma.+Eihän+täällä+ole+kuin+rapiat+26+astetta+sisällä.+Tai+itse+asiassa+tässä+välissä+korkkasinkin.
03.07.2021 19:28
Voi+olla+että+johtuu+siitä+ettei+ole+kesäkukkia.+Ei+mullakaan+ole+muita+orvokkeja+laatikossa+terassilla,+ja+sit+jotain+varjossa+viihtyviä+(nimeä+en+muista)+ulko-oven++vieressä,+mutta+tuossa+on+ihan+parin+metrin+päässä+pensaita+ja+naapureilla+omia+kukkia.+Vielä+kun+maanrajassa+olen,+niin+eksynyt+helpommin+sisälle.+
Mä+olen+seurannut+keväästä+lähtien+yhtä+kimalaista,+joka+on+tehnyt+pesänsä+tiiliseinän+ja+ikkunanvieruslaudan+väliseen+koloon.+Ainakin+sinne+se+näyttää+menevän,+ja+taitaa+olla+vielä+sama+kimalainen,+joka+on+sinne+aikasempina+kesinäkin+pesänsä+tehnyt.
03.07.2021 18:55
En+mä+tosta+tiedä,+mutta+sepsis+eli+verenmyrkytys+tappaa+hoitamattomana+jokaisen+siihen+sairastuneen.+Se+on+vaarallinen+tauti,+ja+sen+voi+huonolla+tuurilla+saada+vaikka+vain+paperin+sormeen+viiltämästä+haavasta.+Että+jos+mikä+tahansa+itsellä+oleva+haava+tulehtuu,+niin+suosittelen+menemään+näyttämään+sitä+lekurille.
03.07.2021 18:35
Mä+jouduin+lippiksellä+huiskimaan+niitä,+että+sain+ne+ikkunasta+ulos,+kun+ne+pörräsi+toinen+makkarin+katonrajassa,+ja+toinen+valoverhon+väärällä+puolella.
03.07.2021 18:27
Oho.+Mulla+on+tullu+vaan+kaks+perhosta+kerralla+sisään,+mutta+niiden+mukana+tulikin+sitten+yksi+ilkimys:+ampiainen.+Ei+sillä,+että+en+sitä+tappanut,+enkä+ole+onneksi+niille+allerginen,+mutta+mulla+on+niistä+pelottava+kokemus.
Olin+päässyt+juuri+lukiosta,+ja+syksyllä+lähdössä+opiskelemaan,+joten+tavallaan+viimeinen+kesä+ennen+omilleni+muuttoa+oli+menossa.+Mun+huone+porukoilla+on+kesäisin+kuin+sauna,+koska+sinne+paistaa+aurinko+suoraa+puolesta+päivästä+eteenpäin+auringonlaskuun+asti.+Eikä+sekään+yhtään+vähennä+kuumutta,+että+huone+on+toisessa+kerroksessa+ja+päällä+on+tumma+peltikatto.+
Siis+tuskaista+nukkua.+Olimme+juuri+loppukeväästä+siivonneet+yläaitan,+joten+muutin+aittaan+asumaan/nukkumaan+kesäksi,+koska+se+oli+öisin+viileä+paikka+nukkua.+
Siinä+kesän+aikana+sitten+ampiaiset+rakensivat+pesän+mun+tyynyn+yläpuolelle+katonrajaan,+mutta+annoin+sen+siinä+olla.+Jonkin+aikaa+yhteisasuminen+sujui,+kunnes+yhtenä+yönä+havahduin+siihen+että+ranteeseeni+sattuu,+ja+herättyä+tajusin+ampiaisen+pistäneen.+Eipä+siinä+mitään,+jatkoin+hetken+päästä+uniani.+
Seuraavana+yönä+heräsin+taas+polttavaan+tuskaan,+ja+tajusin+heti+ampiaisen+olleen+jälleen+kyseessä.+Tällä+kertaa+oli+tosin+lähellä+ettei+mennyt+henki.+Ampiainen+kun+oli+tuikannut+piikkinsä+mun+kaulalle,+sentin+päähän+henkitorvesta.+Myöhemmin+samana+päivänä+pesä+sai+lähteä,+sillä+en+halunnut+ottaa+riskiä,+että+saan+kolmannen+piston+seuraavana+yönä,+ja+jonka+takia+lähtee+henki.+
On+mua+senkin+jälkeen+amppari+pistänyt+muutaman+kerran,+joista+yhden+kerran+keskelle+selkää,+kun+nojasin+tuolin+selkänojaan+enkä+huomannut+siinä+nököttävää+pörriäistä.
03.07.2021 18:25
Ei+muuta+kuin+sanoista+tekoihin.+Ilman+toimintaa+tuo+on+pelkkää+sanahelinää.
03.07.2021 15:46
Kuka+sitä+jaksaa+aina+panna,+oli+keli+mikä+keli.
03.07.2021 15:43
Tämä+😂🤣😂
03.07.2021 15:28
Mites+on,+oletko+viime+aikoina+sammunut+näppiksen+päälle,+ja+herännyt+aamulla+äät+ja+ööt+poskessa?+😉
03.07.2021 12:26
Minä+taas+olen+täystuho,+joka+aina+ja+kaikkialla+onnistuu+telomaan+itsensä.+Eilisestä+kaupunkireissustakaan+en+selvinnyt+ilman+paria+laastaria.+🙈
03.07.2021 12:21
Itse+asiassa+kävelin+useammankin+ikävuodeltaan+16:sta+ja+30:nen+välissä+olevien+nuorten,+ja+hieman+varttuneiden+naisten+takana,+ja+pääosin+kaikilla+oli+rintaliivit+paitansa+alla.+Usealla+oli+jopa+selästä+avonainen+paita,+jonka+kangaskappaleiden+välistä+näkyi+rintsikoiden+olkaimet+ja+kiinnityshakaset.+
Joten+olet+tuossa+asiassa+väärässä.+Mitä+omaan+nuoruuteen+tulee,+B/C/D/E+-kuppien+(jokainen+kuppikoko+oli+käytössä+eri+ikäisenä,+sitä+mukaa+mitä+rinnat+kasvoivat,+ja+vielä+30+ikävuoden+jälkeenkin)+rinnat+omaavana+jouduin+pakosta+käyttämään+liivejä+kesähelteillä,+ja+samoin+teki+muuten+samanikäiset+ystävänikin,+koska+suurin+piirtein+B-kuppikoosta+lähtien+rinnat+alkavat+enemmän+tai+vähemmän+roikkua,+oli+ikä+mikä+tahansa.+
Ne+naiset,+iästä+viis,+jotka+eivät+käytä+paitojen+tai+mekkojen+alla+rintsikoita,+omaavat+pääosin+A-kupin+tai+pienemmät,+mutta+korkeintaan+juuri+ja+juuri+B-kupin+täyttävät+rinnat,+eli+onko+kuppikoko+liian+suuri+vai+ei.+Yleisin+kuppikoko+kaiken+ikäisten+naisten+keskuudessa+on+B+tai+C.+Ne,+joilla+isot+rinnat+ovat+kiinteät,+on+heidän+rintansa+pääosin+silikonia.+
Valitettavasti+väitteesi+on+perusteeton.+Tälläkin+kertaa.
03.07.2021 12:13
14 / 86