Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+mulla+ole+ainakaan+vielä,+mutta+ehkä+myöhemmin+saattaa+tulla.
24.06.2021 23:36
Mulla+on+tällainen+Leopardi.+
https://linctus.fi/p39780/rollaattori-leopard-kokoontaitettava
Näppärän+kevyt,+menee+kasaan,+ja+kulkee+helposti.+Oon+ollu+ihan+tyytyväinen+tuohon.+Epätasaisessa+maastossa+meno+hieman+tökkii,+mutta+mulle+just+sopiva.+
Näppärä+se+sunkin+rolla+on.+Ja+vaikuttaa+siltä,+että+mun+rolla+on+sun+rollan+pikkuveli.+Renkaissa+on+eroa,+mutta+aika+samanlaiset+muotoilultaan.
24.06.2021 23:28
Samassa+kaupungissa,+mutta+missä+päin,+ei+mitään+hajua.
24.06.2021 21:18
Itse+asiassa+jos+sanon+että+juon+yhden,+se+jää+siihen+yhteen.+Suoraan+sanottuna+en+toistaiseksi+halua+tulla+känniin,+ja+yksikin+juoma+alkaa+tuntua+päässä,+jos+vedän+sen+nopeesti.+
Ryyppäämällä+olen+juonut+viimeksi+2009,+jolloin+olin+myös+edellisen+kerran+kännissä.+Ne+kerrat+mitä+olen+alkoholia+tuon+jälkeen+juonut,+on+yhdellä+kertaa+riittänyt+se+yksi+pullo+breezeriä+tai+sidukkaa.+En+halua+juoda+enempää.+Terassillakaan+ei+ole+tullut+istuttua+vuosiin.+
Itse+asiassa+tuo+jääkaapissa+oleva+nykynen+breezeri+on+ollut+siellä+vapusta+lähtien,+jolloin+join+edellisen+kerran+yhden+pullollisen.+Sitä+edellisen+pullollisen+join+maaliskuussa.+Ja+sitä+edellinen+meni+lokakuussa,+jolloin+kahdesta+ostamastani+pullosta+toinen+oli+korkkaamattomana+jääkaapissa+5+kuukautta.
24.06.2021 20:22
En+mä+juo+kun+sen+yhden,+jos+juon+sitäkään.+Muutoin+hyvä+idea+se+mopo/mönkkäri,+mut+koska+ruokakauppa+on+sen+50+metrin+päässä+mun+kämpästä,+ja+koiran+kanssa+tulee+käytyä+lenkillä+se+kerran+viikossa,+max+kaks,+eikä+normaalisti+ne+lenkit+on+lyhyempiä+mitä+tänään.+Ei+oikein+olis+käyttöö+millekään+muulle+härvelille.+Sitä+paitsi+tavotteena+olis+päästä+jossain+vaiheessa+rollasta+kokonaan+eroon,+jos+selän+paineet+hellittää+kävellessä.+Tänään+kävelin+porukoiden+kakkoskämppään,+sillä+aikaa+kun+ne+oli+istutuspuuhissa.+Siellä+mun+tulee+harvemmin+käytyä.
24.06.2021 19:58
Kiitti.+Sä+pidät+musta+huolta.+Noku+en+ole+tällä+hetkellä+kunnossa.+Se+tässä+vituttaakin.+Alunperin+piti+mennä+porukoille+huomena,+mut+tänään+on+ollu+helvetin+huono+päivä.+Ensin+muuttu+sää+äkillisesti+30+asteesta+17+asteeseen,+ja+sitä+kun+mun+selkä+ei+kestä+ollenkaan.+Sit+tuli+aamupäivällä+vielä+puhelu,+et+pystysinkö+oleen+koiran+kanssa+sen+aikaa+kun+he+ovat+haustausmaalla+kukkia+istuttamassa.+En+viittiny+sanoo+etten+pysty,+kun+äitillä+kuulosti+olevan+pieni+stressi+päällä+niitten+kukkiensa+kanssa.+
Kilsan+lenkki+koiran+kanssa,+ja+toinen+mokoma+yksin+takasin+kotiin.+Normaalisti+se+ei+oo+mulle+matka+eikä+mikään,+mut+täs+olotilassa....varmaan+riittää+vastaukseksi,+että+manauksia+tuli+suusta+vaikka+millä+mitalla+sen+matkan+aikana.+
Yhen+Breezerin+saatan+huomenna+hörppiä+pelaamisen+yhteydessä+jos+tekee+mieli,+mutta+senkin+näkee+sitten.
24.06.2021 19:29
Ainakin+aaton+kotona.+Muut+päivät...sen+näkee+sitten+oonko+siinä+kunnossa+et+pystyn+porukoille+meneen.
24.06.2021 18:07
Tämä.+😂🤣😂🤭
24.06.2021 18:03
👍
Tällä+hetkellä+tosin+on+se+fiilis,+et+kumpa+sais+olla+pari+päivää+nukutettuna.+Suunnitelmat+meni+sen+suhteen+osittain+uusiksi.+No,+aina+ei+saa+sitä+mitä+haluaa.
24.06.2021 13:41
Ei+voi.+Nään+paljaat+tissit+joka+päivä,+ja+niin+useasti+kuin+haluan.+Pääsen+jopa+koskemaan+niihin.
24.06.2021 12:30
En+ole+ajatellut+levittää+haarojani+tänäkään+juhannuksena,+kuten+en+muinakaan+päivinä.
24.06.2021 12:29
Ei+sitä+koskaan+tiedä.
23.06.2021 20:51
Itse+asiassa+kovinkaan+paljon+ei+olisi+paikkoja+jäljellä,+mistä+sitä+ihoa+otettais,+jos+satasta+ajais.+Totta+kai+riippuu+muista+vammoista,+mistä+voi+ottaa+ja+minkä+kokoinen+pätkä+tarvitaan.+
Toisesta+reidestä+otettiin+kielekkeeseen+21x9+cm+pala,+ja+myöhemmin+samaan+kantapäähän+toisesta+reidestä+otettiin+13x12+cm.+Ja+ne+meni+molemmat+kantapään+kokoselle+alueelle.
23.06.2021 20:48
No+voi+voi,+ja+tapu+tapu+päähän.
23.06.2021 19:03
Voi+olla
23.06.2021 18:15
Ei+paha+ehdotus.+Täytyykin+tuo+pistää+korvan+taakse+mietintämyssyn+alle+hautumaan.+👍
En+muuten+suuttunut+tästä.
23.06.2021 16:04
Kuulostaa+ihan+passelilta+ja+rennolta+juhannukselta.
Täällä+on+myräkkä+päällä.+Valot+vilkkuu,+ja+salamat+välähtelee.+Wow,+kolme+salamaa+näin+kerralla.+
Nyt+jos+olis+järven+rannalla,+niin+olis+mahdottaman+upee+luonnonnäytelmä,+kun+salamat+välähtelee+jatkuvasti,+ja+vettä+sataa.+⚡
23.06.2021 15:46
Meillä+jyrisee+jo.+Kävin+tänään+kaupassa+viilentymässä,+mutta+en+varsinaisia+spesiaaliruokia+tai+herkkuja+ostanut.+Ihan+perusruokaa.+Menen+vanhemmille+käymään+juhannuksena,+joko+päiväseltään+tai+sitten+ihan+yöksikin,+ja+siellä+varmasti+isäni+grillaa+lihaa,+kanaa+tai+makkaraa.+Sen+tarkempia+suunnitelmia+en+ole+juhannukseksi+tehnyt.+
Riippuu+omasta+voinnista,+tai+lähinnä+kipuasteesta,+koska+sinne+menen+sekä+jäänkö+sinne+yöksi,+kuten+myös+se+kuinka+kuumaa+on+luvattu,+ja+kuinka+kuuma+porukoitten+talo+on.+Tai+lähinnä+niitten+yläkerta,+missä+makkarit+on.+
Mun+huoneessa+oli+sunnuntaina+iltapäivällä+29+astetta+kun+käväsin+siellä+nopeesti,+mutta+nukuin+alakerran+sohvalla+edellisen+yön,+kun+ei+mun+huoneessa+olisi+pystynyt+nukkumaan.+Aurinko+kun+paahtaa+sinne+suoraan+puolesta+päivästä+auringonlaskuun+saakka.+
Jos+porukat+joutuu+siirtymään+kuumuuden+takia+alakertaan+nukkumaan,+paikkoja+on+yks+sohva+ja+yksi+kapee+sänky,+joutuisin+nukkumaan+lattialla.+Siinä+tapauksessa+käyn+vain+päiväseltään.+Samoin+jos+olen+helkkarin+kipee.+
Nimittäin,+aina+kun+olen+porukoilla+käymässä,+kukaan+muu+ei+kelpaa+koiran+mielestä+lenkkiseuraksi+kuin+minä,+ja+koska+en+voi+juurikaan+käyttää+rollaani+sielä+peräkylillä+epätasaisen+maaston+-kuten+pelto,+nurmikko+ja+hiekkatie-+vuoksi,+on+pakko+liikkua+ilman,+ja+josta+selkä+ei+tykkää+yhtään+tässä+kunnossa+mitä+olen.+Mut+se+on+lopulta+pikku+juttu,+ja+murun+hymy+on+parhain+kiitos.+
Miten+itse+aiot+viettää+juhannuksen?+Herkutellen+kenties?
23.06.2021 15:23
Juu+niinhän+me+sovittiin,+eikä+aikomuksena+ollutkaan+riidellä.+
Onko+teillä+päin+kuinkakin+kovat+helteet+meneillään?+
Tänne+meille+on+tulossa+kovat+ukkoset,+tai+ainakin+viranomaistiedote+on+asiasta+annettu.+Ja+mitä+sadetutkaa+äsken+katsoin,+näyttää+siltä+että+myrsky+menee+meidän+päältä+suoraan.+Lahti+näyttää+myös+olevan+ottamassa+samaa+myrskyrintamaa+vastaan.+
Eilen+illalla+ukkosti+jonkun+verran,+ja+vettä+tuli+hetken+aikaa+kuin+saavista+kaatamalla.+Toivottavasti+nyt+tulis+kanssa+hyvin+vettä,+kun+luonto+kaipaa+sitä+jo+valtavasti.
23.06.2021 14:39
Mitä+jos+me+kaikki+muut+aletaan+etsimään+sulle+Välis+naista,+jotta+saisit+itse+sen+mitä+eniten+kaipaat.+Oman+vaimon,+joka+pesee+pyykit,+antaa+suikkareita+ja+usein,+sekä+pitää+kädestä+kiinni+ja+katsoo+rakastunein+silmiin,+palvoen+sua.+
Kannattaisko+Välis+keskittyä+enemmänkin+siihen+oman+rakkautesi+etsintään,+kuin+yrittää+pakkonaittaa+ihmisiä,+jotka+ovat+täysin+pystyviä+etsimään+omat+seuralaisensa+jos+niitä+haluavat.+
Sä+ajattelet+hyvää,+mutta+jotenkin+sulle+on+jäänyt+pakkomielle+saada+palstan+sinkut+naitettua.
Vai+olisiko+kenties+sittenkin+niin,+että+oletkin+löytänyt+itsellesi+naisen,+ja+nyt+omassa+onnenhuumassa+haluat+muidenkin+kokevan+samaa.+🤔
23.06.2021 14:17
20 / 86