Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Mulla+on+tällainen+Leopardi.+https://linctus.fi/p39780/rollaattori-leopard-kokoontaitettavaNäppärän+kevyt,+menee+kasaan,+ja+kulkee+helposti.+Oon+ollu+ihan+tyytyväinen+tuohon.+Epätasaisessa+maastossa+meno+hieman+tökkii,+mutta+mulle+just+sopiva.+Näppärä+se+sunkin+rolla+on.+Ja+vaikuttaa+siltä,+että+mun+rolla+on+sun+rollan+pikkuveli.+Renkaissa+on+eroa,+mutta+aika+samanlaiset+muotoilultaan.
  2. Tämä.+😂🤣😂🤭
  3. Ei+sitä+koskaan+tiedä.
  4. Voi+olla
  5. Meillä+jyrisee+jo.+Kävin+tänään+kaupassa+viilentymässä,+mutta+en+varsinaisia+spesiaaliruokia+tai+herkkuja+ostanut.+Ihan+perusruokaa.+Menen+vanhemmille+käymään+juhannuksena,+joko+päiväseltään+tai+sitten+ihan+yöksikin,+ja+siellä+varmasti+isäni+grillaa+lihaa,+kanaa+tai+makkaraa.+Sen+tarkempia+suunnitelmia+en+ole+juhannukseksi+tehnyt.+Riippuu+omasta+voinnista,+tai+lähinnä+kipuasteesta,+koska+sinne+menen+sekä+jäänkö+sinne+yöksi,+kuten+myös+se+kuinka+kuumaa+on+luvattu,+ja+kuinka+kuuma+porukoitten+talo+on.+Tai+lähinnä+niitten+yläkerta,+missä+makkarit+on.+Mun+huoneessa+oli+sunnuntaina+iltapäivällä+29+astetta+kun+käväsin+siellä+nopeesti,+mutta+nukuin+alakerran+sohvalla+edellisen+yön,+kun+ei+mun+huoneessa+olisi+pystynyt+nukkumaan.+Aurinko+kun+paahtaa+sinne+suoraan+puolesta+päivästä+auringonlaskuun+saakka.+Jos+porukat+joutuu+siirtymään+kuumuuden+takia+alakertaan+nukkumaan,+paikkoja+on+yks+sohva+ja+yksi+kapee+sänky,+joutuisin+nukkumaan+lattialla.+Siinä+tapauksessa+käyn+vain+päiväseltään.+Samoin+jos+olen+helkkarin+kipee.+Nimittäin,+aina+kun+olen+porukoilla+käymässä,+kukaan+muu+ei+kelpaa+koiran+mielestä+lenkkiseuraksi+kuin+minä,+ja+koska+en+voi+juurikaan+käyttää+rollaani+sielä+peräkylillä+epätasaisen+maaston+-kuten+pelto,+nurmikko+ja+hiekkatie-+vuoksi,+on+pakko+liikkua+ilman,+ja+josta+selkä+ei+tykkää+yhtään+tässä+kunnossa+mitä+olen.+Mut+se+on+lopulta+pikku+juttu,+ja+murun+hymy+on+parhain+kiitos.+Miten+itse+aiot+viettää+juhannuksen?+Herkutellen+kenties?