Ootteko yksin kotona vai mökillä tai tinder tytön kanssa jossain mökillä?
Miten sinkut viettää juhannusta.
28
55
Vastaukset
Ainakin aaton kotona. Muut päivät...sen näkee sitten oonko siinä kunnossa et pystyn porukoille meneen.
- Anonyymi
Toivotaan että olet hyvässä kunnossa ja pääset porukoille ja nauttia juhannuksesta mut kaljaa eikä viinaksii ei sitten oteta
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että olet hyvässä kunnossa ja pääset porukoille ja nauttia juhannuksesta mut kaljaa eikä viinaksii ei sitten oteta
Kiitti. Sä pidät musta huolta. Noku en ole tällä hetkellä kunnossa. Se tässä vituttaakin. Alunperin piti mennä porukoille huomena, mut tänään on ollu helvetin huono päivä. Ensin muuttu sää äkillisesti 30 asteesta 17 asteeseen, ja sitä kun mun selkä ei kestä ollenkaan. Sit tuli aamupäivällä vielä puhelu, et pystysinkö oleen koiran kanssa sen aikaa kun he ovat haustausmaalla kukkia istuttamassa. En viittiny sanoo etten pysty, kun äitillä kuulosti olevan pieni stressi päällä niitten kukkiensa kanssa.
Kilsan lenkki koiran kanssa, ja toinen mokoma yksin takasin kotiin. Normaalisti se ei oo mulle matka eikä mikään, mut täs olotilassa....varmaan riittää vastaukseksi, että manauksia tuli suusta vaikka millä mitalla sen matkan aikana.
Yhen Breezerin saatan huomenna hörppiä pelaamisen yhteydessä jos tekee mieli, mutta senkin näkee sitten.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Kiitti. Sä pidät musta huolta. Noku en ole tällä hetkellä kunnossa. Se tässä vituttaakin. Alunperin piti mennä porukoille huomena, mut tänään on ollu helvetin huono päivä. Ensin muuttu sää äkillisesti 30 asteesta 17 asteeseen, ja sitä kun mun selkä ei kestä ollenkaan. Sit tuli aamupäivällä vielä puhelu, et pystysinkö oleen koiran kanssa sen aikaa kun he ovat haustausmaalla kukkia istuttamassa. En viittiny sanoo etten pysty, kun äitillä kuulosti olevan pieni stressi päällä niitten kukkiensa kanssa.
Kilsan lenkki koiran kanssa, ja toinen mokoma yksin takasin kotiin. Normaalisti se ei oo mulle matka eikä mikään, mut täs olotilassa....varmaan riittää vastaukseksi, että manauksia tuli suusta vaikka millä mitalla sen matkan aikana.
Yhen Breezerin saatan huomenna hörppiä pelaamisen yhteydessä jos tekee mieli, mutta senkin näkee sitten.Älä älä rupee kaljottelee ja jätä breeserit ym ja helpottaisko koiran vientiin ym menoihin mönkijä eli heität rollaattorin menemään tai jätät varalle ja hankit mönkijän tai sähkömopon itsellesi sellainen kolmi pyörä mopo sil hyvä viedä koiraa ja käydä kaupoissa ja shoppailemassa ym ym ei tarvi polkee eikä kävellä
Anonyymi kirjoitti:
Älä älä rupee kaljottelee ja jätä breeserit ym ja helpottaisko koiran vientiin ym menoihin mönkijä eli heität rollaattorin menemään tai jätät varalle ja hankit mönkijän tai sähkömopon itsellesi sellainen kolmi pyörä mopo sil hyvä viedä koiraa ja käydä kaupoissa ja shoppailemassa ym ym ei tarvi polkee eikä kävellä
En mä juo kun sen yhden, jos juon sitäkään. Muutoin hyvä idea se mopo/mönkkäri, mut koska ruokakauppa on sen 50 metrin päässä mun kämpästä, ja koiran kanssa tulee käytyä lenkillä se kerran viikossa, max kaks, eikä normaalisti ne lenkit on lyhyempiä mitä tänään. Ei oikein olis käyttöö millekään muulle härvelille. Sitä paitsi tavotteena olis päästä jossain vaiheessa rollasta kokonaan eroon, jos selän paineet hellittää kävellessä. Tänään kävelin porukoiden kakkoskämppään, sillä aikaa kun ne oli istutuspuuhissa. Siellä mun tulee harvemmin käytyä.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
En mä juo kun sen yhden, jos juon sitäkään. Muutoin hyvä idea se mopo/mönkkäri, mut koska ruokakauppa on sen 50 metrin päässä mun kämpästä, ja koiran kanssa tulee käytyä lenkillä se kerran viikossa, max kaks, eikä normaalisti ne lenkit on lyhyempiä mitä tänään. Ei oikein olis käyttöö millekään muulle härvelille. Sitä paitsi tavotteena olis päästä jossain vaiheessa rollasta kokonaan eroon, jos selän paineet hellittää kävellessä. Tänään kävelin porukoiden kakkoskämppään, sillä aikaa kun ne oli istutuspuuhissa. Siellä mun tulee harvemmin käytyä.
Niinpä niin en juo kuin yhden no yksi vielä niin lopetan no otetaan vielä yksi kun juhannus no yksi vielä jne selityksiä ja voihan mönkijällä käydä muuten vain ajelemassa tai mennä pitemmälle eri kauppoihin ja vaikka sivuteille kaahimaan
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin en juo kuin yhden no yksi vielä niin lopetan no otetaan vielä yksi kun juhannus no yksi vielä jne selityksiä ja voihan mönkijällä käydä muuten vain ajelemassa tai mennä pitemmälle eri kauppoihin ja vaikka sivuteille kaahimaan
Itse asiassa jos sanon että juon yhden, se jää siihen yhteen. Suoraan sanottuna en toistaiseksi halua tulla känniin, ja yksikin juoma alkaa tuntua päässä, jos vedän sen nopeesti.
Ryyppäämällä olen juonut viimeksi 2009, jolloin olin myös edellisen kerran kännissä. Ne kerrat mitä olen alkoholia tuon jälkeen juonut, on yhdellä kertaa riittänyt se yksi pullo breezeriä tai sidukkaa. En halua juoda enempää. Terassillakaan ei ole tullut istuttua vuosiin.
Itse asiassa tuo jääkaapissa oleva nykynen breezeri on ollut siellä vapusta lähtien, jolloin join edellisen kerran yhden pullollisen. Sitä edellisen pullollisen join maaliskuussa. Ja sitä edellinen meni lokakuussa, jolloin kahdesta ostamastani pullosta toinen oli korkkaamattomana jääkaapissa 5 kuukautta.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Yhen Breezerin saatan huomenna hörppiä pelaamisen yhteydessä jos tekee mieli, mutta senkin näkee sitten.Juu. Kuulostaa ihan keskipohjanmaalta tuo lämpötilan vaihtelu. Aikoinaan kun oli vielä sekapi, niin lähdin ulkoiluttamaan polkupyörän kanssa. Aivan innoissaan piski juoksi ja oikeastaan hinasi polkupyörääni.
Vaatimattoman 5:n Km:n lenkin jälkeen hurtta oli jo juossut tarpeeksi ja lönkytteli sellaista pikku hölkkäämistä. Jänniä tilanteita oli, kun rakki päätti yht'äkkiä ulostaa kesken vauhdin.
Itse en ymmärrä tuota haudoilla käymistä. Monta eloista ystävääni on monttuun laitettu ja entisen naisystäväni tuhkatkin siroitettu raviradalle.
Itsehän olen myös ollut onnettomuudessa, jolloin Kaikkoset tuumivat, että jäänköhän henkiin. - Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Mikä rollaattori sinulla on? Itselläni on kivan punainen Taima.
>Simiti< Anonyymi kirjoitti:
Mikä rollaattori sinulla on? Itselläni on kivan punainen Taima.
>Simiti<Mulla on tällainen Leopardi.
https://linctus.fi/p39780/rollaattori-leopard-kokoontaitettava
Näppärän kevyt, menee kasaan, ja kulkee helposti. Oon ollu ihan tyytyväinen tuohon. Epätasaisessa maastossa meno hieman tökkii, mutta mulle just sopiva.
Näppärä se sunkin rolla on. Ja vaikuttaa siltä, että mun rolla on sun rollan pikkuveli. Renkaissa on eroa, mutta aika samanlaiset muotoilultaan.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Mulla on tällainen Leopardi.
https://linctus.fi/p39780/rollaattori-leopard-kokoontaitettava
Näppärän kevyt, menee kasaan, ja kulkee helposti. Oon ollu ihan tyytyväinen tuohon. Epätasaisessa maastossa meno hieman tökkii, mutta mulle just sopiva.
Näppärä se sunkin rolla on. Ja vaikuttaa siltä, että mun rolla on sun rollan pikkuveli. Renkaissa on eroa, mutta aika samanlaiset muotoilultaan.Tämähän on oikein kunnon vanhus- ja invapalsta.
Kait teillä jotain virisarjaa on noissa vehkeissä? Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on oikein kunnon vanhus- ja invapalsta.
Kait teillä jotain virisarjaa on noissa vehkeissä?Ei mulla ole ainakaan vielä, mutta ehkä myöhemmin saattaa tulla.
- Anonyymi
Meen sugardaddyn luo.
- Anonyymi
Kävin kaupassa ja kauppakeskuksen kahvilassa oli leipomon hillopossuja/hillomunkkeja ja muita herkullisia leivonnaisia iltapäivästä -50% alennuksella 2,50€/5kpl.
Minä ostin heti yhden pussin ja saa juhannuksena herkutella sokeria on suupielissä ja nam.....
Pitäisiköhän ostaa vielä vadelmalimonaadia juhannukseski.
Kotona olen koko juhannuksen ja sinkku palstalla ihmettelen.
Kesä on sitten ohi, kun kesä päättyy juhannukseen ja siitä alkaa syksy painamaan päälle.- Anonyymi
Totta kesä on lyhyt ja ensikuussa yötkin säkki pimeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kesä on lyhyt ja ensikuussa yötkin säkki pimeitä
Ihanaa, tervetuloa pimeys🌚
- Anonyymi
Huomenna illalla ajattelin maalle mennä siel on hemmetisti hyttysii ja paarmoi eikö paarmatkin pitäis vasta heinäkuussa tulla ja toivotaan et yöt olis viileitä eikä satais
- Anonyymi
En kerro.
- Anonyymi
Kaikki naureskelavet F-18 lentähkke he ovat niin rumia joTTA joutuvat runkkailemaan lentokoneex kexkenäån
Eagle-F-15 ovAT MITÄ OVAT EI TARVITA RUNBKA
' - Anonyymi
MIksi tää on niin tärkeä kysymys?
- Anonyymi
Kotona kyllä, mutta en yksin.
- Anonyymi
Tindet naiset luulee olevansa liian kauniita minulle eivätkä anna osumaa. Joutuu siis yksin olemaan mökillä.
- Anonyymi
Viinamies aloittaa juomisen klo 12.00 aattona ja sammuu klo 14.00 omalle sohvalle. Viinamiehen juhannus on samanlainen kuin muutkin viikonloput.
-viinamies- - Anonyymi
Teen omaa harrastustani ja käyn ystävällä kylässä. Olen jo ostanut hyvät pihvit ja bataattiranskalaisia meille😃
Jos kaveri ostaa lonkkua minullekkin, niin voin juoda pari, muuten en nyt viitsi juhlia, enempi vaan ajattelee omia juttuja.. - Anonyymi
Viritin juuri kaasupallogrillin valmiiksi, kun ostin pizzakiven.
Teen pizzaa juhannuksena pizzakivellä, pitäs tulla erinomaista.
Pizzalapio pitää huomenna käydä ostamassa.
Meikäläisen pizzaan tulee sit tonnikalaa ja ananasta.
Ohjeen mukaan pohjalle tomaattikastike, juusto ja täytteet päälle. - Anonyymi
Yksin, käyn luultavasti uimassa ja ehkä pesen ikkunat. Pelaan pelejä, otan vähän aurinkoa ja kirjoitan jotakin.
Ei oo ollut kavereita kymmeneen vuoteen mutta kyllä siihen tottuu varsinkin kun oli oma valinta. Pitää saada elämä kuntoon ennenkun kehtaa edes jutella kenenkään kanssa.- Anonyymi
No people, no problem.
Josef Stalin
Varmaan ne sinunkin ongelmasi ovat niin läheisriippuvaisia, että älä anna estää, reippaasti vaan hankkimaan lisää!
- Anonyymi
Tämä sinkku ei juhannusta viettänyt.
Tämä sinkku asuu maassa jossa juhannusta ei tunneta, mutta 23. päivä juhlittiin Voiton Päivää ja Nato suoritti komeita ylilentoja joita saatiin ihailla sydän syrjällään kun pääsis sinne kyytiin! Niin oli mahtavaa menoa!
Eilen sitten siivosin vaikka ei olisi huvittanut, mutta aloitin kesäloman ja aion lähteä pois kotoa niin on sitten mukavampi palata siistiin kotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723280
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262580Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542446- 1462321
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2821842- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361299Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235